SMS fars vilje i BR
Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-05 10:22

Sikander Malik Siddique er i BR nu og hans far udtaler, at han ikke
vil hente sønnen til telefonen men de har klart besluttet at hvis Khan
bliver BR-næstformand så begår også SMS vælgerbedrag og skifter
parti - eller undlader at stemme

Borgerrepresentationen er en vild paki-jungle erkender SF - korrekt -
men de har det fint med Khans bedrag
Og manglende dages ophold fælder ikke Khan medmindre V-anke af
folkeregisterbeslutning vinder

Lad os få et dansk Danmark

Fra : Per Hagemann

Dato : 29-11-05 13:10

> [...]
> hente sønnen til telefonen men de har klart besluttet at hvis Khan bliver
> BR-næstformand så begår også SMS vælgerbedrag og skifter parti - eller

I TV2-Nyhederne i går kl.18 og 19 fremgik det at drengen allerede havde lagt
sig til at sove, og det var derfor familieoverhovedet svarede på sønnens
vegne.

> [...]
> de har det fint med Khans bedrag
> Og manglende dages ophold fælder ikke Khan medmindre V-anke af

Tænk hvis også tyrkerne, araberne, perserne og somalierne begynder at stemme
systematisk ved valgene. Så kan de tilsammen meget let komme til at udgøre
flertallet af de valgte forsamlinger.

Siddique har deltaget i Hizb-ut-Tahrir-stormøde og -demonstration. Ellers
skrev han følgende om sine fritidsinteresser:

citat start

I min fritid beskæftigere jeg mig med unge kriminelle mennesker hvor jeg
fungerer som frivillig gadeplansmedarbejder. Jeg dyrker kampkunst i form af
Wing Tzun. Hvis jeg så har tid til overs, tilbringer jeg den med familien og
venner.

citat slut