René Milo hånede kvindelig stemmesluger
Fra : andropov

Dato : 21-11-05 09:27

Friskt gået Brigitte Klintskov.

Brigitte Klintskov Jerkel skiftede parti og fældede René Milo som
borgmester i Greve. Hun fortæller, at han hånende sagde, at hun kun
var blevet valgt, fordi hun var kvinde og så godt ud. Milo kan ikke
huske noget.

De fucking 300 venstre borgere skulle gå hjem og skamme sig i stedet.
Klart at Brigitte skifter parti når hun i den grad bliver sjoflet.
Rene Milo har kun godt af at han blev vraget som borgmester :)

De opfordrer Brigitte Klintskov Jerkel til at vende tilbage til
partiet inden 8. december. Gør hun det ikke, varsler 300 borgere et
fakkeloptog til hendes bopæl på torsdag.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 21-11-05 09:54

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> partiet inden 8. december. Gør hun det ikke, varsler 300 borgere et
> fakkeloptog til hendes bopæl på torsdag.

Hun fik endda 836 personlige stemmer. Typisk Milo. Arrogante stodder.

--
Ole

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 10:14

On Mon, 21 Nov 2005 09:54:24 +0100, "Ole Christiansen"
<ofc[nospam]@mail.tele.dk> wrote:

> Hun fik endda 836 personlige stemmer. Typisk Milo. Arrogante stodder.

Kan lige tilføje nedenstående fra artiklen for at få det helt på
plads:

Det var næstflest stemmer - kun slået af borgmesteren gennem 12 år,
René Milo (V).

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 10:04

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> [...]
> partiet inden 8. december. Gør hun det ikke, varsler 300 borgere et
> fakkeloptog til hendes bopæl på torsdag.

En aftale er en aftale. Personlig forfængelighed vedr den UBEVIDNEDE
PÅSTAND OM INJURIE, der er for mild tilat kunne dømmes som injurie "Du
har fået stemmerne for at se godt ud", er for bagatelagtig til at
undskylde et dramatisk løftebrud overfor vælgerne

WallaitKhan overgås her i opfindsomhed mht at være forrædder mod
demokratiets ide om at man taler sandt til vælgerne. Udmeldelse længe
efter valg når noget er gået i hårdknude og der er givet chance for at
reparere, kan evt undskyldes - ikke dette.

Milo bør bedømmes - og evt afsættes - på borgmesterkvalifikationer og
korruption - ikke dette fnidder.

HÅN er ikke STENKAST - hvad ikke nedbryder, gør dig stærkere

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 10:30

On Mon, 21 Nov 2005 10:04:19 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>har fået stemmerne for at se godt ud", er for bagatelagtig til at
>undskylde et dramatisk løftebrud overfor vælgerne

"Du har fået stemmerne for at se godt ud" Dette citat er ligegyldigt.
Det som ikke er ligegyldigt er at hun ikke får magt efter sit
stemmeantal og så er den ikke længere.
Venstreborgere burde i stedet demonstrere foran Rene Milo og fortælle
ham at han ikke opfører sig demokratisk og så losse ham ud af partiet.

> [...]
>efter valg når noget er gået i hårdknude og der er givet chance for at
>reparere, kan evt undskyldes - ikke dette.

Som tidligere nævnt opfører de 300 Venstrevælgere sig absurd at de
ikke går efter Milo istedet for den stakkels kvinde som er blevet
demokratisk sjoflet af Milo.
At Venstrevælgere ikke opfører sig normalt og går efter udemokraten
Milo kunne den stakkels nr. 2 i stemmeantal kvinde ikke vide.
Venstrevælgere har jo også været noget absurde med hensyn til at vælge
Brixtofte banditten. Så måske ikke så underligt endda.
Men det er ikke nemt for kvinden at tage højde for de 300 Venstre
landsbytosser.

>Milo bør bedømmes - og evt afsættes - på borgmesterkvalifikationer og
>korruption - ikke dette fnidder.

Ja, netop. Milo burde afsættes for at være udemokratisk. Men de 300
borgere opfører sig jo besynderligt udemokratisk ved ikke at gå efter
Milo istedet for.

