Hvis Louise havde været racist..
Fra : Jim

Dato : 16-11-05 00:49

ville hun så lade sig gennemkneppe af en neger?
Ville hun tage hans 30cm langt ned i halsen?
I don't think so....

J.

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 00:50

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> ville hun så lade sig gennemkneppe af en neger?
> Ville hun tage hans 30cm langt ned i halsen?
> I don't think so....

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=320758

Her var det rigtige link...
Jeg sender en undskyldning til majestæten i det britiske..

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 01:02

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev:
>ville hun så lade sig gennemkneppe af en neger?
>Ville hun tage hans 30cm langt ned i halsen?
> [...]

Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Fra : Henri Gath

Dato : 16-11-05 01:13

"Peter Bang (slet 1H1YI)" <peterbang@1H1YIprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
> gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Og hvis du havde været normal....

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 01:15

"Peter Bang (slet 1H1YI)" <peterbang@1H1YIprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
> gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Er din mor normal?

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 01:25

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 1H1YI)"
><peterbang@1H1YIprivat.dk> skrev i en meddelelse
>xt.news.tele.dk...

>Er din mor normal?

sandsynligvis ikke efter dine standarder ... du er da et fjols.

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 08:52

"Peter Bang (slet 044UV)" <peterbang@044UVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> sandsynligvis ikke efter dine standarder ... du er da et fjols.

Hvis hun nu havde været normal, så fik hun sikkert også penge for at lægge
krop til, kort før du bare var en glad tanke i din fars bukser.
Og hvad kalder man da kvinder, som tager penge for sex? - altså de normale
efter din standard?
Er det ikke ludere, man kalder dem?

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 11:57

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev:
> [...]

Dit kvindebillede fremstår en anelse forvrænget. Kan du i den
forbindelse nøjes med at udtale dig om ting, du faktisk har
en viden om?

>Og hvad kalder man da kvinder, som
>tager penge for sex? - altså de normale
>efter din standard?
>Er det ikke ludere, man kalder dem?

Du er nødt til ryste rusen af dig. Prostitution er ikke et begreb, der
indgår i min definition af normalitet. Du må
eventuelt redegøre for din egen definition af normalitet og eventuelt
referere dine oplevelser af din egen mor, hvis du har
behov for det. Og gerne til en person, der orker at lytte til det. Der
er jeg ikke iblandt. Dine våde drømme om min mor
forekommer mig perfide, og er egentlig dk.politik uvedkommende.

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 12:19

"Peter Bang (slet GIYBB)" <peterbang@GIYBBprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Dit kvindebillede fremstår en anelse forvrænget.

Peter har styr på kællingerne..
Eller er det på fyrene fra Pan-klubben...
Er det ikke der, de kalder dig for Gang-Bang...

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 12:39

> [...]
>Eller er det på fyrene fra
>Pan-klubben...
>Er det ikke der, de kalder dig for Gang-Bang...

nå ok ... stadig lige begavet ...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-11-05 13:49

> [...]
> krop til, kort før du bare var en glad tanke i din fars bukser.
> Og hvad kalder man da kvinder, som tager penge for sex? - altså de normale

Jim, det er godt, vi har dig som garant for det høje debatniveau her i
gruppen.

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 14:59

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
>
> Jim, det er godt, vi har dig som garant for det høje debatniveau her i
> gruppen.

Undskyld, vækkede jeg dig?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-11-05 15:39

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld, vækkede jeg dig?

Det fes ikke ind, vel?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 02:13

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> "Peter Bang (slet 1H1YI)" <peterbang@1H1YIprivat.dk> skrev i en
> meddelelse news:11320995410.0163477951180795@dtext.news.tele.dk...

> Er din mor normal?
Louise var UNG OG EKSPERIMENTERENDE og havde hun vidst at hun havde
evner som politiker med kald til at redde DK, så havde hun haft
situationsfornemmelse til at tænke 30 år frem - nu afslørede hun at
venstrefløjsvalgkamp er uden etik.Uden evne til at gå efter bolden

"Viis bliver man først, når man er gammel, men man bliver det aldrig,
hvis ikke man som ung levede uforsigtigt" Hannah Arendt

Fra : Per Rønne

Dato : 16-11-05 06:44

Peter Bang <peterbang@1H1YIprivat.dk> wrote:

> Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
> gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Det ville du nu nok også have gjort - hvis pengene havde været store
nok.

