/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Forældre vil altid det bedste
Fra : NoTrabajo


Dato : 24-11-05 18:03

Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at ALLE
forældre altid ville det bedste for deres børn. Det tror jeg gerne, men
hvad er det bedste for ens barn?

For danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældre er det nok noget med, at de
bliver anstændige mennesker, får et lykkeligt liv, en god ægtefælle, nogle
velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi.

For muhamedanske forældre er det bedste, der kan ske for deres børn, at de
bliver gode muslimer til Allahs ære. At dræbe eller omvende vantro til
muhamedanismen og eventuelt ofre sit liv for Allah, ved at dræbe vantro i
f.eks. en selvmordsaktion. Så har deres lille muhamedanerafkom opnået noget
af det højeste her i livet.

Det som vi opfatter som det bedste for vort afkom, opfattes ikke
nødvendigvis som det bedste i andre kulturer/religioner.

Tænk lige over det, inden I går i halalhippiemode.
--
NoTrabajo


 
 
Peter Bang (24-11-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 24-11-05 18:48

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> skrev:
>Hørte i (for)går(s) på tv en eller
>anden ekspert udtale sig om, at ALLE
>forældre altid ville det bedste for
>deres børn. Det tror jeg gerne, men
>hvad er det bedste for ens barn?
>
>For danske/vestlige/ikke-muhamedanske
>forældre er det nok noget med, at de
>bliver anstændige mennesker, får et
>lykkeligt liv, en god ægtefælle, nogle
>velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi.
>
>For muhamedanske forældre er det
>bedste, der kan ske for deres børn, at de
>bliver gode muslimer til Allahs ære.
>At dræbe eller omvende vantro til
>muhamedanismen og eventuelt ofre sit
>liv for Allah, ved at dræbe vantro i
>f.eks. en selvmordsaktion. Så har
>deres lille muhamedanerafkom opnået noget
>af det højeste her i livet.

Interessant at du for danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældres
ønsker benytter 'nok noget med', mens du for muslimske
forældre er helt skråsikker. Sikken en viden om forældres ønsker for
deres børn. Stor indsigt.

Man må vel også formode at der er forskelligheder mellem en muslimsk
familie i Los Angeles eller Løgstør, og så en muslimsk
familie i Gaza eller Kabul .... Eller ødelægger det lidt din illusion
om stor viden?

>
>Det som vi opfatter som det bedste
>for vort afkom, opfattes ikke
>nødvendigvis som det bedste i andre
>kulturer/religioner.

Korrekt. Eksempelvis har visse danske forældre det store ønske for
deres børn, at de holder kæft nede på bodegaen.

>
>Tænk lige over det, inden I går i
>halalhippiemode.

Dybt.


GB (26-11-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-11-05 15:39

Peter Bang <peterbang@2XTUDprivat.dk> (slet 2XTUD) wrote in
news:11328546950.465613217963536@dtext.news.tele.dk:

> Man må vel også formode at der er forskelligheder mellem en muslimsk
> familie i Los Angeles eller Løgstør, og så en muslimsk
> familie i Gaza eller Kabul .... Eller ødelægger det lidt din illusion
> om stor viden?

Det er jo det, du ikke har fattet - der er ingen forskel.

--
Med venlig hilsen
GB

Peter Bang (29-11-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 29-11-05 12:22

GB <nospam@nospam.invalid> skrev:
>Peter Bang
><peterbang@2XTUDprivat.dk> (slet
>2XTUD) wrote in
>news:11328546950.465613217963536@dt
>ext.news.tele.dk:
>
>> Man må vel også formode at der er
>>forskelligheder mellem en muslimsk
>> familie i Los Angeles eller
>>Løgstør, og så en muslimsk
>> familie i Gaza eller Kabul ....
>>Eller ødelægger det lidt din illusion
>> om stor viden?
>
>Det er jo det, du ikke har fattet -
>der er ingen forskel.
>
.... ok .... det blev for stort for dig ...


