Mord for sjov. DK-muslimer overgår de fran~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 17:57

Mord for sjov. DK-muslimer overgår de franske

Uden andet motiv end at mord på vantro adspreder, har 12-årige
muslimdrenge lemlestet en 46 årig mand til døde - politiet fandt ham
gennembanket, og han nåede, at rapportere det skete før han døde

Læs Ekstrabladet idag, 16 nov 2005, side 4-5,

Overskrifter: Børnebande tæver 46 årig ihjel. NÅDELØSE, Jagter de
svage.

Jeg planlægger nu at bekoste panserglas i hele mit hus. Når drenge i
den alder gør mordforsøg med brosten og dyrt hærværk mod min kone og
mig, så gør politiet intet,

En af de talrige episoder kom betjentene før de unge var flygtet og
politiet talte med dem og tog IKKE deres navne, CPR-numre,
forældreadresse. Politibetjentene lo af mit ønske om at de skulle
blande sig i drengestreger....

..

Angrebene på mig overgår det på Rikke Hvilshøj - og franske muslimer
er højtciviliserede i sammenligning , da de jo især går efter døde
ting = biler = fremstillet af robotter, dvs hvor real-prisen især er
råstoffernes pris.

Selvfølgelig bør denne slags sager overvejes, når politiet vælger at
tro på blotter-anmeldelse, for det er klart at justitsmord om at jeg
skulle være sexualforbryder, vil anspore sådanne unge til mord.

Da den meget modne og ukritisable østrigske kone til Ludvig 16 under
den franske revolution ønskedes dræbt, opdigtede man at hun var
sexualforbryder (pædofili, incest)

Efter retssag om sexistisk bagatalsag og dom, var pøblen uden
hæmninger mht aflivning.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 11:26

> [...]
>
> Læs Ekstrabladet idag, 16 nov 2005, side 4-5,
>
> Overskrifter: Børnebande tæver 46 årig ihjel. NÅDELØSE, Jagter de

Politiken er altid slem til at neddæmpe, hvad modsiger deres
ønsketænkning om muslimer som integrable, og det gælder også nyheden
idag, som de selvfølgelig udelader af deres nyhedsbrev

Intet i forsøget på skønmaleri og frikendelse modsiger dog
Ekstrablads-artiklen, som jeg har afskrevet fra i min trådstart - og
som er mere skræmmende end alt fra Paris. Vor flinkeskolethed imod
muhamedanerne gør danskerne angt mere forhadte end hvad franskmændene
er.