Dagen derpå
Fra : Joakim Von And

Dato : 16-11-05 07:25

Intet systemskifte i Kbh.

Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet deres
magtposition.

De onde ler og de gode græder.

En sørgelig dag.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-11-05 08:56

Joakim Von And skrev:
> Intet systemskifte i Kbh.
>
> Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet deres
> magtposition.
>
> De onde ler og de gode græder.
>
> En sørgelig dag.

Det er ikke nemt at vælte nogen med en tynd sjov pind

Fra : Spangkuk

Dato : 16-11-05 09:01

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev

> Det er ikke nemt at vælte nogen med en tynd sjov pind

Næ, men til gengæld fik de så en bøsse på pinden...

Spang

Fra : hanzen

Dato : 16-11-05 09:22

"Joakim Von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Intet systemskifte i Kbh.
>
> Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet
> deres magtposition.
>
> De onde ler og de gode græder.
>
> En sørgelig dag.

En bøsse og et gammelt ableskrog.
Er det virkelig det bedste der kan findes i København?

--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 09:25

hanzen wrote:
> "Joakim Von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En bøsse og et gammelt ableskrog.
> Er det virkelig det bedste der kan findes i København?

Tjaee, drillepinden duede ikke.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 10:06

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaee, drillepinden duede ikke.

Jo, men ikke i Kbh. Nu går han hjem til Pind'padder og fortsætter sikkert i
Folketinget.

J.

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 10:05

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Joakim Von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En bøsse og et gammelt ableskrog.
> Er det virkelig det bedste der kan findes i København?

Havde det nu væet æbleskroget, som var i Louises sted dengang i 70´erne...
kunne man så ikke kalde det, hun dyrkede, for 'Ritt'ersport'?
Så manglede vi bare at se Bundslam som kulturborgmester...
Cafe Latte eller kallifatte.. what ever, men det bliver nok indført
permanent på alle caféer som eneste punkt på menukortet.

J.

Fra : Dan

Dato : 16-11-05 10:40

> De onde ler og de gode græder.
>
> En sørgelig dag.

Muuuuhhahahahaahahahaa!

(....for at blive i din ånd)

Fra : Kim2000

Dato : 16-11-05 10:56

> [...]
> Intet systemskifte i Kbh.
>
> Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet

Måske blev Pind "offer" for at han stod til at blive overborgermesteren, og
pludselig begyndte folk at tænke "vil vi virkelig have ham som
borgmesteren"? På samme måde som rigtig mange vælgere nok ville få kolde
fødder, hvis Pia pludselig stod til at blive statsminister.

Efter 8 år som byggeborgmester kan man jo forresten bare tage sig en tur
rundt i københavn, så kan man vurderer om han er en succes eller ej. Set fra
Jylland har han (og hans forgængere) været en katastrofe.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-11-05 14:11

Kim2000 wrote:

> Efter 8 år som byggeborgmester kan man jo forresten bare tage sig en
> tur rundt i københavn, så kan man vurderer om han er en succes eller
> ej. Set fra Jylland har han (og hans forgængere) været en katastrofe.

Du mener, at jyske byggerier er bedre på en eller anden måde?

Fra : Kim2000

Dato : 16-11-05 14:36

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du mener, at jyske byggerier er bedre på en eller anden måde?

Jeg ved ikke helt hvad det har med sagen at gøre, uanset om bygggeriet er
godt eller dårligt i jylland, så bliver det altså ikke bedre i hovedstaden
af den grund.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-11-05 20:30

Kim2000 wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke helt hvad det har med sagen at gøre,

"set fra Jylland".

Fra : Kim2000

Dato : 16-11-05 21:37

> "set fra Jylland".

Det betyder at når jeg ser det udefra, så ligner det en katastrofe, det er
ikke sikkert det er sådan når man bor der. Det er sådan set bare det.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-11-05 13:30

Kim2000 wrote:
> [...]
>>

> Det betyder at når jeg ser det udefra, så ligner det en katastrofe,
> det er ikke sikkert det er sådan når man bor der. Det er sådan set

Hvis byggeriet også ligner en katastrofe i Jylland, så er det et
landsdækkende fænomen og ikke noget at klandre særskilt Københanske
politikere for.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-11-05 11:42

"Joakim Von And" <ncm_ab@hotmail.com> wrote in message
> Intet systemskifte i Kbh.
>
> Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet
> deres magtposition.
>
> De onde ler og de gode græder.
>
> En sørgelig dag.

