Selvtægt er terror, brug elektronik
Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-05 23:34

Selvtægt er terror, brug elektronik

Takket være DF er beskyttelsen mod terrorister øget med indkøb af en
masse dyr elektronik, bl.a. kameraer, infrarødfølere, chips, registre
osv

Når døde ting i Rikke Hvilshøjs garage bliver hærværket, så overfyldes
hendes have med antiterror-elektronik.

Nu da isenkrammet ikke er mangelvare, bør det straks bruges, når
første sten er rapporteret kastet mod en pædofil-dømt i Tønder.

Han er ligeså værdifuldt et menneske som en minister

Men halvdelen af hans ruder er smadret og politiet lyver i EB d.d. at
de gør hvad de kan, for at finde ud af hvem selvtægterne er

Det gør de netop IKKE.

De er borgerskabets politi og selv burgøjsersnerpede og når
flertalsdiktaturet hetzer mod afvigere, så hopper dømmesyge betjente
og politiledere på vognen og administrerer deres resourcer, så
selvtægt fremmes.

Det gælder også bøllers tilsvarende rudeknusninger mod mit hus.

At jeg ikke bøjer nakken og finder mig i krystalnatshetzen mod mig,
tager politiet mig ilde op. De lyver i rapporter og bagatelliserer
angrebene mod min kone og mig, og afviser at tage fingeraftryk af
kasteskyts benyttet mod os og toilet sat ind på min plæne af dem m.m.,
og gider ikke komme når reelt mordforsøg rapporteres, og mindre
farlige stenkast ind i hjemmet var blevet rapporteret forinden

Så stemples man som kværulant, uden grund.

I lyset af 12-åriges mord på en enlig midaldrende mand i Sundby, som
ikke havde gjort andet end at være vantro, bør politi straks udstyre
hærværks-ofre med alarm-mobiltelefon, der kan tilkalde politi
øjeblikkeligt hvis livsfare.

Både hurtig tilkalden og kamerater kan hjælpe til at politibil når
frem tidsnok til at pågribe bøllerne.

Tyven foragter offeret, og den der selv er ugidelig mht at gavne sit
fædreland med tiltrængt debat imod musliminvasionen, har dårlig
samvittighed og vil let komme til at foragte de aktivister der vover
livet i den gode sags tjeneste.

Tyven siger om den bestjålne, at "Han ku bare aflåse bedre" og de
politisk dovne siger "Folk der rammes af hærværk mm sku bare ha ladt
vær at stikke næsen så langt frem" Man gør offeret medskyldig i
voldsepisoder , hvilket svarer til at beskylde lovgiverne for at der
eksisterer lovbrud. Man glemmer, at bøller VIL ALTID FINDE OFRE, og er
der ikke "landsbytosser" at chikanere, så vælger de nogle mere
normale.

Det bør værdsættes at extremister får kastet tidligt lys på
samfundets tendenser til negativ udvikling

De normale borgerdyr skammer sig og bøjer nakken og ringer ikke efter
politi og bidrager ikke til at masserne i tide får øjnene op for den
farlige udvikling.

I et land, der foragter naziers Krystalnat, er det bemærkelsesværdigt
så mange, der glædes højlydt over vold mod underfanger i fængslerne

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-05 23:50

> At jeg ikke bøjer nakken og finder mig i krystalnatshetzen mod mig,
> tager politiet mig ilde op. De lyver i rapporter og bagatelliserer
> angrebene mod min kone og mig,

Gider du ikke lade være med at tage din "kone" som gidsel? I bor jo ikke
sammen, og du bruger hende alene for at opnå medynk og status som "normal".

Prøv nu at nøjes med at udlevere dit eget liv i stedet for hele tiden at
inddrage andre som din kone, bror, nevø og hvem-ved-jeg. Du får ikke mere
sympati ved hele tiden at skulle inddrage familien i dine mange
fortrædeligheder. Du ligger lige nøjagtigt, som du har redt.

> I et land, der foragter naziers Krystalnat, er det bemærkelsesværdigt
> så mange, der glædes højlydt over vold mod underfanger i fængslerne

Ja, ikke? Life's a bitch, og du er en klynkerøv ud over det sædvanlige.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-05 06:21

> Gider du ikke lade være med at tage din "kone" som gidsel? I bor jo
> ikke sammen, og du bruger hende alene for at opnå medynk og status
> som "normal".