Frandsen (25-11-2005)
Kommentar
Fra : Frandsen


Dato : 25-11-05 11:10

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4385f2d3$0$41146$14726298@news.sunsite.dk...
> Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at ALLE
> forældre altid ville det bedste for deres børn. Det tror jeg gerne, men
> hvad er det bedste for ens barn?

Det er bare "ekspertens" påstand og en grov generalisering. Der findes
massere af tilfælde, hvor forældre absolut ikke vil deres børns bedste af
forskellige grunde.

> For danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældre er det nok noget med, at de
> bliver anstændige mennesker, får et lykkeligt liv, en god ægtefælle, nogle
> velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi.

Rent gætværk, men sikkert rigtigt nok for en stor dels vedkommende.
Udtrykket "ikke-muhamedanske" angiver, at der efterfølgende vil komme noget
negativt om muslimer.

> For muhamedanske forældre er det bedste, der kan ske for deres børn, at de
> bliver gode muslimer til Allahs ære. At dræbe eller omvende vantro til
> muhamedanismen og eventuelt ofre sit liv for Allah, ved at dræbe vantro i
> f.eks. en selvmordsaktion. Så har deres lille muhamedanerafkom opnået
noget
> af det højeste her i livet.

Bingo! Nu skinner dit livssyn igennem.

> Det som vi opfatter som det bedste for vort afkom, opfattes ikke
> nødvendigvis som det bedste i andre kulturer/religioner.

Klart.

> Tænk lige over det, inden I går i halalhippiemode.

Næh! Få dig et arbejde, og lad være med at beskylde andre for din
elendighed.



NoTrabajo (25-11-2005)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 25-11-05 14:27


"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i
news:4386e2fb$0$8774$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4385f2d3$0$41146$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at
>> ALLE forældre altid ville det bedste for deres børn. Det tror jeg
>> gerne, men hvad er det bedste for ens barn?
>
> Det er bare "ekspertens" påstand og en grov generalisering. Der findes
> massere af tilfælde, hvor forældre absolut ikke vil deres børns
> bedste af forskellige grunde.
>
Det tror jeg desværre, at du har ret i.
>
>> For danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældre er det nok noget med,
>> at de bliver anstændige mennesker, får et lykkeligt liv, en god
>> ægtefælle, nogle velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi.
>
> Rent gætværk, men sikkert rigtigt nok for en stor dels vedkommende.
> Udtrykket "ikke-muhamedanske" angiver, at der efterfølgende vil komme
> noget negativt om muslimer.
>
Nej, det er da kun i vores øjne, at det måske er negativt. Jeg er ikke i
tvivl om at muhamedanere opfatter nedenstående som korrekt og positivt.
>
>> For muhamedanske forældre er det bedste, der kan ske for deres børn,
>> at de bliver gode muslimer til Allahs ære. At dræbe eller omvende
>> vantro til muhamedanismen og eventuelt ofre sit liv for Allah, ved
>> at dræbe vantro i f.eks. en selvmordsaktion. Så har deres lille
>> muhamedanerafkom opnået noget af det højeste her i livet.
>
> Bingo! Nu skinner dit livssyn igennem.
>
Mit livssyn er, at muhamedanere er for afvigende i livssyn til at de kan
leve sammen med ikke-muhamedanere. "Vi andre" skal have lov til at leve i
fred for muhamedanerne, og muhamedanerne skal have lov til at leve i fred
for os "vantro".
>
>> Det som vi opfatter som det bedste for vort afkom, opfattes ikke
>> nødvendigvis som det bedste i andre kulturer/religioner.
>
> Klart.
>
>> Tænk lige over det, inden I går i halalhippiemode.
>
> Næh! Få dig et arbejde, og lad være med at beskylde andre for din
> elendighed.

