10-årig fremmelig tøs var ikke sexslave.
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-05 09:38

10-årig fremmelig tøs var ikke sexslave.

Jeg hadede i min barndom at skulle pudse familiens sko på altanen i
frostvejr.Kom en gæst imens, kunne min mor lade mig tage hans par sko
med.

Var jeg slave? Jeg kunne ikke forlade mit hjem(og drømte ikke om det).
Havde jeg været mere slave hvis jeg var pige og det var en gæsts
pikhoved der skulle gnubbes blankt?

Det havde været en mindre kold tjans, og problemfrit, hvis ikke man er
skadedyr som vore psykologer er.

Pigen fra Tønder forsvarer sin far og føler sig ikke misbrugt, men
vore skrivebordsteoretiske, børnetrivsel-ligeglade myndigheder tænker
kun på plejeindkomster, så pigen er sat i dyr pleje.

En dømt gæst havde længe været husven og bollet moderen, mens faderen
så på, og da datteren onanerede vildt meget og gerne ville være som de
voksne, så berigede han ti gange hendes liv, nogle af gangene med en
hundredkronseddel som gave oveni?

Foragtede gæsten hendes krop, hvad Bondam siger altid gælder ved
købesex?

Mødre ejes af stat og gruppepres, så moderen vælger nu at skamme sig
over hvad hun var meddelagtig i - og foregiver overraskelse
(Ekstrabladet idag)

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 19-11-05 17:12

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>10-årig fremmelig tøs var ikke sexslave.
> [...]

Mon den klamme Bo Warming ville have været lige så
villig til at lade forældrenes gæster stikke deres
lem op i hans endetarm? Hvis blot Bo´s forældre
havde stimuleret ham i den retning, og ellers
følelsesmæssigt forkrøblet ham (som vist er
tilfældet, blot anderledes end den stakkels pige)
ville han også have taget et sådant samliv som en
naturlig ting og været taknemlig for al
opmærksomhed/ fysisk "ømhed", der blev vist ham..
det er det klammeste og mest følelsesmæssigt
forstyrrede indlæg (for ikke at tale om ulovlige),
jeg jeg NogenSinde! har oplevet på disse sider -
hvor kan man anmelde den slags, så det kan blive
slettet???? Og hvis jeg var Foreningen til
bekæmpelse af Børnepornografi, ville jeg starte en
kraftig overvågning af Bo W´s internettrafik.
Fy for den, det er mænd som dig, der ødelægger
børn og korrumperer sunde familieliv. Må dine
arbejdskolleger se det, dine kammerater spytte på
dig og din datter se på dig med rædsel i øjnene.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-05 21:17

"Lynne Rie Hansson (slet 33679)" <lynne@33679mail.tele.dk> wrote in
message news:11324169530.469211754695149@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> børn og korrumperer sunde familieliv. Må dine
> arbejdskolleger se det, dine kammerater spytte på
> dig og din datter se på dig med rædsel i øjnene.

Pædofil-domfældelser er justitsmord på justitsmord - Roumsag,
stavepladesag, Gladsaxesag osv osv

Jeg er lige så meget modstander at misbrug af børn som du.

Men hvis du nærlæser EB-reportagen ,
så ser du, at dommeren har ikke sat sig ind i

*at pigen holder af sine forældre
og er ikke utilfreds,
dvs er ikke misbrugt.*

Dommerens gruppeegoisme er om, at hans venner psykologerne skal tjene
millioner ved at have pigen i pleje, og hun vil hade det, men systemet
har ingen respekt for børns trivsel.

Straf har nok kun øget pædofili og ikke afskrækket nogen fra at begå
forbrydelse
Løsningen er, at forældre passer på deres børn og lærer dem at sige
nej til,
hvad de ikke har lyst til.
At tro at pædagoger og statens heksejagt giver tryghed,
er at satse på FALSK TRYGHED

Fra : Kim2000

Dato : 19-11-05 21:30

"Lynne Rie Hansson (slet 33679)" <lynne@33679mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11324169530.469211754695149@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> børn og korrumperer sunde familieliv. Må dine
> arbejdskolleger se det, dine kammerater spytte på
> dig og din datter se på dig med rædsel i øjnene.

Bo savner opmærksomhed, derfor finder han de mest åbentlyst afskyelige sager
og kaster sig ind i forsvar af forbryderne eller en tilsvining af offeret.
Han håber dermed at nogle mennesker vil råbe af ham, ud fra devisen heller
negativ respons end ingen respons. Bo sidder nu og glæder sig over at der
var et par stykker der reagerede og han kan nu gå glad i seng og tænke på at
hans liv på et eller andet plan nu giver lidt mening.