Fra : Martin

Dato : 21-11-05 10:06

andropov skrev:

> [...]
> partiet inden 8. december. Gør hun det ikke, varsler 300 borgere et
> fakkeloptog til hendes bopæl på torsdag.

der kører en pubertær debat på venstres lokale hjemmeside. Gå ind
og fortæl dem sandheden her:
http://www.venstre-greve.dk/Debatforum.11808.0.html

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 10:17

On 21 Nov 2005 01:06:25 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>der kører en pubertær debat på venstres lokale hjemmeside. Gå ind
>og fortæl dem sandheden her:
>http://www.venstre-greve.dk/Debatforum.11808.0.html

Man skal have magt efter stemmeantallet og så er den ikke længere.
Så i stedet for at fucking Venstre borgere demonstrerer foran hendes
adresse skulle de i stedet gå hen til Rene Milo og fortælle hvilket
fjols han er.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 14:35

> [...]
> Så i stedet for at fucking Venstre borgere demonstrerer foran hendes
> adresse skulle de i stedet gå hen til Rene Milo og fortælle hvilket

Selvom muslim-europæer spørgsmålene er glasklare, så er politik
sjældent om DE GODE OG DE ONDE

Du smadrer egen troværdighed hvis du ser på Milo ctr Klintskov som
skurk og helt eller omvendt. Gem forenklingerne til landskampe.

Forresten er Muslim-udvisning ikke om at de er onde - de kan ikke føre
for at det tager 3-10 generationer at gøre dem integrable.
De bør gøre gavn i deres hjemlande og ikke skade her.

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 14:41

On Mon, 21 Nov 2005 14:34:43 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

>Du smadrer egen troværdighed hvis du ser på Milo ctr Klintskov som
>skurk og helt eller omvendt. Gem forenklingerne til landskampe.

God og ond, skurk og helt er ligegyldige ord i den sammenhæng. Det
vigtige er om Milo opfører sig demokratisk.

>Forresten er Muslim-udvisning ikke om at de er onde - de kan ikke føre
>for at det tager 3-10 generationer at gøre dem integrable.
>De bør gøre gavn i deres hjemlande og ikke skade her.

Jo, hvis Danmarks styreform ikke passer dem skulle de søge tilbage til
hjemland.

Fra : Martin

Dato : 21-11-05 10:14

Bo Warming skrev:

> [...]
> har fået stemmerne for at se godt ud", er for bagatelagtig til at
> undskylde et dramatisk løftebrud overfor vælgerne

Det er da en OK holdning du har der, meget samfundsstabiliserende, men
det har bare ikke noget med den aktuelle situation at gøre. Milo går
i graven fordi han tror på partiet fremfor demokratiet. Nu er det bare
sådan, at i et demokrati er det stemmerne der bestemmer, hvorimod i et
diktatur er det partiet der bestemmer. Det havde milo sørme glemt. Og
i et anfald bykongevanvid skider han en stemmesluger et langt stykke,
fordi han skal have sine rygklappere ind først. Meget amatøragtigt,
meget amatøragtigt.

Mvh
Martin

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 10:38

On 21 Nov 2005 01:14:15 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

> [...]
>i et anfald bykongevanvid skider han en stemmesluger et langt stykke,
>fordi han skal have sine rygklappere ind først. Meget amatøragtigt,

De 300 borgere som vil demonstrere foran kvinden opfører sig jo som
landsbytosser. DF er blevet stuerent og nu er de åbenbart flyttet over
til Venstre.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 13:47

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message
Bo Warming skrev:

> [...]

i et anfald bykongevanvid skider han en stemmesluger et langt stykke,
fordi han skal have sine rygklappere ind først. Meget amatøragtigt,

BW: Jeg - og du - ved ikke nok om Greve-bag-lukkede-døre.
Milo-arrogance er næppe værre end andres.
Forrædder-damen får nok millioner for at skifte side og pisse på dem
der valgte hende, og finde på undskyldninger - helt som Wallait Khan.

Sarte primadonnaer der ikke tåler at en mand tænker højt og ærligt -
som vil smigres og ellers bryder alle løfter - de regerer Danmark
sammen med muslimer, og banaliteter om demokrati/diktatur/rygklappere
er ikke, hvad dette handler om.

