Guide til valg idag??
Fra : Peter Andersen

Dato : 15-11-05 12:17

Hej, pga valget idag (15 nov.) vedr de nye regioner, har jeg endnu ikke
helt truffet nogen beslutning, så jeg ledte lidt på nettet efter
valgprogrammer for politikkerne i de forsk. regioner.
Jeg kiggede bla. på folketingets website www.ft.dk men fandt ikke rigtig
noget der, så hvis nogle af jer har nogle bud på websites m. info &
valgprogrammer vil det være godt.

På forhånd tak.

mvh Peter

Fra : Joakim Von And

[...]