-- Minister: Flerkoneri har ført til optøj~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 16:35

-- Minister: Flerkoneri har ført til optøjer i Paris --
Flerkoneri blandt indvandrerne bærer noget af skylden for optøjerne i
Paris' forstæder. Det mener Frankrigs beskæftigelsesminister.
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3387870

Fra : T I M S @ H

Dato : 16-11-05 17:06

Du er så ked af....
din hænger nedad....

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 17:24

Prøv hellere at dechifere trådstartes spændende emne, som er om
indvandrernes extreme kulturfremmedhed der får dem til meningsløs vold
og milliarddyrt hærværk kan skyldes at profeten tillod harem?

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 16-11-05 20:12

"Bo Warming"skrev i en meddelelse
> Prøv hellere at dechifere trådstartes spændende emne, som er om
> indvandrernes extreme kulturfremmedhed der får dem til meningsløs vold
> og milliarddyrt hærværk kan skyldes at profeten tillod harem?

Hvis der havde stået noget, som beviste noget som helst, hvis det havde
været en informativ artikel - meeen der står jo nul og nix

ruth

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 02:29

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote in message

> Hvis der havde stået noget, som beviste noget som helst, hvis det
> havde
> været en informativ artikel - meeen der står jo nul og nix

Trist at dechifrering af Jyllandspostens fornyelse af debatten, er
sværere i dette tilfælde end når de viser profet-med-bombe
vittighedstegning.
Jeg tror heller ikke at kvindeundertrykkelse er centralt problem for
os vedr Islam.
Jeg ser krisecentre til muslimkvinder som en jobskabende
afledningsmanøvre.
Alle lande har polygami, -
- når den sexede chef gør skønheder gravide og mindre sexede og rige
mænd gifter sig med dem og overtager socialt forældreskab, så er det
vor udgave af harem - "serielt monogami".
Selv de angiveligt monogame sangfugle har DonJuan'er og utroskab -
helt som vi, så gå ikke op i muslimforskelle på dette uvæsentlige
område.

Min trådstart var ukritisk gengivelse af JP - hvor der handles, der
spildes.
Journalister er underholdere, og jeg fandt medie-stuntet ret sjovt.