Måske har Milo ret i at hun ufortjent er blevet stemmesluger - læs min
trådstart om at personlige stemmetal ikke borger for kvalitet.

At Milo sku erstatte gåen-efter-personen-istf-bolden med ELSKVÆRDIGHED
MOD ALLE er en helt anden sag, og politisk uvæsentlig.
Politik bør være om lovforslag - ikke om personer og de misvisende
strejflys som TV-kameraerne kaster på dem, i ond hensigt og ikke noget
at udlede sandhed af.

"Amatør-agtig" er Milo-godfatheren mindst af alt - og her en
interessant citat, jeg ikke er enig i, for det kan bruges mod
Glistrup

" All states are managed badly, when men other than
politicians busy themselves with politics, and they deserve to be
ruined by these amateurs. Nietzsche

Måske Milo plejer at have fint frisprog med damen - men nu så hun sit
snit til millionindtægt ved korrupt vælgerbedrag, og hun lokkede ham
til en klog og frisk bemærkning - eller hun opdigtede den - og fældede
ham pr tillidsbrud af muslimagtige dimensioner.

Fra : Martin

Dato : 21-11-05 10:19

andropov skrev:

> [...]
> Så i stedet for at fucking Venstre borgere demonstrerer foran hendes
> adresse skulle de i stedet gå hen til Rene Milo og fortælle hvilket

Helt enig. Det er alene milo der står med ansvaret. Han har opført
sig meget amatøragtigt.

Fra : Peter Bang

Dato : 21-11-05 10:31

> [...]

>partiet inden 8. december. Gør hun det ikke, varsler 300 borgere et
>fakkeloptog til hendes bopæl på torsdag.

Fantastisk. Milos væbnere har pludselig fået moralsk kvababelse over
de folkevalgtes dekadence.

Gad vid om Milo på nogen måde kan udnytte fakkeloptoget
fradragsmæssigt? Eventuelt kan hans firma vel levere faklerne til
overpris samtidigt?

At Milo overhovedet var i spil som borgmester, er mig stadig en gåde.

Fra : jodem

Dato : 21-11-05 11:13

"Peter Bang (slet A5KG9)" <peterbang@A5KG9privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overpris samtidigt?
>
> At Milo overhovedet var i spil som borgmester, er mig stadig en gåde.

Efter Brixtofte + 3-4 andre kandidater ved dette kommunevalg tror jeg aldrig
mere Venstre går til valg på parolen "Venstre ved du, hvor du har" ligesom
det må blive svært at lave kontraktpolitik efter recepten: "Vi holder, hvad
vi lover." At partimedlemmerne opfører sig som de gør, må i virkeligheden
være mere problematisk end tabet af borgmesterposter. Men det er måske to
sider af samme sag?

Fra : Peter Bang

Dato : 21-11-05 13:01

jodem <jodem@nypost.dk> skrev:

>Efter Brixtofte + 3-4 andre kandidater
> [...]

Venstres ledelse har øjensynligt lettere ved at styre tropperne i
folketingsgruppen end i de lokale grupper. I Milos
tilfælde er der måske tale om, at Milo har overvurderet sin egen
magtfuldkommenhed. Han har ved flere lejligheder
demonstreret sit 'enevælde' ved at banke gruppemedlemmer på plads. I
sagen om den tabte borgmesterpost er det vist ikke
gået efter vanlig plan, og derfor skal kvinden, der har skiftet parti,
altså knægtes. Nu snakker tågehornene i Greve så om,
at gå fakkeltog i sympati med Milo ... glimrende. En demonstration til
fordel for en detroniseret bykonge, der tog
sygeorlov, da det kom frem at hans evner til at adskille sin private
økonomi fra den offentlige forvaltning er stærkt
begrænsede ...

Man kunne jo forestille sig, at hun har stillet krav til Milo, som han
ikke mente var en nyvalgt værdig. I realiteten er
det jo ikke noget han bare sådan kan bestemme. Heldigvis er der i
praksis så andre steder end Venstre, at udfolde sig
lokalpolitisk. I mine øjne har Milo klokket i det i forbindelse med
diverse øvelser inden konstitueringen. Han tager måske
orlov igen?? ;)

Fra : jodem

Dato : 21-11-05 14:06

"Peter Bang (slet 227O6)" <peterbang@227O6privat.dk> skrev i en meddelelse
> jodem <jodem@nypost.dk> skrev:
>>>>

> Venstres ledelse har øjensynligt lettere ved at styre tropperne i
> folketingsgruppen end i de lokale grupper.