Tjae det siger jo noget om de borgerliges indsats, når en gammel udbrændt
madamme der gang på gang har bevist at hun er arketypen på en god gammeldags
pamper, kan vinde valget

Peter

Fra : Svend Poulsen

Dato : 16-11-05 14:25

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tjae det siger jo noget om de borgerliges indsats, når en gammel udbrændt
> madamme der gang på gang har bevist at hun er arketypen på en god

Er det ikke lidt selvmodsigende, at en gammel udbrændt madamme kan være den
der forstår at gøre det rigtige, så hun vinder borgmester posten, hvis det
er tilfældet må de borgelige pampere ikke have lært lektien i København
endnu.

De skal bare bruge endnu flere af skatteborgernes penge på konernes ferie
som venstre har gjort i Esbjerg, der vandt venstre nemlig.

Svend

Fra : Brian N Jensen

Dato : 16-11-05 13:19

> [...]

> Intet systemskifte i Kbh.
>
> Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet

I så fald er de onde radikale?

Så vidt jeg kan se er det da en radikal højredrejning når man nu kun
allierer sig med Bondam.

Jeg må lykønske den borgerlige fløj med et vellykket taktisk spil efter
valget.

De gode græder ja, EHL og SF.

Mvh
Brian

Fra : Tveskaeg

Dato : 16-11-05 14:30

On Wed, 16 Nov 2005 07:24:49 +0100, "Joakim Von And"
<ncm_ab@hotmail.com> wrote:

>Intet systemskifte i Kbh.
>
>Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet deres
>magtposition.
>
>De onde ler og de gode græder.
>
>En sørgelig dag.

Den første løgn serverede Ritt jo allerede inden partileder runden på
rådhuset hvor hun til flere TV stationer proklamerede at hun gik efter
en bredt flertal.

Hun endte så med det smallest mulige flertal og demonstrerede således
bare sit mangeårige talent for at lyve på en overbevisende måde.

Well nu er snakkens tid forbi og nu skal hun levere, det skal blive
sjovt at se hvordan hun knækker sin nakke på de muhammedaner tunge
områder hvor de fleste vil skide hende og alle andre danskere et
fandens langt stykke.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 14:39

Tveskaeg wrote:

> [...]
> sjovt at se hvordan hun knækker sin nakke på de muhammedaner tunge
> områder hvor de fleste vil skide hende og alle andre danskere et

Hold dog op, de andre partier, Venstre o.s.v. blev tibudt bl.a.
formandsskabet i økonomiudvalget, og det ville de ikke.

Fra : Alucard

Dato : 16-11-05 16:15

On Wed, 16 Nov 2005 14:38:44 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Hold dog op, de andre partier, Venstre o.s.v. blev tibudt bl.a.
>formandsskabet i økonomiudvalget, og det ville de ikke.

Buuuu huuuu.... "Det er de andres skyld.." ) Snup dig en
tudekiks...

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 16:17

Alucard wrote:

> Buuuu huuuu.... "Det er de andres skyld.." ) Snup dig en
> tudekiks...

Du er da mærkelig.
Da H.T.S. gik ud af integrationsforliget, kunne hun ikke få et eneste af
hendes forslag igennem, og det klandrer du hende, og her var der mange
tilbud, som ikke blev modtaget.

Du er slet ikke dobbeltmoralsk, vel?

Og dit buhuuu og grimme smileys må du gerne beholde, jeg bor ikke i kbh.

Fra : Alucard

Dato : 16-11-05 17:00

On Wed, 16 Nov 2005 16:16:48 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Du er da mærkelig.
>Da H.T.S. gik ud af integrationsforliget, kunne hun ikke få et eneste af
>hendes forslag igennem, og det klandrer du hende, og her var der mange
>tilbud, som ikke blev modtaget.

Kom H.T.S. ikke ud og sagde at de (borgerlige) ikke ville snakke med
hende (hun var blevet "smidt" ud)...???

Hvis hun havde kommet og sagt: "Vi kan ikke få et eneste af vores
forslag igennem, så derfor har det ikke noget formål at fortsætte", så
havde det været reelt...... Men nej, "Buuuuu Huuuuuu, de andre vil
ikke lege med mig.........."

>jeg bor ikke i kbh.

Det gør jeg heldigvis heller ikke...

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 17:28

Alucard wrote:

> Kom H.T.S. ikke ud og sagde at de (borgerlige) ikke ville snakke med
> hende (hun var blevet "smidt" ud)...???

Jo, Hvilket er synonymt med at hun ikke kunne få sine forslag igennem.

> [...]
> forslag igennem, så derfor har det ikke noget formål at fortsætte", så
> havde det været reelt...... Men nej, "Buuuuu Huuuuuu, de andre vil

Du ekstrapolerer.

Fra : Jesper

Dato : 16-11-05 16:10

dJoakim Von And <ncm_ab@hotmail.com> wrote:

> Intet systemskifte i Kbh.
>
> Det røde rædselskabinet med ritteren i spidsen har tværtimod befæstet deres
> magtposition.
>
> De onde ler og de gode græder.
>
> En sørgelig dag.

Muhamedanereffekten. Hvis de fremmede og deres efterkommere ikke havde
stemmeret, så kunne Ritt næppe have sat sig i overborgmesterstolen efter
dette valg.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 16:12

Jesper wrote:

> Muhamedanereffekten. Hvis de fremmede og deres efterkommere ikke havde
> stemmeret, så kunne Ritt næppe have sat sig i overborgmesterstolen
> efter dette valg.

Sludder forskellen fra Soc.Dem. til det næststørste parti Venstre er 13
mandater.

Fra : Jesper

Dato : 16-11-05 16:38

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Sludder forskellen fra Soc.Dem. til det næststørste parti Venstre er 13
> mandater.

Sosserne har ikke absolut flertal, de er dybt afhængige af vestrefløjen
og De Radikale for at kunne sætte sig i stolen. 90% af de fremmede
stemmer på S og dens støttepartier.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 16:43

Jesper wrote:

> Sosserne har ikke absolut flertal, de er dybt afhængige af
> vestrefløjen og De Radikale for at kunne sætte sig i stolen. 90% af
> de fremmede stemmer på S og dens støttepartier.

Lad nu være med at udstille dig selv.
Alene kan "de fremmede" ikke give et flertal på 13 mandater, think dig dog a
little about.

Fra : Jesper

Dato : 16-11-05 16:47

> Lad nu være med at udstille dig selv.
> Alene kan "de fremmede" ikke give et flertal på 13 mandater, think dig dog a
> little about.

Nej, men de kan flytte balancen nok til at den tipper!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 17:29

Jesper wrote:

> Nej, men de kan flytte balancen nok til at den tipper!

Ikke når forskellen er så stor.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-11-05 16:22

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Muhamedanereffekten. Hvis de fremmede og deres efterkommere ikke havde
> stemmeret, så kunne Ritt næppe have sat sig i overborgmesterstolen efter
> dette valg.

nå skal de nu også have skylden for det??

LOL

Fra : Jesper

Dato : 16-11-05 16:46

Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> nå skal de nu også have skylden for det??
>
> LOL

Der er skønsmæssigt 200.000 muhamedanere i Danmark. De fleste har
opholdt sig her i over 3 år og er derfor stemmeberettigede.
Der er måske 150.000 stemmeberettigede voksne muhamedanere og da de har
klumpet sig sammen i ghettoer i de store byer og for 90% vedkommende
stemmer på S, R eller venstrefløjen, så er det jo ikke svært at regne ud
at f.eks. Århus var forblevet under borgerligt styre, hvis det ikke
havde været for muhamedanerne.
I Odense ville V og K have kunnet konstituere sig uden R hvis ikke lige
det var for muhamedanerne.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Kim2000

Dato : 16-11-05 18:39

> [...]
> havde været for muhamedanerne.
> I Odense ville V og K have kunnet konstituere sig uden R hvis ikke lige

Det er dog mærkværdigt, hvis de stemmer på venstrefløjen, bare fordi
højrefløjen kalder dem svin, nassere, uønsket etc.etc. så kan de sgu ikke
være bekendt at stemme på den fløj, der betragter dem som mennesker. For
satan, det er noget svineri. Vi må heller fratage dem stemmeretten, nåja,
det var jo et af DF´s forslag, det er da også for dårlig folk ikke stemmer
på et parti, der vil fratage dem stemmeretten.