(Standard-automat-svar fra halalhippier, der ikke har nogen fornuftig
modargumentation)

Jeg taler ikke om min egen "elendighed", men alle dem af mine landsmænd og
turister, der bliver udsat for vold, voldtaget, røvet og myrdet af de her i
landet hærgende muhamedanere.
--
NoTrabajo


Frandsen (25-11-2005)
Kommentar
Fra : Frandsen


Dato : 25-11-05 14:56

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43871163$0$41143$14726298@news.sunsite.dk...
> Nej, det er da kun i vores øjne, at det måske er negativt. Jeg er ikke i
> tvivl om at muhamedanere opfatter nedenstående som korrekt og positivt.

Først og fremmest er udtrykket muhammedaner nesættende over for en muslim.
Jeg er ikke i tvivl om, at størstedelen af muslimerne ikke opfatter
nedenstående som korrekt og positivt.

> >> For muhamedanske forældre er det bedste, der kan ske for deres børn,
> >> at de bliver gode muslimer til Allahs ære. At dræbe eller omvende
> >> vantro til muhamedanismen og eventuelt ofre sit liv for Allah, ved
> >> at dræbe vantro i f.eks. en selvmordsaktion. Så har deres lille
> >> muhamedanerafkom opnået noget af det højeste her i livet.

> Mit livssyn er, at muhamedanere er for afvigende i livssyn til at de kan
> leve sammen med ikke-muhamedanere. "Vi andre" skal have lov til at leve i
> fred for muhamedanerne, og muhamedanerne skal have lov til at leve i fred
> for os "vantro".

Det er faktisk dig, der ikke kan leve sammen med muslimerne. Du kan ikke
lade muslimerne leve i fred sammen med os andre.

> >> Tænk lige over det, inden I går i halalhippiemode.
> >
> > Næh! Få dig et arbejde, og lad være med at beskylde andre for din
> > elendighed.
>
> (Standard-automat-svar fra halalhippier, der ikke har nogen fornuftig
> modargumentation)

Fjols! Der er ikke nogen modargumentation til "Tænk lige over det, inden I
går i halalhippiemode".

> Jeg taler ikke om min egen "elendighed", men alle dem af mine landsmænd og
> turister, der bliver udsat for vold, voldtaget, røvet og myrdet af de her
i
> landet hærgende muhamedanere.

Jo, for du har set dig sur på muslimerne, men du har åbenbart ikke noget
imod indfødte kristne der udsætter landsmænd og turister og muslimer for
vold, voldtægt, røveri og mord her i landet. Det må være irriterende når
muslimerne rykker ind på jeres område i det sociale slum du bor i, hva? Kan
du ikke tåle konkurrencen.

Jeg plejer normalt ikke at svare folk sådan, men så latterlige udtalelser
betragter jeg som en troll, og havde lige et par minutter jeg skulle have
til at gå.



NoTrabajo (25-11-2005)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 25-11-05 17:49


"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i
news:43871801$0$8870$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jo, for du har set dig sur på muslimerne, men du har åbenbart ikke
> noget imod indfødte kristne der udsætter landsmænd og turister og
> muslimer for vold, voldtægt, røveri og mord her i landet. Det må være
> irriterende når muslimerne rykker ind på jeres område i det sociale
> slum du bor i, hva? Kan du ikke tåle konkurrencen.
>
Hvilken befolkningsgruppe er det nu, der fortrinsvis går og begår vold,
voldtægt, røverier og mord?

Jeg bor aldeles ikke i slum, og der er heldigvis få muhamedanere i den by,
hvor jeg bor.
>
> Jeg plejer normalt ikke at svare folk sådan, men så latterlige
> udtalelser betragter jeg som en troll, og havde lige et par minutter
> jeg skulle have til at gå.