Nåhr. Brixtofte var da også i folketinget, og Birthe Rønn er vist heller
ikke sådan at styre. På det sidste er der også signaler om, at selv en god
partisoldat som Jens Rhode søger en selvstændig profil med henblik på at
kunne gøre en forskel som kronprinsealternativ til Lars Lykke, når AFR
engang taber et valg (hvis det da nogen sinde sker, eftersom han laver
politik på basis af Gallup .-))

Fra : Tveskaeg

Dato : 21-11-05 14:50

On Mon, 21 Nov 2005 14:06:13 +0100, "jodem" <jodem@nypost.dk> wrote:

> [...]
>ikke sådan at styre. På det sidste er der også signaler om, at selv en god

En ting er være valgt til folketinget en anden er rent faktisk at være
tilstede.

Da farum sagen var på sit højeste var det Birthe Røn Hornbech der kom
med følgende udtalelse, "på lange strækninger er peter brixtofte uden
for pædagoisk rækkevidde". Den bemærkning brændte sig ind i folks
bevidsthed lige som schlutters berømte gulvtæppe bemærkning.

Hun have også plads i folketingssalen lige ved siden af peter
brixtofte og da hun blev spurgt om hvornår han sidst have været
tilstede svarede hun at hun ikke kunne huske hvornår hun sidst havde
set ham.

På spørgsmålet om han overhovedet passede sit fokketingsarbejde gentog
hun at hun ikke kunne huske hvornår hun sidst havde set ham.

I 1998 uffe elleman gik af ville brixtofte nemlig være både politisk
ordfører, næstformand for partiet samt medlem af bestyrelsen
for folketingsgruppen.

Først taber han kampen om at blive politisk ordfører til den langt
yngre og politisk uerfarne ulla tørnæs, derefter taber han kampen om
næstformandsposten til favoritten og partitoppens kandidat, lars lykke
og endeligt må han indse at han end ikke kan samle støtte til at blive
medlem af bestyrelsen for folketingsgruppen.

Herefter kom Peter Brixtofte særligt meget i folketinget men hævede
selfølgelig gerne gagen og stillede gerne op igen ved næste valg.

Fra : Tveskaeg

Dato : 21-11-05 14:55

On Mon, 21 Nov 2005 14:49:33 +0100, Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

>Herefter kom Peter Brixtofte særligt meget i folketinget

Det gik lidt hurtigt med at få klikket på send knappen. Der skulle
have stået:

"Herefter kom Peter Brixtofte IKKE særligt meget i folketinget"

Shat happens.

Fra : jodem

Dato : 21-11-05 14:58

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Herefter kom Peter Brixtofte særligt meget i folketinget men hævede
> selfølgelig gerne gagen og stillede gerne op igen ved næste valg.

Ja, man må indrømme, at liberalismen fremelsker nogle spøjse typer.

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 15:31

> [...]
>
>Da farum sagen var på sit højeste var det Birthe Røn Hornbech der kom
>med følgende udtalelse, "på lange strækninger er peter brixtofte uden

Brixtofte gik lige som Glistrup for vidt i sin magtbeværlighed.

>I 1998 uffe elleman gik af ville brixtofte nemlig være både politisk
>ordfører, næstformand for partiet samt medlem af bestyrelsen
>for folketingsgruppen.

Han ville såmænd gerne have været statsminister i stedet for Fogh. Men
folketinget var trods alt ikke helt så landsbytossegod som Farum.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 22:55

> [...]

Så vag og intetsigende snak burde føre til at hun ikke genopstilledes.
Hun har skrevet to bøger med stærke krav om afskaffelse af §266b, men
på tinge har hun intet gjort for at afskaffe denne censur.

> Brixtofte gik lige som Glistrup for vidt i sin magtbeværlighed.

Er det justitsmordet om skat eller fængslingen for 266b du har ondt
af?
Hvad har Glistrup gjort, som minder dig om Brixtoftes egoistiske
rødvins-korruption?

