Forsvundne unge indvandrerkvinder måske of~
Fra : NoTrabajo

Dato : 21-11-05 10:13

http://dr.dk/Nyheder/Kriminalitet/2005/11/20/025648.htm

Det skulle ikke undre mig om muhamedanerne i mange tilfælde får kamufleret
deres "æresdrab" som forsvinden eller hjemflytning til hjemlandet.
Muhamedanerne er meget opfindsomme når det gælder om at slippe godt fra
deres verdensforbrydelser.

Hvor længe skal vi finde os alle muhamedanernes særheder (for nu lige at
udtrykke det mildt).

Halalhippier, hvornår ser I, at der er tale om en generel tendens blandt
muhamedanerne, og at der ikke blot er tale om "enkeltstående tilfælde"?
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-11-05 10:54

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> http://dr.dk/Nyheder/Kriminalitet/2005/11/20/025648.htm

I England har politiet genoptaget undersøgelser af 110 dødsfald, for at se
om der er tale om "æresdrab", - før i tiden tænkte man ikke på, at det kunne
være tilfældet, når kvinder af mærkelige grunde pludselig døde.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 21-11-05 20:23

On Mon, 21 Nov 2005 10:12:30 +0100, NoTrabajo wrote:

> [...]
>
> Halalhippier, hvornår ser I, at der er tale om en generel tendens blandt
> muhamedanerne, og at der ikke blot er tale om "enkeltstående tilfælde"?

Generer det dig ligefrem at de slår hinanden ihjel?
--
MVH
osv...

Fra : NoTrabajo

Dato : 21-11-05 21:23

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i

> Generer det dig ligefrem at de slår hinanden ihjel?

Ja, for ingen må slå nogen ihjel (her i Danmark).
--
NoTrabajo

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 21-11-05 23:21

On Mon, 21 Nov 2005 21:22:53 +0100, NoTrabajo wrote:

> Ja, for ingen må slå nogen ihjel (her i Danmark).

Så det er i orden hvis de er blevet transporteret til udlandet og slået
ihjel?

--
MVH
osv...

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-11-05 09:00

> Så det er i orden hvis de er blevet transporteret til udlandet og
> slået ihjel?

Så er det i princippet ikke vore myndigheders problem. Hvis der er tale om
tvangsmæssig bortførelse fra Danmark, kan det være vores problem, men i
princippet er mord begået uden for det danske rige, ikke noget det danske
juridiske system skal beskæftige sig med.
--
NoTrabajo

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-05 11:03

On Tue, 22 Nov 2005 09:00:24 +0100, NoTrabajo wrote:

> [...]
> princippet er mord begået uden for det danske rige, ikke noget det danske
> juridiske system skal beskæftige sig med.

Så det er altså en muhammedansk særhed der arbejder for dit mål. Det
kan jeg ikke lige se hvorfor du ikke vil finde dig i.
--
MVH
osv...