Mine udtalelser er ikke latterlige, det ved du også udmærket godt, hvis du
fulgte med i, hvad der er foregået i Danmark/Vesteuropa de seneste år. Men
du er "humanist" og halalhippie og vil ikke se, hvad det er dine
muhamedanervenner går og gør.

Megen til naiv nar skal man desværre ikke lede længe efter her i Danmark.
Det danske folk er åbenbart mere eller mindre indoktrineret til acceptere
muhamedanerinvasionen uden protester - ja ligefrem at elske den.
--
NoTrabajo


Søren Kongstad (26-11-2005)
Kommentar
Fra : Søren Kongstad


Dato : 26-11-05 09:53

NoTrabajo wrote:
> Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at ALLE
> forældre altid ville det bedste for deres børn. Det tror jeg gerne, men
> hvad er det bedste for ens barn?
>
> For danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældre er det nok noget med, at de
> bliver anstændige mennesker, får et lykkeligt liv, en god ægtefælle, nogle
> velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi.
>

Sludder for kristne er det ikke nok. Kristne vil hellere lade deres børn
dø af mindre skader end at de fortaber deres udødelige sjæl. derfor
prøver kristne at nægte deres afkom at modtage blodtransfusioner.

Hvad siger du er det ikke alle kristne der er imod blodtransfusioner? Er
det ikke alle kristne der med glæde ser deres børn en pinefuld død der
kunne være undgået med et simpelt indgreb?

Hmm måske jeg generaliserer for meget? Hvordan mener du selv at DU
klarer det?

/Søren

AF (27-11-2005)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 27-11-05 10:50

Søren Kongstad skrev i news:4388225f$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk

[ ... ]
> Hmm måske jeg generaliserer for meget?

Ja, det gør du helt generelt

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*


Ivar (26-11-2005)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 26-11-05 12:38

NoTrabajo skrev:

> For danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældre er det nok noget med, at de
> bliver anstændige mennesker, får et lykkeligt liv, en god ægtefælle, nogle
> velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi. .......

Jeg kan ikke lige se, hvad det indlæg har at gøre i dk.livssyn.

Men når emnet er bragt på bane, vil jeg lige tilføje at jeg
synes, at dem den ikke vil lære dansk, skal smides ud af landet.
Den manglede tilpasningsevne gør, at de har svært ved at få sig
et job.

Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
på dansk.

Men ud skal de!


Ivar Magnusson

--
MesNews, dansk version: http://www.mesnews.net/chargement-gb.php



GB (26-11-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-11-05 13:09

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote in
news:mn.d2f67d5b61325d20.31159@nozpamwebspeed.dk:

> Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
> kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
> på dansk.

"Muslim" er et engelsk låneord. De danske betegnelser er "muhamedaner"
eller "muselmand", jfr. retskrivningsordbogen.

Det er iøvrigt betegnende, at du tager parti mod dine landsmænd til
fordel for en fascistisk "religion", som vil føre os tilbage til et
middelalderligt teokrati. Det er det, der hedder oikofobi - afsky for
egen kulturbaggrund.

Så mon ikke du skulle overveje at købe en helårsbolig i Damaskus.

--
Med venlig hilsen
GB

Carl Alex Friis Niel~ (27-11-2005)
Kommentar
Fra : Carl Alex Friis Niel~


Dato : 27-11-05 00:13

GB skrev i meddelelsen ...
>"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote in
>news:mn.d2f67d5b61325d20.31159@nozpamwebspeed.dk:
>
>> Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
>> kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
>> på dansk.
>
>"Muslim" er et engelsk låneord. De danske betegnelser er "muhamedaner"
>eller "muselmand", jfr. retskrivningsordbogen.

