Billige Tropheus
Fra : anja

Dato : 12-06-01 19:50

Er der nogen her fra gruppen som ved om der findes et sted på nettet, eller
andre steder hvor fiske tosser "mødes" og bytter fisk. Jeg er interesseret i
bla. nogle Tropheus sp."black" Bemba, men jeg nægter simpelthen at betale
hvad de koster i feks Flyvefisken. Jeg har selv ca. 15 Kejser Ikola unger
som jeg gerne vil bytte.

Jeg er medlem af cichlide foreningen men de gør sig vidst ikke så meget i
køb,salg eller bytte.

Bare lige en tanke
Anja.

Fra : Tina

Dato : 12-06-01 19:51

http://www.akvariebladet.dk

er der en del bytte køb salg eller prøv både den blå avis og gul og gratis.

http://www.gulgratis.dk/

http://www.dba.dk/

Tina

Fra : Søren Steffensen

Dato : 12-06-01 19:58

eller www.akvarieklubben.dk

--
SOS - www.overclockingdk.com
icq: 102169245

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-06-01 07:59

"anja" <anja@aub.dk> wrote in message

> [...]
> hvad de koster i feks Flyvefisken. Jeg har selv ca. 15 Kejser Ikola unger

Prøv med dk.marked.privat.dyr.akvarium.

mvh
Jan

Fra : Stubbe

Dato : 17-06-01 04:49

"anja" skrev d. 12-06-01 19:50 dette indlæg :
> [...]
unger
> som jeg gerne vil bytte.
>
> Jeg er medlem af cichlide foreningen men de gør sig vidst ikke så

Ja Tropheus er jo ikke de biligste fisk, du kan prøve at holde øje, bla
på min hjemmeside
hvor der er køb og salg af f.eks Tropheus http://tropheus-siden.dk
der err tit nogle billige hilsen Jan Stubbe.

http://www.kandu.dk/