Hvad med ¤1.000.000?
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 11:37

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:

>Det ville du nu nok også have gjort - hvis pengene havde været store
>nok.

Nåda!?

>Hvad med ?1.000.000?

Eller 1.000.000.000? ...

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-05 10:46

> [...]

> Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
> gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Hvor adskiller hendes adfærd sig fra flertallet af kvinders mht. at lade sig
gennemkneppe for penge?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 11:42

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 1H1YI)"
> [...]

Aner det ikke. Jeg har ikke noget stort kendskab til graden af
prostitution blandt flertallet af kvinder. Har du en indsigt du
her vil dele ud af?

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-05 12:25

"Peter Bang (slet I6VK8)" <peterbang@I6VK8privat.dk> skrev i en
meddelelse news:11321379130.842782970824377@dtext.news.tele.dk

> Aner det ikke. Jeg har ikke noget stort kendskab til graden af
> prostitution blandt flertallet af kvinder. Har du en indsigt du
> her vil dele ud af?

Gerne: Tag du dig en tur ud i aftenlivet og bemærk, hvordan flertallet af
unge kvinder i dagens Danmark knepper for middage, drinks, en bane coke og
hvad der nu handles med derude. Men det gældes måske ikke, når der ikke
udveksles kontanter?

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 13:48

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
> [...]
Dine prostituerede bekendte i nattelivet er næppe repræsentativt
for flertallet af kvinder. Du gætter.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-05 14:31

"Peter Bang (slet CEX9X)" <peterbang@CEX9Xprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11321454680.699395266668038@dtext.news.tele.dk

> Dine prostituerede bekendte i nattelivet er næppe repræsentativt
> for flertallet af kvinder. Du gætter.

Og det _ved_ du, fordi...?

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 14:59

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet CEX9X)" <peterbang@CEX9Xprivat.dk> skrev i en
>meddelelse news:11321454680.699395266668038@dtext.news.tele.dk

>Og det _ved_ du, fordi...?

Fordi unge kvinder i det natteliv du frekventerer jo ikke udgør en
kritisk masse, der generelt repræsenterer kvinder.

At du går i byen med kvinder, hvoraf nogle 'knepper sig til en bane
coke', betyder ikke at flertallet af kvinder
prostituerer sig for stimulerende stoffer. Det betyder blot, at nogle
af dine kvindelige bekendtskaber knepper sig til coke.

Din påstand ligger sig helt op af Jims forvrøvlede idé om, at når
Louise Frevert har korpuleret med etniske mandspersoner
for penge, ja så må min mor være en luder. Jims konkluderende evner
viser sine begrænsninger - forventeligt. At dine evner
tangerer Jims niveau er egentlig heller ikke chokerende på nogen måde.
Trist, er nok den rette betegelse.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-05 15:57

"Peter Bang (slet X7OHG)" <peterbang@X7OHGprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11321497320.738717833624349@dtext.news.tele.dk

> Fordi unge kvinder i det natteliv du frekventerer jo ikke udgør en
> kritisk masse, der generelt repræsenterer kvinder.

Hvor ved du det fra? Hvad kender du til min eventuelle viden om unge kvinder
i nattelivet? Hvorfra ved du, at jeg ikke har kendskab til en kritisk masse?
Hvad baserer du din bastante afvisning på?

> [...]
> prostituerer sig for stimulerende stoffer. Det betyder blot, at nogle
> af dine kvindelige bekendtskaber knepper sig til coke.

Nu var det bare ét enkelt eksempel på, hvad kvinder lader sig kneppe for.
Har du overhovedet nogen som helst føling med, hvad unge mennesker foretager
sig i nattelivet? Du viden om emnet synes voldsomt begrænset, eller også
taler du mod bedre vidende.