Fra : andropov

Dato : 22-11-05 07:42

On Mon, 21 Nov 2005 22:54:34 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

>Hun har skrevet to bøger med stærke krav om afskaffelse af §266b, men
>på tinge har hun intet gjort for at afskaffe denne censur.

Ovenstående skrev Tveskaeg.

>Er det justitsmordet om skat eller fængslingen for 266b du har ondt
>af?
>Hvad har Glistrup gjort, som minder dig om Brixtoftes egoistiske
>rødvins-korruption?

Begge begik ulovligheder for at demonstrere deres politik. Glistrups 0
skatteprocent og rascismedom og Brixtoftes sag kører vidst endnu.

Rødvinen hører vel nærmest til petitesserne i forhold til hans øvrige
kriminalitet.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-05 08:36

> [...]
> skatteprocent og rascismedom og Brixtoftes sag kører vidst endnu.
>
> Rødvinen hører vel nærmest til petitesserne i forhold til hans

Håber Tveskæg svarer på det hvor jeg travlt gik efter bold-ej-mand, så
man ku tro du var forfatteren.

I hvad omfang Glistrups fængslinger er politiske domme er smagssag -
juridisk dom er ikke guddommelig sandhed.

Hvis byretsdommeren d 2 feb finder pigen mest troværdig og dømmer mig
i overenstemmelse med kvindesagtidsånden, så bliver det ikke dermed
sandhed/fact, at jeg sku ha blottet mit lem for en
lejlighedsbesigtigende pige.

Rødvin flyder hos højtstående statsansatte og journalist-historier
giver ikke mig en sikker formodning om at Brixtofte - eller Nixon -
har været værre end hvad er normalt i de kredse.

Fra : andropov

Dato : 22-11-05 08:57

On Tue, 22 Nov 2005 08:35:53 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>i overenstemmelse med kvindesagtidsånden, så bliver det ikke dermed
>sandhed/fact, at jeg sku ha blottet mit lem for en

Det er vel egentlig svært at bevise hvis der kun har været jer 2 i
lokalet.
Det efterlader jo ikke synsskader på den stakkels pige :)
og sjælsskader er nok svært at påvise/bevise.

>Rødvin flyder hos højtstående statsansatte og journalist-historier
>giver ikke mig en sikker formodning om at Brixtofte - eller Nixon -
>har været værre end hvad er normalt i de kredse.

Men nu er det jo ikke blot sag om rødvin men også om byggegrunde i
Brixtoftesagen så vidt jeg husker.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-05 09:19

> Det er vel egentlig svært at bevise hvis der kun har været jer 2 i
> lokalet.
> Det efterlader jo ikke synsskader på den stakkels pige :)
> og sjælsskader er nok svært at påvise/bevise.

ja, sagen sku ha været droppet

> Men nu er det jo ikke blot sag om rødvin men også om byggegrunde i
> Brixtoftesagen så vidt jeg husker.

Enig + enig

En påstand mod påstand sag bør man slet ikke spilde domstoles tid på,
når ikke mord og lignende alvorligt.
Men kvindesag og psykologer ønsker flest mulig justitsmord for at vise
deres magt - mænd mistede menneskerettigheder forlængst hvad angår
bevisbyrde og fair play. Omvendt bevisbyrde har staten haft stor
egoistisk glæde af i skattesager så det er udvidet til sexismesager -
blufærdighedskrænkelse, voldtægt og pædofili mm

"Vi finder os ikke i sexchikane, vi klager til ombudsmanden en af
dag'ne" synger Shubidua sarkastisk, men justitsmord er en alvorlig
sag.

En enlig mand på amager myrdedes forrige weekend af
muslim-dansk-tolvårig-bande, som han ikke havde provokeret - tævedes
til smadder, men fik fortalt historien til politiet før han døde.
Jeg får brosten gennem ruden blot for at stemme DF og sige det højt -
hvis jeg dømmes som sexualforbryder, er jeg måske en reelt myrdet
mand, meget kort efter justitsmorddom..
Men godhedsindustrien har magten og har kun sympati for muslimer,
børn, feminister , autonome osv

Fra : andropov

Dato : 22-11-05 10:21

On Tue, 22 Nov 2005 09:19:14 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>En enlig mand på amager myrdedes forrige weekend af
>muslim-dansk-tolvårig-bande, som han ikke havde provokeret - tævedes
>til smadder, men fik fortalt historien til politiet før han døde.