Du har med andre ord gjort Bo en tjeneste ved at svare ham og jeg synes det
er flot af dig, at du kan finde overskuddet til at svare på hans skriveri og
dermed gøre ham glad. Jeg synes du skal klappe dig selv på skulderen, det er
dejligt at se nogle har det overskud.

mvh
Kim, der ikke mener indlægget ironisk men helt alvorligt

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-05 09:24

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> "Lynne Rie Hansson (slet 33679)" <lynne@33679mail.tele.dk> skrev i
> en meddelelse news:11324169530.469211754695149@dtext.news.tele.dk...

snip

> Bo savner opmærksomhed, derfor finder han de mest åbentlyst
> afskyelige sager

"Moderen har fundet sig i det utroligste" skriver EB idag - men hun er
da 50% medskyldig i at den fremmelige pige fik nogle oplevelser og
lidt penge fra husvennerne.
Moderen vidste alt men kontaktede ikke politi eller satte sig imod -
hun nød selv at bolle med husvennerne og skabte gradvis aktivt og
bevidst det bordel-miljø, som den meget onanerende ensomme pige altså
fik smag for.

At gøre sig til dommer - det er afskyeligt. Ingen af os ved nok om
denne families "ormegårde" og særlige psykologiske miljø til at
vurdere om ikke politiet burde have henlagt sagen på bevisets stilling
eller anden god undskyldning.

At jeg nok den 2 februar i Kbhv Byret også får justitsmord (også
sexismedom, men kun blufærdighedskrænkelse-bøde), bidrager ikke til
mit forsøg på at se enhver sag for BEGGE SIDER - være djævlens
advokat,

Selvfølgelig skriver jeg lidt mere om emner, der giver response, end
om mine filosofi&citat hovedinteresser, som ikke får folk som
"Kim2000" og "Lynne Rie Hansson" til at afsløre deres intolerance og
dømmesyge
Bemærk at sådanne debatører altid går efter manden, aldrig ved de
noget om bolden.

Læser man mine mange psykologiske citat-indlæg og min trådstart i
denne tråd, ser man at der er klar og direkte sammenhæng, ligesom der
er mellem Wildes liv og skuespil, HCAndersens eventyr og romaner,
Nietzsches filosofi og velklædthed osv osv.
Man skal gøre sit liv til et kunstværk, udvise integritet, lade ting
der hænger sammen komme frem - blæse på gruppepressets overfladiske
hetz (eller lade den arbejde for sig, som Simon Spies var geni til)

Ved du noget om "sexslave-sagen"? Ved Ekstrabladet? Nej, ingen ved
noget om det væsentlige, men meninger "are like assholes, everybody
got one.."

"Moderen har fundet sig i det utroligste" skriver EB idag - men
aldrig antyder medierne, at voldtægtsanmeldende kvinder, mishandlede
hustruer osv er meddelagtige og har medskyld - eller er løgnere.
Sandheden sælger ikke. Kvindesag kræver, at mænd gøres til skurke.

Er muslimvold ikke meget vigtigere end lidt ind-ud som en pige ønsker
og får? Hvem har interesse i at folks dømmesyge kanaliseres væk fra
godhedsindustriens behandlerobjekter?

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 10:15

Intolerance og dømmesyge??! - næ, det er såmænd
sund fornuft, moral og menneskelighed. Og det er
ting, forældre lærer deres børn under opvæksten,
en ting både pigen og Bo´s forældre har forsømt.
Men Bo Warming er vist bare meget forelsket i sig
selv (hvilket en dom for blufærdighedskrænkelse
kun er en understregning af - hvorfor skal vi
andre dog påtvinges dit legeme og sind, Bo?) Men
tak for at åbne mine øjne, kim2000, jeg har set
lidt mere på Bo´s mange lange ligegyldige indlæg -
og ja, manden er jo sociopat, der "bare" har læst
en masse bøger, men man KAN altså læse uden at
lære noget... At slæbe Nietzche ind i diskussionen
understreger blot hvor inderlig ligegyldig Bo
dermed er.
Alting kan intellektualiseres, men det virker
ikke i praksis, herude i det virkelige liv - hvor
du IKKE er velkommen, kan jeg forstå, Bo. Hvil i fred!