Hvad DR ikke fortalte om Tønder-sagen
Fra : GB

Dato : 02-12-05 22:01

Hvad DR ikke fortalte om Tønder-sagen:

"De plejede at køre derud fire-fem mænd ad gangen"

Flere herboende imamer har påtalt en sammenhæng mellem Vestens dekadente
kultur og udbredelsen af pædofili. Her lidt fra onsdagens Jydske
Vestkysten, hvor et vidne taler ud. To citater fra Vidne fik tilbudt sex
med 11-årig:

"Historien begynder i august. En bekendt med indvandrer-baggrund spørger
Mogens, om han ikke har lyst til at tage med på bordel i Tønder. Mogens
afviser. Vennen presser på og fortæller, at det er en lille pige, som
faderen lejer ud. Mogens afviser flere gange, men lader sig alligevel
overtale til at tage med. - Jeg ville finde ud af adressen, fortæller
han. Han har på forhånd bestemt, at han ikke vil se pigen. - Det ville
gøre for ondt", siger han.

"Mogens spørger sin bekendte om, hvordan han er kommet i kontakt med
faderen. Han fortæller, at det er sket gennem en tidligere ven af
familien. Denne har skaffet snesevis af kunder til datteren og også
moderen, da hun endnu boede i hjemmet.
Mogens’ bekendte er ikke ked af at fortælle om, hvordan han ofte er kunde
hos pigen. - Han fortalte mig også, at han tit havde nogle venner med.
Også hans familie fra Danmark kom hyppigt hos pigen. De plejede at køre
derud fire-fem mænd ad gangen, fortalte min bekendte", siger Mogens.

GB