> At dine evner
> tangerer Jims niveau er egentlig heller ikke chokerende på nogen måde.
> Trist, er nok den rette betegelse.

Trist - for hvem? Du stod vist ikke bagerst i køen, da der blev tildelt
evner til at tale ned til andre, vel?

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 21:54

> [...]
>.news.tele.dk

>Hvor ved du det fra? Hvad kender du
>til min eventuelle viden om unge kvinder

Jeg har da ikke den fjerneste anelse om din viden om unge
kvinger i nattelivet. Det rager mig en høstblomst.

>Hvorfra ved du, at jeg ikke har kendskab til en kritisk masse?

Det ved jeg da intet om. Jeg kan bare konstatere, at den gruppe
af kvinder du kender fra nattelivet (det er den gruppe du selv
valgte ud som værende repræsentativ for kvinder generelt) ikke
er repræsentativ, når du vil undersøge tendensen blandt
flertallet af kvinder.

>Hvad baserer du din bastante afvisning på?

Du spørger: Hvor adskiller hendes adfærd sig fra flertallet af
kvinders mht. at lade sig gennemkneppe for penge?

Og svarer selv: Tag du dig en tur ud i aftenlivet og bemærk,
hvordan flertallet af unge kvinder i dagens Danmark knepper for
middage, drinks, en bane coke og hvad der nu handles med derude.
Men det gældes måske ikke, når der ikke udveksles kontanter?

Hvortil jeg konstaterer, at dine oplevelser med kvinder i
nattelivet jo ikke er repræsentativt for FLERTALLET af kvinder.
Der findes andre kvinder end dem du møder i nattelivet.

Hvad er det du ikke forstår?

>Nu var det bare ét enkelt eksempel på,
>hvad kvinder lader sig kneppe for.
>Har du overhovedet nogen som helst
>føling med, hvad unge mennesker foretager
>sig i nattelivet?

Ork ja. Men er det interessant, når vi tager i betragtning at
dit spørgsmål lød:

"Hvor adskiller hendes adfærd sig fra flertallet af kvinders
mht. at lade sig gennemkneppe for penge?"??

Er du overhovedet i kontakt med kvinder uden at betale for det?

>Du viden om emnet
>synes voldsomt begrænset, eller også
>taler du mod bedre vidende.

Du er forvrøvlet.

>Trist - for hvem? Du stod vist ikke
>bagerst i køen, da der blev tildelt
>evner til at tale ned til andre, vel?

Du kunne eventuelt rejse dig op. Hvis du evner det.

Fra : Alucard

Dato : 16-11-05 16:35

On 16 Nov 2005 13:58:35 GMT, Peter Bang <peterbang@X7OHGprivat.dk>
(slet X7OHG) wrote:

> [...]
>viser sine begrænsninger - forventeligt. At dine evner
>tangerer Jims niveau er egentlig heller ikke chokerende på nogen måde.

Var der ikke en eller anden "klog" mand der sagde: "Forskellen på et
luderbesøg og et ægteskab er prisen og kontraktens længde."...

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-05 21:55

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev:
>On 16 Nov 2005 13:58:35 GMT, Peter
>Bang <peterbang@X7OHGprivat.dk>

>Var der ikke en eller anden "klog"
>mand der sagde: "Forskellen på et
>luderbesøg og et ægteskab er prisen
>og kontraktens længde."...

Han må jo have kunnet lide det :)

Fra : Egon Stich

Dato : 17-11-05 16:38

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Var der ikke en eller anden "klog" mand der sagde: "Forskellen på et
> luderbesøg og et ægteskab er prisen og kontraktens længde."...

Hvis det kan flyve, sejle eller kopulere, er det i længden billigst at leje
det pr Time

MVH
Egon

Fra : Jim

Dato : 17-11-05 20:07

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Hvis det kan flyve, sejle eller kopulere, er det i længden billigst at
> leje
> det pr Time

Bortset fra at det hedder korpulere, så big time *LOL*

J.
--
Lyt til den fedeste radiostation på nettet!
Den hedder selvfølgelig Pressure Radio.

Fra : jodem

Dato : 17-11-05 20:48

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Bortset fra at det hedder korpulere, så big time *LOL*
>
> J.