Nej - det er et arabisk låneord, som betyder "en som har overgivet sig til
Gud".
Således er det dybt krænkende at muhammedanere forlanger at blive
betegnet som muslimer af personer, som ikke deler deres tro.
En kristen betragter eksempelvis en muhamedaner, som en der følger en
falsk profet. Da muhamedaneren således er i modstrid med Guds vilje
er betegnelsen som en der har overgivet sig til Gud forkert. Hvis den
kristne
skulle anvende betegnelsen muslim vill han mene den passede på ham selv
og ikke muhamedaneren.
Således er muhamedanerens krav om at blive betegnet som muslim et
krav om at den kristne skal anerkende muhamedanerens religion som
værende bedre end kristendommen og dermed acceptere sin dhimmi-
tilværelse, som mindreværdigt medlem af samfundet.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am



Egon Stich (26-11-2005)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 26-11-05 14:30


"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.d2f67d5b61325d20.31159@nozpamwebspeed.dk...
>
> Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
> kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
> på dansk.
>
> Men ud skal de!
>
> Ivar Magnusson
>

Hvorfor skal vi, der lærte dansk før den politiske korrekthed hærgede, og
derfor kalder disse hedninge muhammedanere, sendes nogen som helst steder
hen?
Skal man sende nogen afsted, burde det da være de akademikere, der
efterhånden har forfladiget det danske sprog samt retskrivningen af samme.


MVH
Egon



Benny Bomstærk (26-11-2005)
Kommentar
Fra : Benny Bomstærk


Dato : 26-11-05 17:32

Egon Stich wrote:
> "Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:mn.d2f67d5b61325d20.31159@nozpamwebspeed.dk...
>
>>Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
>>kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
>>på dansk.
>>
>>Men ud skal de!
>>
>>Ivar Magnusson
>>
>
>
> Hvorfor skal vi, der lærte dansk før den politiske korrekthed hærgede, og
> derfor kalder disse hedninge muhammedanere, sendes nogen som helst steder
> hen?
> Skal man sende nogen afsted, burde det da være de akademikere, der
> efterhånden har forfladiget det danske sprog samt retskrivningen af samme.
>
>
> MVH
> Egon
>
>


hvor skal vi sende dansk fjolseparti hen??


--


BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Egon Stich (26-11-2005)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 26-11-05 18:40


"Benny Bomstærk" <bom.st@erk> skrev i en meddelelse
news:43888dde$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Egon Stich wrote:
> > "Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> > news:mn.d2f67d5b61325d20.31159@nozpamwebspeed.dk...
> >
> >>Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
> >>kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
> >>på dansk.
> >>
> >>Men ud skal de!
> >>
> >>Ivar Magnusson
> >>
> >
> >
> > Hvorfor skal vi, der lærte dansk før den politiske korrekthed hærgede,
og
> > derfor kalder disse hedninge muhammedanere, sendes nogen som helst
steder
> > hen?
> > Skal man sende nogen afsted, burde det da være de akademikere, der
> > efterhånden har forfladiget det danske sprog samt retskrivningen af
samme.
> >
> >
> > MVH
> > Egon
> >
> >
>
>
> hvor skal vi sende dansk fjolseparti hen??
>
> BB


Ved ikk---
Men vil være tilfreds, hvis vi bare kunne få sendt dem ud af folketinget


MVH
Egon



#2066 (27-11-2005)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 27-11-05 02:24


"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
news:8rZhf.61$l06.27@news.get2net.dk...
>
> "Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:mn.d2f67d5b61325d20.31159@nozpamwebspeed.dk...
>>
>> Jeg ved dog ikke lige, hvor man skal sende dem hen, der ikke
>> kan finde ud af, at det hedder "muslimske" og ikke "muhamedanske"
>> på dansk.
>>
>> Men ud skal de!
>>
>> Ivar Magnusson
>>
>
> Hvorfor skal vi, der lærte dansk før den politiske korrekthed hærgede, og
> derfor kalder disse hedninge muhammedanere, sendes nogen som helst steder
> hen?

Det skal de de heller ikke - folk med forkalkning, alzheimer's eller blot
mangel paa pli skal ynkes, ikke sendes i landflygtighed.

