Udenlandske pædofile i Tøndersag
Fra : Jesper

Dato : 30-11-05 00:09

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3273483

Pædofili-sagen fra Tønder har et omfang, der er betydeligt større end
hidtil antaget. Det siger den mand, der i august anonymt tippede
politiet om misbruget, hvor en far gennem længere tid solgte sin nu
11-årige datter til sex, ifølge JydskeVestkysten.

Vidnet fortæller ifølge avisen om mænd med indvandrerbaggrund, der
gruppevis kørte til adressen nær Tønder, hvor faderen for et par
hundrede kroner eller lidt øl eller spiritus lod dem have sex med pigen.
Vidnet siger til avisen, at han ikke kan forstå, at der kun er fem
anholdte i sagen.

"Jeg troede, at politiet ville finde frem til flere kunder," siger
vidnet til avisen.

Han vil nu henvende sig til statsadvokaten for at delagtiggøre politiet
i sin detaljerede viden, hvis han kan forblive anonym.

Tønders politimester Jan Stick er den eneste, der må udtale sig i sagen,
og han ville i går ikke udtale sig om de nye oplysninger eller den
fortsatte efterforskning.

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-05 01:04

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> sagen,
> og han ville i går ikke udtale sig om de nye oplysninger eller den

Pædofilidomme er justitsmord på justitsmord - bl.a. er i Frankrig
netop konstateret at børn løj

Den sexglade pige i Tønder forsvarer sin far, så hun er
tvangsfjernet - vort system er børnefjendsk og livsglædefjendsk og
skal
kun forkæle psykologer (der tjener en mio kr om året pr tvangsfjernet
barn) og dømmesyge intolerante avislæsere

Fra : Martin

Dato : 30-11-05 09:06

Bo Warming skrev:

> [...]
> kun forkæle psykologer (der tjener en mio kr om året pr tvangsfjernet
> barn) og dømmesyge intolerante avislæsere

Og heste og grise og køer og får. Når de er i cyklus er de jo
liderlige, så må det vel være i orden at kneppe dem også, ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-05 09:49

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message
Bo Warming skrev:
> [...]

Og heste og grise og køer og får. Når de er i cyklus er de jo
liderlige, så må det vel være i orden at kneppe dem også, ikke?

BW: Dit ny emne fortjener en ny tråd, men jeg mener at ejeren af disse
husdyr kender dem og bør afgøre om det er iorden eller ikke.
Han lever af deres trivsel og holder mere af dem end
dyrebeskyttelses-ideologer.
Jeg har aldrig hørt om smerteskrig eller smertegrimasser hos kneppede
husdyr - det ville være beskrevet hvis der var hold i
dyrebestkyttelses fanatikernes forbudsiver.
Hvis jeg stod bundet i en stald hele mit liv, ville det vist være
positivt at nogen fordrev min kedsomhed ved
at bruge endetarm til at onanere ind i. Var jeg god til det, ville
slagtning vel blive udskudt.Forandring fryder.

Fra : Martin

Dato : 30-11-05 11:08

Bo Warming skrev:

> [...]
> at bruge endetarm til at onanere ind i. Var jeg god til det, ville
> slagtning vel blive udskudt.Forandring fryder.

Bare sårn af nysgerrighed. Hvornår bad du dit sidste fadervor?

Fra : kalleBSk

Dato : 30-11-05 12:18

Bo din logik er prægtig!! Men mener du ikke at det er nederdrægtigt
at folk der ikke burde være i landet går i seng med 10 årige danske
piger?