Overvågning helt ind til skindet.
Fra : Jim

Dato : 24-11-05 00:24

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3402302/

Hvis du vil undgå at tolderne i Göteborg Lufthavn skal finde ud af, hvor fed
du er, så skal du lande et andet sted.
Måske A. Mauresmo nok finde en anden lufthavn at lande i, hvis han/hun skal
spille i Sverige. Man kunne måske komme til at finde ud af, hvad der
befinder sig mellem benene på tenninsspilleren.
Jette Gotlieb vil nok blive centrum for stor morskab, da mange nok er
interesseret i, om det biologisk set er mulig at se sådan ud, eller om hun
nu bare har en dårlig skrædder.
Interessant stykke værktøj, vil jeg nøjes med at konkludere. Det er helt
sikkert et hit mod terrorister.

J.

Fra : Sten Schou

Dato : 24-11-05 01:09

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu bare har en dårlig skrædder.
> Interessant stykke værktøj, vil jeg nøjes med at konkludere. Det er helt

Hvis vedkommende på billedet havde haft overskæg, kunne det faktisk godt
lige Jette Gottlieb.

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 24-11-05 01:12

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Hvis vedkommende på billedet havde haft overskæg, kunne det faktisk godt
> lige Jette Gottlieb.

Tja, jeg må nok sige, at jeg ikke tør se hende uden tøj på.
Det er lang tid siden, jeg har ørlet, så jeg har ikke tænkt mig at provokere
min ørlesanser.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-05 12:33

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Tja, jeg må nok sige, at jeg ikke tør se hende uden tøj på.
> Det er lang tid siden, jeg har ørlet, så jeg har ikke tænkt mig at
> provokere min ørlesanser.

Hun er en frisk arbejderpige-agtig politiker, og det med ikke at man
TØR se en person uden tøj på, forstår jeg ikke.
Selv på nær hold tror jeg ikke, at dellerne knockouter dig, når de
kommer ud i det fri.?

At "ørle" kan induceres af, at man spiser noget halvgiftigt, evt
lugter til lig. Nogle kan psykosomatisk/hypokondrisk kaste op via
viljens magt fx når der er publikum. på
At helte i film brækker sig, når de hører om skurkens ulækre udåd, er
urealistisk, men overdrivelser i slang startedes her af Hegel i
Berlin, fra hvis forelæsninger Kierkegaard kopierede hån-replikken
"giv mig et brækmiddel", når han retorisk og teoretisk væmmedes ved
danske levebrødspræster hykleriske kristendom.

Fra : GB

Dato : 24-11-05 01:39

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in

> Hvis vedkommende på billedet havde haft overskæg, kunne det faktisk
> godt lige Jette Gottlieb.

Tjah, måske efter to måneder med Atkins-kur og pilates.

GB

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 24-11-05 11:29

> [...]
> nu bare har en dårlig skrædder.
> Interessant stykke værktøj, vil jeg nøjes med at konkludere. Det er helt

Har du nogen idé om hvor man kan købe sådan en tingest ?

Hvad koster den ?

Hvor meget fylder den ?

Thorkild

Fra : Jim

Dato : 24-11-05 12:33

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Har du nogen idé om hvor man kan købe sådan en tingest ?
>
> Hvad koster den ?
>
> Hvor meget fylder den ?

Kort svar: Aner det ikke.