Mobnings-danskerne og mig.
Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-05 08:39

Min advokat har måske ret i at frikendelse vedr blotteri-løgn skal
opnås uden omsvøb 2 feb 06 i Kbhv Byret.Han er "kaptajn på skibet" og
jeg følger hans råd og strategi:
Når påstand står mod påstand, så bør gælde at der hellere skal gå 10
skyldige fri end 1 uskyldig bliver straffet

Men hvis godhedsindustrien har coachet er troværdigt vidne i at lyve,
så står jeg svagt i nuværende kvindesags-tidsånd, som dommere er
slaver af, og så bør ses på en sort piges motiver.

De, der har fulgt internet-debatten, vil vide, at snese af cases
viser, at jeg mobbes af systemet helt som jøder mobbedes op til
Krystalnatten hos vort broderfolk mod syd, og intet peger mod bedre
etik hos os emd hos førkrigsnazierne.

Et eksempel er, at Politiken arrangerede rejse til Kina og jeg betalte
og var til møde med de andre deltager, der havde betalt
Det skete 3 måneder før afrejse og 1 måned før afrejse afviser man
min deltagelse.
Rejsebureauankenævnets topjurister har helhjertet og uden forbehold
erklæret Politiens handling ulovlig, og jeg har fået erstatning
betalt, foruden de 27000 kr retur.

Danskere mangler fjendebilleder. Aldrig har jeg skabt belæg for
jødehetzen mod mig, men Tøger Seidenfaden er ikke mand for at undlade
den værst tænkelige mobning,
som han kan slippe fra,. uden anden straf end økonomisk.