> Skal man sende nogen afsted, burde det da være de akademikere, der
> efterhånden har forfladiget det danske sprog samt retskrivningen af samme.

Det er synd at du ikke havde evnerne, midlerne og/eller lysten til at blive
akademiker, men hvorfor skal akademikere over en kam undgaelde for det? Din
misundelse er jo til at tage at foele paa.

>
>
> MVH
> Egon
>
>



NoTrabajo (26-11-2005)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 26-11-05 18:29


Frandsen wrote:
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4385f2d3$0$41146$14726298@news.sunsite.dk...
> > Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at ALLE
> > forældre altid ville det bedste for deres børn. Det tror jeg gerne, men
> > hvad er det bedste for ens barn?
>
> Det er bare "ekspertens" påstand og en grov generalisering. Der findes
> massere af tilfælde, hvor forældre absolut ikke vil deres børns bedste af
> forskellige grunde.

Ja, desværre:
http://wap.jp.dk/wap_seneste:sname=Udland:aid=3407152/
(Ovenstående link kan kun læses af en wap-browser)
Jyllands-Posten

Et tysk forældrepar blev fredag af landsretten i Hamburg idømt
livsvarigt fængsel for mord, fordi de på grov vis svigtede deres
datter og bevidst lod hende sulte ihjel.

Den syvårige Jessica døde 1. marts af sit eget opkast, efter at
forældrene i flere år havde holdt pigen fanget i et mørklagt, koldt
og beskidt værelse i deres lejlighed i et højhus i den socialt
belastede Hamburg-bydel Jenfeld.
Pigen vejede kun 9,6 kilo ved sin død, og obduktionen viste blandt
andet, at hun i desperation havde revet sit eget hår ud og spist det.
Jessicas martyrium og den efterfølgende retssag mod hendes 36-årige
mor og 50-årige far har vakt stor bestyrtelse og opsigt i Tyskland,
hvor den i foråret udløste en omfattende diskussion om myndighedernes
medansvar i misbrugssager.
/ritzau/

--
NoTrabajo


Martin (30-11-2005)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 30-11-05 09:12


Peter Bang skrev:

> NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> skrev:
> >Hørte i (for)går(s) på tv en eller
> >anden ekspert udtale sig om, at ALLE
> >forældre altid ville det bedste for
> >deres børn. Det tror jeg gerne, men
> >hvad er det bedste for ens barn?
> >
> >For danske/vestlige/ikke-muhamedanske
> >forældre er det nok noget med, at de
> >bliver anstændige mennesker, får et
> >lykkeligt liv, en god ægtefælle, nogle
> >velskabte børn, et godt arbejde og en god økonomi.
> >
> >For muhamedanske forældre er det
> >bedste, der kan ske for deres børn, at de
> >bliver gode muslimer til Allahs ære.
> >At dræbe eller omvende vantro til
> >muhamedanismen og eventuelt ofre sit
> >liv for Allah, ved at dræbe vantro i
> >f.eks. en selvmordsaktion. Så har
> >deres lille muhamedanerafkom opnået noget
> >af det højeste her i livet.
>
> Interessant at du for danske/vestlige/ikke-muhamedanske forældres
> ønsker benytter 'nok noget med', mens du for muslimske
> forældre er helt skråsikker. Sikken en viden om forældres ønsker for
> deres børn. Stor indsigt.

man frygter jo altid et værste, og heldigvis er fantasien altid værre
end virkeligheden. Såsom 911, Bali, Vestbredden osv osv.
>
> Man må vel også formode at der er forskelligheder mellem en muslimsk
> familie i Los Angeles eller Løgstør, og så en muslimsk
> familie i Gaza eller Kabul .... Eller ødelægger det lidt din illusion
> om stor viden?
>
Alle troende har en terrorist boende i sig. Its how to trigger it.
> >
> >Det som vi opfatter som det bedste
> >for vort afkom, opfattes ikke
> >nødvendigvis som det bedste i andre
> >kulturer/religioner.
>
> Korrekt. Eksempelvis har visse danske forældre det store ønske for
> deres børn, at de holder kæft nede på bodegaen.

