Bondam her, Bondam der...Den medieliderlig~
Fra : Spangkuk

Dato : 29-11-05 22:20

...som Ritt med sædvanlig snilde har undgået at stikke næsen i....det kunne
jo gå hen og blive en af de alvorlige! Men Bondam...han er på, med Colgate
smil, nystrøget skjorte og drivvåde balder....

Jeg giver ham maks et år, så har hans medie-forfængelighed reduceret ham til
en
dresseret væbner af Ritt's nåde.

Og han vil på det tidspunkt ikke ha' den fjerneste ide om, hvad der ramte
ham

DAMN, han er dum.

osv. osv....

Spang

Fra : Kim2000

Dato : 29-11-05 23:06

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> dresseret væbner af Ritt's nåde.
>
> Og han vil på det tidspunkt ikke ha' den fjerneste ide om, hvad der ramte

Det er synd for dig du er homofobisk, men lad det nu ligge, for hvordan kan
en erklæret homoseksuel som Bondam samarbejde med en mand, der stiller op
for et parti i Pakistan (der kan vi da tale om dobbeltmandat!!), der afskyer
homoseksuelle?? Kan det overhovedet være tilladt at stille op i to
forskellige lande? Og man kan da ikke give en post til en mand, der også
sidder i et byråd (eller hvad det nu er) i et land på den anden side af
kloden, hvordan skulle han kunne bestride begge poster? Alene rejsetiden....

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-11-05 23:13

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> [...]
> sidder i et byråd (eller hvad det nu er) i et land på den anden side af
> kloden, hvordan skulle han kunne bestride begge poster? Alene

Khan blev ikke valgt i Pakistan ellers ville han være blevet, - siger han,
men det kan da godt give anledning til at tænke over, om man foruden
stemmeret bør give ret til opstillingsret. Ja, jeg ved at man er "sort",
hvis man overhovedet bringer det op. Er det ikke nærliggende at tænke, at
hvis folk ikke vil investere så meget i Danmark, at de bliver statsborgere,
så kan de heller ikke blive borgmestre i hovedstaden?

Nu har vi jo så folk som kæmper om politiske poster i Pakistan, og som
overfører deres kamp til den danske valplads, det vil vi nok se meget mere
af i de nærmeste år, - og det er der vel heller ikke noget galt med, det
hele "skubber os frem" og gør livet mere interessant?

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-11-05 01:24

Er det ikke nærliggende at tænke, at
> hvis folk ikke vil investere så meget i Danmark, at de bliver
> statsborgere, så kan de heller ikke blive borgmestre i hovedstaden?

Wallait Khan ville meget gerne være dansk statsborger, så han kan komme i
Folketinget. Problemet er bare hans gæld til det offentlige, som forhindrer
ham i at få dansk indfødsret.

Fra : Tony

Dato : 30-11-05 01:31

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Folketinget. Problemet er bare hans gæld til det offentlige, som
> forhindrer ham i at få dansk indfødsret.

Skylder han børnepenge ?

Tony

Fra : Sten Schou

Dato : 29-11-05 23:20

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidder i et byråd (eller hvad det nu er) i et land på den anden side af
> kloden, hvordan skulle han kunne bestride begge poster? Alene

I en radikal verden kan alt lade sig gøre, bare der er et snert af etnisk
over det.

Hilsen Sten