Nix. Fra latin. Kopulere: at forene sig

Fra : Jim

Dato : 17-11-05 21:19

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> Nix. Fra latin. Kopulere: at forene sig

Nå nå.. jeg var ikke klar over, at halalhippier studerede Latin.

J.
--
Lyt den eneste og fedeste radiostation på nettet, og den hedder selvfølgelig
Pressure Radio.
http://www.pressureradio.co.uk/
Welovehouse.

Fra : Alucard

Dato : 17-11-05 21:50

On Thu, 17 Nov 2005 21:19:18 +0100, "Jim"

>Nå nå.. jeg var ikke klar over, at halalhippier studerede Latin.

Det ville have klædt dig bedre hvis du havde erkendt din fejl....

Fra : GB

Dato : 18-11-05 04:01

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in news:437cd4ee$0$2103
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Bortset fra at det hedder korpulere, så big time *LOL*

Næ, der tager du nu fejl, hvis du da mener parringsakt - det hedder faktisk
"kopulere" (at "parre" sig, du kender ordet fra det engelske "couple").

GB

Fra : Jim

Dato : 18-11-05 10:47

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> faktisk
> "kopulere" (at "parre" sig, du kender ordet fra det engelske "couple").

Jeg har lige googlet lidt, og jeg må bøje mig.. Jeg tog fejl.
I stand corrected...

Mvh.

Fra : Alucard

Dato : 18-11-05 11:21

On Fri, 18 Nov 2005 10:46:44 +0100, "Jim"

Se, det klæder dig lidt bedre...

Fra : Tim

Dato : 16-11-05 01:53

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> ville hun så lade sig gennemkneppe af en neger?
> Ville hun tage hans 30cm langt ned i halsen?
> I don't think so....

Undskyld, men..... hvis hun er villig til at sælge sin krop rent fysisk,
tror du så ikke det indebærer, at hun er ligeså villig til at sælge sin
moral.... hvad hun jo (muligvis) har gjort!?

Jeg går faktisk ind for, at det skal være lovligt at prostituere sig. Det
viste sig jo, at antallet af voldtægter i Sverige steg markant, efter at de
"moralske" vogtere (= socialister) fik gennemtrumfet at kriminalisere
prositution derovre. Totalt fallit.

.... men det ændrer vel ikke ved, at det er et falleret argument at bruge om
Frevert, at hun skulle være fremmedvenligt stemt, bare fordi hun har ladet
sig kneppe af en sort mand?

Eller gør det?

Tim

Fra : Per Rønne

Dato : 16-11-05 06:44

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]

> Undskyld, men..... hvis hun er villig til at sælge sin krop rent fysisk,
> tror du så ikke det indebærer, at hun er ligeså villig til at sælge sin

Der er forskel mellem på den ene side at være luder, trækkerdreng eller
gigolo, og på den anden side være journalist eller chefredaktør på
Sextrabladet. Hvilken af de to professioner der kan kaldes mest
»agtværdig« må vel så være op til en vurdering.
--
Per Erik Rønne

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 02:10

> [...]

"Viis bliver man først, når man er gammel, men man bliver det aldrig,
hvis ikke man som ung levede uforsigtigt" Hannah Arendt

Stor respekt for Louises kunstnersind mht at forlyste folk - hun
indgyder respekt ligesom Kresten Poulsgaard da han ved revy tog
dametøj på og sang "Jeg har min hest jeg har min lasso"

At kvindesagen har bombet os reaktionært tilbage til
Viktorianisme-snerperi i de år der er gået siden hun var en ung
skønhed, kan man kun bebrejde kvindesagen

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 07:34

Jim wrote:
> ville hun så lade sig gennemkneppe af en neger?
> Ville hun tage hans 30cm langt ned i halsen?
> I don't think so....

Nu var det jo mod betaling, så det har vel været "business ad usual"..

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Tim

Dato : 16-11-05 08:48

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Nu var det jo mod betaling, så det har vel været "business ad usual"..