Du taler af erfaring?
>
> >
> >Tænk lige over det, inden I går i
> >halalhippiemode.
>
> Dybt.

Tankevækkende. En "på hovedet" opstilling. Ikke uden en vis manen til
eftertanke


Jens Bruun (30-11-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 30-11-05 17:23

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4385f2d3$0$41146$14726298@news.sunsite.dk

> Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at
> ALLE forældre altid ville det bedste for deres børn.

Eklatant selvbedrag! Alle forældre (og ikke-forældre, for den sags skyld)
vil det bedste for sig selv. Det indebærer, at man gerne ser sine gener
videreført via reproduktion.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Bæ9 (30-11-2005)
Kommentar
Fra : Bæ9


Dato : 30-11-05 17:55

Jens Bruun wrote:
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4385f2d3$0$41146$14726298@news.sunsite.dk
>
>
>>Hørte i (for)går(s) på tv en eller anden ekspert udtale sig om, at
>>ALLE forældre altid ville det bedste for deres børn.
>
>
> Eklatant selvbedrag! Alle forældre (og ikke-forældre, for den sags skyld)
> vil det bedste for sig selv. Det indebærer, at man gerne ser sine gener
> videreført via reproduktion.
>

enig - og det hænger godt sammen med at det i langt de fleste tilfælde
er kvinderne der vil have børn (egoisme) og at det også er kvinderne der
er mest selvoptagne (egoisme)



og hvem falder i hver gang......?



Nå, jeg skal forresten lige i bilka og opstøve en billig skive ko eller
to, mens mokken støvsuger!!




--


Bæ9
-----------
Elsket og savnet

!

ThomasB (01-12-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-12-05 01:19


"Bæ9" <bae.nine.is.b@ck> skrev i en meddelelse
> enig - og det hænger godt sammen med at det i langt de fleste tilfælde er
> kvinderne der vil have børn (egoisme) og at det også er kvinderne der er
> mest selvoptagne (egoisme)
>
>
>
> og hvem falder i hver gang......?

Dig?



Bæ9 (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Bæ9


Dato : 01-12-05 08:42

ThomasB wrote:
> "Bæ9" <bae.nine.is.b@ck> skrev i en meddelelse
>
>>enig - og det hænger godt sammen med at det i langt de fleste tilfælde er
>>kvinderne der vil have børn (egoisme) og at det også er kvinderne der er
>>mest selvoptagne (egoisme)
>>
>>
>>
>>og hvem falder i hver gang......?
>
>
> Dig?
>
>

Os!

--


Bæ9
-----------
Elsket og savnet

!

ThomasB (01-12-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-12-05 14:36

"Bæ9" <bae.nine.is.b@ck> skrev i en meddelelse
>>>enig - og det hænger godt sammen med at det i langt de fleste tilfælde er
>>>kvinderne der vil have børn (egoisme) og at det også er kvinderne der er
>>>mest selvoptagne (egoisme)
>>>
>>>
>>>
>>>og hvem falder i hver gang......?
>>
>>
>> Dig?
>
> Os!

Dig og?



Frandsen (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Frandsen


Dato : 01-12-05 09:28

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:438dd1f6$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Eklatant selvbedrag! Alle forældre (og ikke-forældre, for den sags skyld)
> vil det bedste for sig selv. Det indebærer, at man gerne ser sine gener
> videreført via reproduktion.

Hvilket også er et eklatant selvbedrag. Alle forældre (og ikke-forældre, for
den sags skyld)
vil det bedste for sig selv. Det indebærer, at man vil have sexuel nydelse.
Ovenstående udsagn gælder da vist kun for "ønskebørn".



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste