Find din rette hylde, via intern nådeløshe~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-05 03:52

Medierne foregøgler at der er job til os alle - selvom det dårlig nok
gælder Fjernøsten der med lavt skattetryk gir markedsmekanismerne
spillerum.

Mindre lovjungle kunne skabe et paradis af servicejobs, men hetz mod
bl.a. en far, der udlejer sin datter til alles involveredes
tilfredshed (Tøndersag,nov 2005), bidrager til at vi spindes ind i
regler og hæmmes, så kun elitens venner får job.

For at gavne samfundet skal vi finde de felter, hvor vi overgår
medborgerne - vor rette hylde - og det hindres vi i, hvis vi
overbeskyttes af socialvæsen mm.

Når ingen nænner at være ærlig og hård, fx udtrykke sand
muslimkritik, så vænner vi os af med at være hårde mod egne fejl, og
vi bygger alt på livsløgne og er i lommen på staten. Selvhjulpenhed
giver mere trivsel, så "konkurrence, jatak".

Gå ikke op i at omfordele lykkekagen, udvid den.

Lad ikke muslimerne komme først og snuppe al magt ved fødsler - vi har
bedre livskvalitet at byde på.

" Hvis man bare ville være lykkelig, var det nemt at
ordne. Men man vil være lykkeligere end andre, og det er nasten altid
svært, fordi vi tror andre er lykkeligere end vi er.
Montesquieu

" It is not best that we should all think alike; it is
difference of opinion which makes horse races.Mark Twain

Livet stræber efter vækst, og derved at overgå sig selv.
Nietzsche

Every man, as long as he does not violate the laws of
justice, is left perfectly free to pursue his own interest in his own
way, and to bring both his industry and capital into competition with
those of any other man, or order of men. Adam Smith

Jeg gør oprør, altså er vi til. Albert Camus

One must learn to rise, and in rising to surpass
itself.Nietzsche

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-11-05 12:44

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Medierne foregøgler at der er job til os alle - selvom det dårlig nok
> gælder Fjernøsten der med lavt skattetryk gir markedsmekanismerne
> spillerum.

Det er ikke kun medierne, der foregøgler at der er job til alle. Det er
også noget narhoveder som Thorkild Poulsen prædiker.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-05 13:26

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

1kr t skat=t fædrelandets fordærv>Re: Find din rette hylde, via intern
nådeløshed.

> Det er ikke kun medierne, der foregøgler at der er job til alle. Det
> er
> også noget narhoveder som Thorkild Poulsen prædiker.

Min far havde været ansat 25 år på Radiometer, da en ny personalechef
mente, at hans unge venner var gavnligere ingeniørarbejdskraft og da
der var to år tilbage før pensionsalder så satte de min far på
dagpenge. Han var arbejdsnarkoman og gik rundt i Nærum og spurgte
villaejere om han kunne hjælpe med lidt reparationer og andet
viceværtsjob, og han kunne let have bevaret sin indtægt på den måde,
hvis ikke min snobbede mor havde fundet det "tiggeri-agtigt", og de
tog lån i huset i stedet for
Thorkild har m.a.o.lidt ret - dengang jeg nød dagpenge, kunne jeg let
have fået fysik og kemi lærerjob ved at flytte til provinsen.
Teknologisk arbejdsløshed er stærk faktor - men mennesket har fantasi
og *arbejde skaber arbejde* og den 60 årige Tønder-far der hjalp sin
10 årige datter ud af onani-kedsomhed og hun hyggede sig og tjente
penge via den ægte vare, har jeg stor respekt for. Selvom moderen der
tidligere havde elsket at være glædespige med faderen som ulønnet
alfons, pludselig sadlede om og påstod skam - for kvinder er dumme og
adlyder psykologer.
"Der er altid arbejde til den der vil arbejde"(Niels Hausgaard) - men
EN KRONE BETALT I SKAT ER EN KRONE TIL FÆDRELANDETS FORDÆRV, sagde
Glistrup så jeg er med god samvittighed nasser som dig, desværre ikke
meget for uden at brokke sig over socialbedrageri har de gennemskuet
at jeg er bolighaj og har justeret pensionsbetaling ned til 4000 kr pr
md.
At jeg har vildt stigende friværdi, kan de ikke røre mig for,
heldigvis.
Hvis du tog job, ville staten få råd til flere
familiesammenføringer.Vær ikke asocial flygtningeimportør-meddelagtig,
vær nasserøv.
Bondam kaldte i valgkampen Frevert for "porno-nazi-psykopat". Han er
misundelig på hende for at hun ku leve af sit udseende - han lever på
korruption.
Masser af kvinder kunne forsøde livet for ensomme mænd og blive rige
derved og glæden i top for alle - der er beskæftigelse i uendelige
mængder, hvis man har fantasi og kan lægge de 100% skadelige hæmninger
fra sig.