Jeg er ret sikker på, at du kan sælges for den rigtige pris Allan. Jeg kan
ikke, men vi to er heller ikke lavet af samme stof... din holdning minder
desværre mere og mere om Croc's... Croc, der mener at ære "er kun for
idioter".

Du hopper op og knepper den førstkommende leglighed... og endda for noget så
latterligt som din platte instillling. Du er ikke en døjt bedre end luderen
Frevert, ja sågar værre.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 09:05

Tim wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke, men vi to er heller ikke lavet af samme stof... din
> holdning minder desværre mere og mere om Croc's... Croc, der mener at

Ikke tale om at jeg er til fals, hverken for penge eller magt.

> Du hopper op og knepper den førstkommende leglighed... og endda for
> noget så latterligt som din platte instillling. Du er ikke en døjt
> bedre end luderen Frevert, ja sågar værre.

Du aner ikke en dyt om hvad jeg gør eller ikke gør, men du glemmer jo at det
L.F. har gjort jo kan ses på billeder og at hun *blev* betalt, så det jeg
skriver er faktum, du laver bare mudderkastning, og så svarede jeg jo bare
på et spørgsmål.

Fra : Jim

Dato : 16-11-05 08:55

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu var det jo mod betaling, så det har vel været "business ad usual"..

Det er måske sådan, det foregår hos jer?
Business as usual?

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 09:06

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske sådan, det foregår hos jer?

Øhh, 1, hvem er Jer, og 2, jeg forholder ig jo til hvad L.F. har gjort
næsten hele sit liv, nemlig levet af sin krop.

> Business as usual?

Det må det vel være i L.F.´s tilfælde.

Fra : Martin

Dato : 16-11-05 10:24

Peter Bang skrev:

> Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
> gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Hvorfor ikke? Hvad galt er der i prostitution og porno?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 13:24

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message
> Hvis Louise havde været normal havde hun vel næppe ladet sig
> gennemkneppe for penge i det hele taget ...

Hvorfor ikke? Hvad galt er der i prostitution og porno?

1. Prostitution er for dyrt
Massagepigerne VEEEENTER hvad de ikke behøvede hvis net-frigjorthed
eller fornuftig overtaxeret telefoni blev tilbudt af TDC mm

2. Porno er ikke gjort så spændende og kunstnerisk som anden fiktion -
er for monoton. Diversificering af produkterne savnes. Producenterne
synes ikke at ville anerkende at mænd har mange slags forskellig
smag - de laver eet produkt til alle, næsten. (Måske matriarkatet ikke
ønsker dette gjort rigtig sjovt og har kontrol over TDC og dette
firmas internationale "mafia"venner og nettet og DVD-producenter mm og
Ugens Rapport-forlag mm)

Hvad mener andre, der kunne gøres bedre vedr de to slags skøge-tjans -
elektronisk fiktion og krop-krop??

Fra : Alucard

Dato : 16-11-05 16:19

On Wed, 16 Nov 2005 13:24:22 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvorfor ikke? Hvad galt er der i prostitution og porno?
>
>1. Prostitution er for dyrt

For dyrt..? Har du været gift..? (Det var et RETORISK spørgsmål)..)

> [...]
>ønsker dette gjort rigtig sjovt og har kontrol over TDC og dette
>firmas internationale "mafia"venner og nettet og DVD-producenter mm og

Jeg tror sgu at de producerer det der sælger....

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 16:33

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> For dyrt..? Har du været gift..? (Det var et RETORISK
> spørgsmål)..)

> Jeg tror sgu at de producerer det der sælger....

Nej, de kunne tjene mere ved at diversificere.

Ægteskaber har aldrig været dyre for mig, når bortses fra udgifter
vedr børn. Pga dem er din sammenligning irrelevant - i hvertfald vedr
mit liv.

Pris er dyr fordi pigerne skal vente lang tid. Men det kunne undgås
med moderne elektronik

Fra : Martin

Dato : 16-11-05 12:01

Peter Bang skrev:

> Er der noget galt med prostitution og porno?

Det håber jeg fanme ikke da.