Efter meget samliv her over syv år rejste jeg til Japan , fik
bryllupsgaver af svigerfamilien og efter jeg var rejst hjem, samlede
hun flyttelæs og rejste hertil og vi giftede os i Anna Kirken her på
vejen og hun har boet her efterfølgende 14 år og hun betaler ikke
husleje for at bruge alt i mit superhus incl opfylde min smukke have
med kæmpe grimt Silvanskur til ikebana-material lager (hun er
skandinaviensmester i denne fornemme Zen-blomsterdekorationskunst).
Hun ved jeg elsker og beundrer hende og lærer af hende og efter
mordforsøget med brosten, der kunne have ramt hende, tog hun til
Japan, men kom heldigvis tilbage Efter ny sten, der kyledes langt ind
netop hvor hun sover, er hun meget hos en japansk ven i nærmeste
nabogade
Hun mener som du at jeg selv er ude om mig , og i Japan retter man ind
efter gruppepresset og hun stemte på min nevø - øv

> [...]
> får ikke mere sympati ved hele tiden at skulle inddrage familien i
> dine mange fortrædeligheder. Du ligger lige nøjagtigt, som du har

Sandhed som giver væsentlig sand sammenhæng er mit mål, ikke sympati
Alle ligger vi som vi har redt, på sin vis
Søg dog lidt dybere i dine analyser - der er sjældent een årsag og een
virkning, når du forlader mediefiktionen
Jeg bruger især mig selv som gidsel for glistrupismesagen, ikke hende
Selvfølgelig har jeg brug for at normalisere mit image, eftersom jeg i
OSS mm tilsværtes som et monster fra en fremmed planet
Derfor belægger jeg i hast mine ord lidt fordrejende "kone" og
"gymnasielærer" - uden at nå en promille af den uærlighed som
journalisterne præsterer (fx når de fordrejer Hvilshøj-hærværk på
garage-TING til stor sag )

> Ja, ikke? Life's a bitch, og du er en klynkerøv ud over det
> sædvanlige.

Et par promilles sandhed i din beskyldning for opsøgende martyrium og
medynk-jagt vil jeg da godt vedkende mig, men jeg fristes til at
reagere øjeforøje på din monomani mht dette, og gætte
TyvTrorHvermandStjæler, men vi kender hinanden meget lidt endnu,
selvom et møde oveni skriftlæsning er en god ting og er sket een gang

Jeg er ikke helstøbt perfekt som Glistrup - jeg lever efter min fars
råd om at være bedre end gennemsnittet and then some, men er man født
til småmønt bliver man ikke dalers herre.
Glistrups har sammenhængende livssyn fordi hans forældre arbejdsdelte
opdragelsen og var KONSISTENTE - aldrig mente de noget en dag og noget
andet en anden dag.
Den lykke er ikke mig vederfaret, men jeg føler jeg bevæger mig i
mange rigtige retninger hver dag, med små museskridt

Her et par citater om lynch - som indgår i den SAMMENHÆNGSKRAFT som
Fogh efterlyser på V-landsmøde

" Konformitet efterligner harmoni, sagde Emerson

" Medlidenhed stinker af pøbel - det er næsten som dårlige
manerer. Nietzsche

"Organiseret had, dét er enighed. John Jay Clapman

" In the hands of vicious men, / a mob will do anything. But
under good leaders / it's quite a different story.
Euripides

mas2 Mobs in their emotions are much like children, / subject
to the same tantrums and fits of fury.
Euripides

mas "Enhver bevægelse eller forandring,
der sker ved hjælp af 100000 eller 10000 eller 10000 eller 1000
støjende og knurrende og brummende og jodlende mennesker er usandhed,
et falsum , et tilbageskridt. Her er nemlig Gud kun meget forvirret
med, måske slet ikke, måske snarere djævelen"Søren Kierkegaard

mas Blandt de blinde bliver også den enøjede blind.
Stanislow Jerzy Lec

Mas En dumhed kan også komme i bevægelse, blot man får flertal
for den. August Strindberg

mas For folket er intet helligt. August Strindberg

Mas Masserne synes mig kun i tre henseender at fortjene et
blik: for det første som udflydende kopier af store mænd, trykt på
dårligt papir og med slidte typer, dernæst som modstand mod de store
og endelig som værktøj for de store; i øvrigt kan fanden og
statistikken tage dem! Nietszche