Jeg kan godt huske at have læst overskriften foran en kiosk eller
lignende.
Var det blot ren voldsrus eller var der grunde til det ?
Hvilken dato var det i avisen ?

>Jeg får brosten gennem ruden blot for at stemme DF og sige det højt -

Men Venstreborgere opfører sig også inddirekte udemokratisk ved at
lave at lave optog imod kvinde i Rene Milo land. Klart kvinden skifter
parti når hun ikke får udvalgsposter trods nr. 2 på listen
stemmemæssigt.
Lad tv filme optogsseancen så borgere til folketingsvalget kan se hvad
Venstre folk er for typer.

>hvis jeg dømmes som sexualforbryder, er jeg måske en reelt myrdet
>mand, meget kort efter justitsmorddom..

Nu ved jeg ikke hvor gammel pigen var i sagen. Men hvis hun ikke er så
gammel er det sikkert ikke sjovt at få en dom imod sig om man er
skyldig/uskyldig i virkeligheden.

>Men godhedsindustrien har magten og har kun sympati for muslimer,
>børn, feminister , autonome osv

Mænd er pr. definition potentielle pædofile.

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 14:08

On 21 Nov 2005 12:00:39 GMT, Peter Bang <peterbang@227O6privat.dk>
(slet 227O6) wrote:

> [...]
>sygeorlov, da det kom frem at hans evner til at adskille sin private
>økonomi fra den offentlige forvaltning er stærkt

Man spekulerer på hvad det er for svækkede åndsevner disse 300 borgere
besider, at forfølge demokratiske personer og støtte udemokratiske
personer som Milo. Men der var jo også mange Venstre folk som støttede
op om Brixtofte så det... Desværre er der stadig debile mennesker som
stemmer på Brixtofte.

>Man kunne jo forestille sig, at hun har stillet krav til Milo, som han
>ikke mente var en nyvalgt værdig. I realiteten er
>det jo ikke noget han bare sådan kan bestemme.

Ja, borgerne bestemmer ved hjælp af valget.
Bagefter bør folk højest protestere hvis der forekommer udemokratiske
ting og ikke i andre situationer.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 14:31

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> "Peter Bang (slet A5KG9)" <peterbang@A5KG9privat.dk> skrev i en
> meddelelse news:11325656550.763795307428438@dtext.news.tele.dk...

Friskhed kan kan jeg få ved at stikke hovedet ud af vinduet.
Politik er vigtigere
At Fogh ikke forbød V i Kbh at have muslim-kandidater er en ækel
kæmpeskandale - Khan er værre end Klintskov-fnisedorten.

> [...]
> opfører sig som de gør, må i virkeligheden være mere problematisk
> end tabet af borgmesterposter. Men det er måske to sider af samme

Fogh ved man, hvor man har - og han har klogt holdt afstand til den
sandkasse som kommunal-politik
er - her som i arvesager mødes menneskets sande onde ansigt.
"Hvis du vidste, med hvor lidt visdom verden regeres..." sagde Gustav
Adolphs statholder Axel Oxenstjerna til sin søn, der skulle læres op i
politik.

Milo er korrupt - som alle borgmestre

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 14:49

On Mon, 21 Nov 2005 14:30:54 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

>Friskhed kan kan jeg få ved at stikke hovedet ud af vinduet.
>Politik er vigtigere

Og demokrati er vigtig (husk det Milo).

>At Fogh ikke forbød V i Kbh at have muslim-kandidater er en ækel
>kæmpeskandale - Khan er værre end Klintskov-fnisedorten.

Muslimer fik mere politisk indflydelse end deres andel i befolkningen.
Om dette kan forhindres demokratisk tør jeg ikke sige...
Men de kloge siger det regulerer sig tilbage henad vejen.

Khan muslimen er noget af en springfyr (fra parti til parti) i forhold
til danske opstillede.
Men når muslimerne føder sig til magten er det nok en anden politik
som bliver ført kunne man frygte (præget af islam).

