Kommune bruger penge på at jage ånder væk
Fra : Martin Andersen

Dato : 03-12-05 17:52

Man skulle tro det var løgn:

"Natlig uro på Stenslundcentret gjorde beboere og ansatte så utrygge, at
kommunen ikke så anden udvej end at betale en alternativ behandler for at
skabe ro."

Det må da være misbrug af kommunens penge.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=405822/

Martin.

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-05 18:29

"Martin Andersen" <andersen.martin@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skabe ro."
>
> Det må da være misbrug af kommunens penge.

Hvorfor dog det? Der blev ro og de ansatte blev trygge. Vi betaler også for
at få jaget skadedyr væk, for at få ordnet vandrør og meget mere, hvorfor
skulle man dog ikke betale for at få jaget ånder væk? (Det afhænger
selvfølgelig af om man tror på ånder)

Fra : T.Liljeberg

Dato : 03-12-05 18:47

On Sat, 3 Dec 2005 18:28:50 +0100, in dk.politik "Kim2000"
<kim2000@surfmail.dk> wrote:

> [...]
>at få jaget skadedyr væk, for at få ordnet vandrør og meget mere, hvorfor
>skulle man dog ikke betale for at få jaget ånder væk? (Det afhænger

Fordi staten eller offentlige myndigheder ikke skal beskæftige sig med
religiøst overtroisk pladder, og langt mindre spilde skatteydernes
penge på dette.

Fra : GB

Dato : 03-12-05 20:07

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> wrote in

> Fordi staten eller offentlige myndigheder ikke skal beskæftige sig med
> religiøst overtroisk pladder, og langt mindre spilde skatteydernes
> penge på dette.

Hvis det giver fred og ro, er det jo et psykologisk kneb. Og det har
åbenbart hjulpet, så det er da bedre end at proppe flere piller i
patienterne, ikke?

GB

Fra : Per Rønne

Dato : 03-12-05 19:27

Martin Andersen <andersen.martin@gmail.com> wrote:

> [...]
> skabe ro."
>
> Det må da være misbrug af kommunens penge.

Det virkede jo tilsyneladende - beboere og ansatte troede jo på at
ånderne var forsvundet.

Vi andre ved naturligvis at de aldrig var det ... men det kunne godt
have været dyrere at holde sig til sandheden ;-(.
--
Per Erik Rønne

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-12-05 12:56

On Sat, 03 Dec 2005 19:27:06 +0100, Per Rønne wrote:

> Det virkede jo tilsyneladende - beboere og ansatte troede jo på at
> ånderne var forsvundet.
>
> Vi andre ved naturligvis at de aldrig var det

Kan du bevise det?
--
MVH
osv...

Fra : Per Rønne

Dato : 04-12-05 14:04

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Kan du bevise det?

Per Erik Rønne

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-12-05 16:53

On Sun, 04 Dec 2005 14:04:07 +0100, Per Rønne wrote:

> Næh,

Så ved du ikke, men er troende.

Det er i hvert fald ikke store ånder der hjemsøger offentlige bygninger.
--
MVH
osv...

Fra : Martin Andersen

Dato : 04-12-05 23:29

Frank E. N. Stein wrote:

> Kan du bevise det?

Bevisbyrden ligger hos dem der kommer med fantastiske påstande.

Martin.

Fra : Niels

Dato : 06-12-05 00:17

Per Rønne skrev:

> [...]
>
> Vi andre ved naturligvis at de aldrig var det ... men det kunne godt
> have været dyrere at holde sig til sandheden ;-(.

Naturligvis, det manglede da bare.

P.S. jeg har nogle ret ubehagelige ånder i min andelslejlighed. De kan kun
fordrives med passende mængder belgisk klosterøl.

--
Niels

Fra : Per Rønne

Dato : 06-12-05 06:33

Niels <elgaard@agol.dk> wrote:

> Naturligvis, det manglede da bare.
>
> P.S. jeg har nogle ret ubehagelige ånder i min andelslejlighed. De kan kun
> fordrives med passende mængder belgisk klosterøl.

Jeg tror endda at disse ånder har et passende, latinsk arts-navn:
Delirium tremens.
--
Per Erik Rønne