mas Pakket er altid fejt. Og i den strid kan man kun flygte.
August Strindberg

Mas Religion is the idol of the mob; it adores everything it
does not understand Frederick the Great

mas Se der! Se der! Han løber bort fra menneskene -: men de
følger efter ham, fordi han løber foran dem. - Så meget hjord er de.
Friedrich Nietsche

mas The nose of a mob is its imagination. By this, at any
time, it can be quietly led.
Edgar Allan Poe

mas There is no grievance that is a fit object of redress by
mob law.Abraham Lincoln

mas When a hundred men stand together, each of them loses his
mind and gets another one. Friedrich Nietzsche

mas, Selv om 50 millioner mennesker siger noget tåbeligt, er
det stadig tåbeligt. Anatole France

maslora Og på markedet overbeviser man med fagter. Men grunde gør
pøbelen mistroisk. Nietzsche

masmobjø Pøbel-miskmask: dér er alt rodet sammen,
helgen og halunk og junker og jøde og fæ og får fra Noahs
ark.Nietzsche

masmobMAsib The mob gets out of hand, runs wild, worse / than
raging fire, while the man who stands apart / is called a coward.
Euripides

masmobMAsib The mob has many heads but no brains.
Thomas Fuller

maspl Politik : Pøblen bliver mester og drukner
hele tiden på lavt vand. Nietzsche

masPp It is proof of a bad cause, when it is applauded by the mob.
Lucilius Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

maspp Tilhører idag ikke pøbelen? Men pøbelen ved ikke hvad der er
stort og lille og ligefremt og redeligt. Den er uskyldigt krumt og
lyver altid. Nietzsche Zarathustra bog4 13, 8

maspp Where there is a crowd, there is untruth . Søren Kierkegaard

maspø Og på markedet overbeviser man med fagter. Men grunde gør
pøbelen mistroisk. . Nietzsche

masPø Det er letttere at narre mange end en enkelt. Herodot

masRg Der er ikke noget af en religionsstifter i mig. Religioner
er pøbel-affærer. Nietszche

mass "Masserne synes mig kun i tre henseender at fortjene et
blik: for det første som udflydende kopier af de store mænd, tryk på
dårligt papir og med slidte typer, dernæst som modstand mod de store
og endelig som værktøj for de store; i øvrigt kan fanden og
statistikken tage dem!" Nietzsche (HN p. 118)

masUf Til en, der sagde: "Mange roser dig", sagde (Antisthenes): "hvad
har jeg dog gjort galt?" Diogenes Laertios

Fra : Michael Laudahn

Dato : 29-11-05 16:51

('the author formerly known as laudahn2002@yahoo.se')

Bo Warming schrieb:

> mas Blandt de blinde bliver også den enøjede blind.
> Stanislow Jerzy Lec

Her tog han fejl, stakkels Stanislow...

>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-05 20:28

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> wrote in message
> Blandt de blinde bliver også den enøjede blind.
> Stanislow Jerzy Lec

Her tog han fejl, stakkels Stanislow...

Unter blinden ist der einäugige könig.

BW: Nej han kendte godt det originale bibelske ordsprog - men der er
kløgt i hans fornyelse om at vi retter vor smag og forståelse ind
efter hvad andre ser
Gruppepres kan gøre os "blind" for de ting som andre er ligeglade med
fordi vor korpsånd får os til at søge andres accept og derfor være
ligeglade med hvad de er ligeglade med

Fra : Michael Laudahn

Dato : 29-11-05 23:30

Bo Warming schrieb:

> [...]
> Gruppepres kan gøre os "blind" for de ting som andre er ligeglade med
> fordi vor korpsånd får os til at søge andres accept og derfor være

Var det ikke sådan at tyskerne ikke forstod humor mens danskerne ikke
kendte til dette problem?! Skulle også denne regel ikke gælde mere?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-05 00:40

Bo Warming schrieb:

> [...]

Var det ikke sådan at tyskerne ikke forstod humor mens danskerne ikke
kendte til dette problem?! Skulle også denne regel ikke gælde mere?

BW: Gemytlig tysk humor er verdens bedste når man er tysker
PErfid satire, sarkasme, ironi er bedst når man er franskmand og
englænder

Danskere har siden svenskekrigene fået alt forærende og er blevet
særligt indbildske

Ordsproget at "blandt blinde er enøjede konger", har alle folk

Den geniale fornyelse, jeg bragte, har dybde som intelligente
mennesker i alle lande forstår