>Fogh ved man, hvor man har - og han har klogt holdt afstand til den
>sandkasse som kommunal-politik

Man forstår måske nok at han ikke vil have fingrene fedtet ind i
Milosager og lignende.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 22:48

> Og demokrati er vigtig (husk det Milo).

Men dette pop-ord er ikke veldefineret.
Hvordan vil du forklare at Milo har handlt mod grundlovens ånd?

Fra : Tveskaeg

Dato : 21-11-05 12:50

On Mon, 21 Nov 2005 09:26:59 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

> [...]
>borgmester i Greve. Hun fortæller, at han hånende sagde, at hun kun
>var blevet valgt, fordi hun var kvinde og så godt ud. Milo kan ikke

Han kaldte hende også en fagidiot og meddelte at han hadede fagidioter
og at hun ikke skulle regne med at få poster i det nye byråd som
svarede til hendes faglige kvalifikationer.

Derfor står Rene Milo nu uden for og kigger ind ad vinduet.

Jeg syntes det er godt gået af hende.

Fra : thomas jensen

Dato : 21-11-05 15:03

> [...]
> svarede til hendes faglige kvalifikationer.
>
> Derfor står Rene Milo nu uden for og kigger ind ad vinduet.

Ja, han kaldte hende uerfaren osv...
....taget ved røven af en amatør hva' Milo

Thomas Jensen
- Skakmat

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 09:03

Bo Warming skrev:

> [...]
> Forrædder-damen får nok millioner for at skifte side og pisse på dem
> der valgte hende, og finde på undskyldninger - helt som Wallait Khan.

Samtlige ovst påstande er helt ubeviselige. Milo spillede højt spil,
og han tabte.
---------------------------------------

> Måske har Milo ret i at hun ufortjent er blevet stemmesluger - læs min
> trådstart om at personlige stemmetal ikke borger for kvalitet.

Hvem F..... taler om kvalitet i et demokrati???? Bland nu ikke tingene
sammen. Et demokrati handler om at Maren i Kæret OGSÅ har ret til en
udvalgspost, såfremt det er det hun er gået til valg på, og har
fået de nødvendige stemmer. Så er størrelsen af Milo´s ego bare et
mål for hans stupiditet.

> [...]
> Politik bør være om lovforslag - ikke om personer og de misvisende
> strejflys som TV-kameraerne kaster på dem, i ond hensigt og ikke noget

Nu blander du tingene sammen igen. Politik og demokrati er 2
forskellige ting. Hold det nu adskilt. Iøvrigt har kommunerne ikke
lovgivende magt.

> [...]
> til en klog og frisk bemærkning - eller hun opdigtede den - og fældede
> ham pr tillidsbrud af muslimagtige dimensioner.

Hvorfor dette enorme retoriske rygcrawl? Fact er at Milo ikke spillede
sine kort godt nok. Hvad vælgerne gør om 4 år, kommer 100% an på
BKJ´s resultater. Og lad nu være med at blande den sædvanlige muslim
retorik ind i dit svar. det er så forudsigeligt ensformigt og
kedeligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-05 09:27

Bo Warming skrev:
> [...]
> Khan.

Samtlige ovst påstande er helt ubeviselige. Milo spillede højt spil,

BW: Enig. Og at gøre ham til skurk uden at vide detaljer, finder jeg
dumt.

Jeg ville respektere damen for at sadle om hvis der er kommet ny
politiske aspekter ind i sagen
Men at han er lidt flabet - de er for småt. Alle har vist i årtier at
han er arrogant. So what.

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 09:43

Bo Warming skrev:

> [...]
> og han tabte.
>
> BW: Enig. Og at gøre ham til skurk uden at vide detaljer, finder jeg

Nemlig, det er kun BKJ og milo der kender sandheden. Men fakta er at
kunne have beholdt taburetten så let som at klø sig i navlen. Men der
fejlede han.

> Jeg ville respektere damen for at sadle om hvis der er kommet ny
> politiske aspekter ind i sagen

Nu skurkagtiggør du BKJ, og du har lige nævnt at hverken du eller jeg
kender detaljerne. det hæn ger ikke sammen.

> Men at han er lidt flabet - de er for småt. Alle har vist i årtier at
> han er arrogant. So what.

Indeed, so what. Indeed, what the fuck of him?