EU-pjaltenationer invaderer os med TIGGERE
Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-05 15:30

Ved at belønne lediggang, stimulerer man til ulykke, kriminalitet osv

Da jeg rejste til Holland i 1977 for at bo hos en FN-chef jeg havde
været ven med i Afghanistan-årene, bad politi i toget ved grænsen mig
om at vise 1000 kr og det havde jeg ikke, så jeg måtte tilbage til
tysk by med bank og få sendt penge fra Den Danske BAnk (der dengang
hed Handelsbanken - kan det forresten passe at igen en bank hedder
sådan og ikke er beslægtet?)

Desværre afviser vi ikke det ny influx af slovenere mm som især er
gademusikanter og tiggere på julegågader

Der bør genindføres grænsekontrol og har man ikke et vist beløb ved
indrejse, bør der nægtes indrejse.

Det er klart godhedsindustriens onde værk, at der skal skabes
tradition for lommetyveadgang.

Selvhjulpenhed er sundt, og at Kvickly på Nørrebros Runddel ikke
fjerner de autonomes meterhøje murgrafitti "I always feel like
shoplifting" er fordi de ønsker mere kriminalitet, hvilket indgår i
systemets politiske dagsorden. De kan lide at ansætte detektiver og
lade ansatte berige sig idet man kan give shopliftere skylden.

Min kone i Zambia gav til spledalske tiggere, så de flokkedes om os.
Og pga gavegivningslyst var der familier der gjorde deres børn blinde,
for at de kunne tigge bedre - påstod sorte gymnasiaster i skoledrama
vi så. De var overklasse og ikke sandhedsvidner, men god moral er det
bestemt ikke at give ud i det blå.

"Tiggere skulle helt afskaffes!Man ærgrer sig over at give og man
ærgrer sig over ikke at give.Nietzsche

"Den der giver til en tigger, han skal slås til han ligger" (ordsprog,
brugt ved forelæsninger af natinaløkonomiprofessor Jens Warming 1930
og til hans børn bl.a. min far, skønt han var ret socialdemokratisk)

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 03-12-05 20:23

On Sat, 3 Dec 2005 15:30:24 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Desværre afviser vi ikke det ny influx af slovenere mm som især er
>gademusikanter og tiggere på julegågader

Det er ikke etniske slovenere, der tigger, men sigøjnere fra Slovenien

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-12-05 00:29

"Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke etniske slovenere, der tigger, men sigøjnere fra Slovenien

Sigøjnerne bor mest i Slovakiet og Rumænien, så mon ikke det er slovakiske
sigøjnere som invaderer?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-05 02:39

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Sigøjnerne bor mest i Slovakiet og Rumænien, så mon ikke det er
> slovakiske sigøjnere som invaderer?

Måske en tigger på gågaden,
som man kan give lidt til ,
er del af _indkøbsoplevelsen_ og så gavner det dansk selvindsigt og
korpsånd at det er vore egne udstødte narkomantyper, der tigger.
EU kan ikke forhindre at vi afviser fremmedkulturelle, og der er
flexible,love, politivedtægter, regler nok at bruge mod dem. Man må
ikke være ivejen, man skal have lidt formue osv

Selvfølgelig er muhamedkrigere værre, men dette markante
julemandsfænomen bør alligevel tilføres FORNUFT.
Om det er aber eller moldaviere er ligegyldigt