Morale af valg: Er man ikke glistrupsk-ærl~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 08:08

K troede at de fik borgmesterpost ved at opstille Schlüter-søn der er
mere mellemøstlig end Kamal Qureshi

Pind og V troede at det er klogt at følge journalistdekret om at der
skal opstilles muslimer - og Khan har nu vist vejen til HURTIG
besættelse af landet for Islam

DF troede at de sku tvinge Frevert til at være stueren og ikke tage
ansvar for sine sande, ærlige ord.

Men det betaler sig ikke at danse efter mediernes pibe - at være
glistrupsk, helhjertet - med integritet - er vejen frem

Min bror var ivrig og klogt opdragende af sine børn incl Mikkel om, at
man aldrig skal stramme antiracistisk censur - dengang min glistrupske
far levede. Men hans ældste EL-søn, nu sundhedsborgmester Mikkel
Warming, og den yngste og autonomstenkastende fulgte gruppepresset og
fik ham til at gå ind for censur efter min far døde. Sådan bevæger
samfundet sig - og at vi ikke har fri tale er en kædereaktion, som var
vigtig del af journalist-intrigerne ved dette valg om "tonen i
valgkampen".
Intet læserbrev om seneste gestapo-style fængsling af Glistrup er
blevet trykt, efter man sørgede for at få ham løsladt to måneder før
valgkampens start.

Er man glistrupsk-ærlig straffes man også - men ikke nær så slemt. Og
ikke af eftertiden. Og ikke af sin indre domstol. Glistrup er blevet
kritiseret for, at han var udiplomatisk som politiker - havde han
valgt blidere kurs, havde han ikke gjort så meget gavn

POLITIKEN IDAG - bl.a. om taquia-mester Wallait Khan

Dårlig økonomi presser psykisk syge ud i kriminalitet
Lav kontanthjælp fastholder psykisk syge unge i deres sygdom. De
presses ud i kriminalitet. Behandlere og organisationer går til
politikerne for at få ændret loven.
Politiker forsøgte at blive borgmester i Pakistan
Wallait Khan (SF), der netop er valgt i København, og som forlod
Venstre to dage efter, stillede i august op som viceborgmesterkandidat
ved et valg i Pakistan. »Jamen, der er seks andre danske borgmestre og
byrådsmedlemmer i Pakistan«, siger han.
Flere unge får problemer på grund af druk
Det går hårdt til, når unge nyder alkohol. Og det bliver værre med
alderen, viser ny undersøgelse.

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-11-05 09:33

>K troede at de fik borgmesterpost ved at opstille Schlüter-søn der er mere
>mellemøstlig end Kamal Qureshi

Det er deres leder Mogens Lønborg ansvaret hænger på. Han har slet ikke
forgængeren Hans Thustrup Hansens format. Det var ham som var så ærlig at
protestere over at hans mor var tvunget til at have en mandlig neger som
hjemmehjælp.

> [...]
>
> Men det betaler sig ikke at danse efter mediernes pibe - at være
> glistrupsk, helhjertet - med integritet - er vejen frem

Frevert har slet ikke de synspunkter som Ebbe Talleruphus fremlagde på
hendes hjemmeside. Det er beklageligt at DF kunne få så mange stemmer, når
Frevert tog afstand fra de gennemgående fornuftige ord på hjemmesiden. I
manglen på mediekendt alternativ til DF fik dette parti derfor langt flere
stemmer i Kbh. end de andre storbyer. Her Dansk Folkepartis andel af
stemmerne ved kommunevalget i de fire store byer:

København 5,9%
Odense 4,5%
Århus 3,5%
Aalborg 5,0%

> [...]
> i Pakistan. »Jamen, der er seks andre danske borgmestre og byrådsmedlemmer

Dette er ikke et eksempel på takija. Wallait Khan indrømmer jo at han
stiller op begge steder.

--
Men langt farligere er de danskhedsfjender, som i det skjulte bekæmper det
Danmark, hvis folketing, ved at være dummere end det burde tillades, på må

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 09:52

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> ikke forgængeren Hans Thustrup Hansens format. Det var ham som var
> så ærlig at protestere over at hans mor var tvunget til at have en

Ja det var flot at han - på falderebet - lavede dette værdifulde
mediestunt. Ellers havde han vist ingen kvaliteter?

> [...]
> parti derfor langt flere stemmer i Kbh. end de andre storbyer. Her
> Dansk Folkepartis andel af stemmerne ved kommunevalget i de fire

Det er altid godt når et signal om nej til indvandring gives, så stort
til lykke til Frevert, som DF værdsætter for lidt

> Dette er ikke et eksempel på takija. Wallait Khan indrømmer jo at
> han stiller op begge steder.

Det er en billig indrømmelse når man ved at journalisterne her ikke
vil hudflette ham for dobbelt loyalitet

"Man kan ikke have to herrer" siger biblen

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-11-05 17:56

> Ja det var flot at han - på falderebet - lavede dette værdifulde
> mediestunt. Ellers havde han vist ingen kvaliteter?

Jeg var elev med ham som underviser, og han var lidt bedre pædagogisk end de
andre undervisere. Desuden var han borgmester i mindst 12 år med pletfri
vandel.

Her

> Det er altid godt når et signal om nej til indvandring gives, så stort til
> lykke til Frevert, som DF værdsætter for lidt

I Århus og Aalborg fik anti-muhamedanske lister begge steder 1,2% af
stemmerne, men en sådan liste stillede ikke op i Kbh (bortset fra
Fremskridtspartiet).

Generelt er medier og måske også vælgerne mere optaget af personer end
politik, så hvis der ikke snart kommer en ny politiker med gennemslagskraft
som vil gøre noget effektivt mod muhamedanerne, tyder meget på at landet vil
blive erobret.

--
De blåøjede 1968-naivister vil nok endnu en stund postulere, at de
muhamedanske ikke er nær så slemme, som Dansk Ydre Mission.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-05 08:55

> [...]
>>
> Jeg var elev med ham som underviser, og han var lidt bedre
> pædagogisk end de andre undervisere. Desuden var han borgmester i

At Kbh stemte mest på DF er vel ikke DF-politikernes fortjeneste
men skyldes at der er så grusomt mange muslimer her
- udover Frevert-flid har de ikke vist særlig dygtighed

> [...]
> gennemslagskraft som vil gøre noget effektivt mod muhamedanerne,
> tyder meget på at landet vil blive erobret.

FRP stillede kun op til region, ikke kommune
Vi har stort set kun DF at håbe på
Er enig i din pessimisme
- og ringer for at høre mere om Thustrup, som jeg nok har undervurdret