Had-Politikens ny ordvalg.
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-05 07:19

Had-Politikens ny ordvalg.

At franskmændenes ledere på demokratisk vis vil dæmpe lemlestelser og
mord i de muslimdominerede forstæder hedder i en 4 spaltet overskrift
14 nov , at de vil "generobre med rå magt"

En af deres journalister, en tidligere Information-chefredaktør
fastslår at Krarup og et par andre navngivne DF-folkevalgte er "ondskabsfulde"
, altså sprogets værste glose, der normalt forbeholdes torturister,
når disses barndom ikke kan undskylde dem.

Nørrebro blev før Moses-optoget fastslået af muslimledere at være

_erobret, ikkedansk , muslimsk land_

og når Frevert holder valgmøde på Sct.Hans-torv så betegner en af
Politikens lærerstuderende det som

"noget af en frækhed således at stille sig op midt på Nørrebro".

Er det også frækhed, at jeg er født og opvokset i mit kvarter her og
har boet her før muslimindvandring forandrede alt?

NB Jeg har selv brugt ordet "ondskabsfuld" men aldrig efter manden,
altid efter bolden altså sagen, når denne analytisk vurderedes at
virke modsat af "størst mulig lykke for flest". Ikke subjektivt og
mudderkastende.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-05 08:52

On Mon, 14 Nov 2005 07:18:57 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Nørrebro blev før Moses-optoget fastslået af muslimledere at være
>
>_erobret, ikkedansk , muslimsk land_

min søster bor på Nørrebro hun er bestemt ikke muslim - er du ?

og hvad er det så for nogen muslimske leder der erklærede nørrebro for
eroberet land ? har du nogen referancer ? eller er det sådan noget du
sider og finder på ? en tvangs forestilling ?

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-11-05 09:05

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> eroberet land ? har du nogen referancer ? eller er det sådan noget du
> sider og finder på ? en tvangs forestilling ?

Hvis du så klippet i TV-avisen i går, var meningen da god nok ?
Følger du egentlig med i hvad der rør sig omkring dig ?

--
Ejvind

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-05 10:23

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvis du så klippet i TV-avisen i går, var meningen da god nok ?
> Følger du egentlig med i hvad der rør sig omkring dig ?

Jeg har daglig nærlæst 5 aviser i 50 år

Dengang Moses Hansen fremlagde papir fra muslimorganisation om at nu
skulle sharia indføres i denne erobrede bydel, var det ingen der
bested papirets ægthed

Per Hagemann har fornylig på denne ng bekræftet.

Men journalister lyver meget.
BBC-TV har idag ligesom danske aviser påstået at fransk oprør pt
er "det værste siden 1968"

Jeg var i 1968 boende på Egmontkollegiet og indvalgt i studenterrådet
med næstflest stemmer

Vi nærlæste alt om Sorbonne oprør

Kan nogen huske noget der var bare en % så vildt som det der sker nu?

I København stjal en aktivist rektors cigarer. Det var vildere i
Paris. Men hvorfor lyves at der var vold og hærværk, hvis ikke de er
så ivrige efter at bagatellisere muslimudåd som antirevisionister er
ivrige efter at forstørre naziudåd?

FORKJLAR HELT PRÆCIST HVOR DU SER NOGET USANDT I HVAD JEG SKRIVER OG
HVAD DU SÅ I TV SOM ER I MODSTRID, please?
Tomt generaliserende mudderkast er livet for kort til.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-11-05 10:27

Bo Warming wrote:

> FORKLAR HELT PRÆCIST HVOR DU SER NOGET USANDT
> I HVAD JEG SKRIVER OG HVAD DU SÅ I TV SOM ER I MODSTRID,
> please? Tomt generaliserende mudderkast er livet for kort til.

Tag nu dine tabletter Warming, jeg anfægtede på ingen måde din anskuelse,
men Bo Mørch Mogensens.

--
Ejvind

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 00:06

On Mon, 14 Nov 2005 10:22:41 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Dengang Moses Hansen fremlagde papir fra muslimorganisation om at nu
>skulle sharia indføres i denne erobrede bydel, var det ingen der
>bested papirets ægthed

ja hvis du siger det så eksisterede de parpiere så fra en eller anden
obskøn muslimsk forening - men hvad betyder det i praksis ?
jeg kunne da også slå mig selv til greve og overhoved af enghaven
men det vil ikke gøre nogen praktisk forskel for andre ind mig selv og
dem der valgte at tro mig og der kun som en tanke form og ikke en
faktisk dynamik der indvirker på livets gang her.

>Per Hagemann har fornylig på denne ng bekræftet.

hvad skrev han og hvor viste han det fra ?

>Men journalister lyver meget.
>BBC-TV har idag ligesom danske aviser påstået at fransk oprør pt
>er "det værste siden 1968"

68 var vel ikke så slemt der kom ikke nogen til skade ved det så vidt
jeg ved ?

ok der døde en del amerikaner i Vitnam - som var en af de ting 68
bevægelsen kæmpede imod

>Kan nogen huske noget der var bare en % så vildt som det der sker nu?

krigen i xjugoslavien

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-11-05 04:24

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]

Der var masser som bestred løbesedlens ægthed, f.eks. Naser Khader. Og Bo M
har også lidt ret i at der er tale om en obskur gruppe, nemlig sufi-ordnen
Tariqah Jihad.

> hvad skrev han og hvor viste han det fra ?

For en uge siden under emnet "Ophæv demokratiet før islam snupper det".(Både
i dk.politik og dk.snak.mudderkastning). Analysen af løbesedlen er kopieret
på nettet fra Dialogcentrets tidsskrift.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 07:06

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Der var masser som bestred løbesedlens ægthed, f.eks. Naser Khader.
> Og Bo M har også lidt ret i at der er tale om en obskur gruppe,

At HitzUtTahrir ikke på eget initiativ bestred løbesedlen, stempler
dem som utroværdige og fjender af ærlig debat.
At de / deres forældre har fået asyl, giver dem forpligtelse til at få
sandhed frem.

Fortielse er ikke bedre end løgn. De VIL skabe overdreven frygt. Det
minder om terror(som dog er noget omhandlende fysisk ødelæggelse af
mennesker og værdier)

At Naser Khader næsten er eneste muslim her, der har kritiseret
Rusdie-dødsdom er også eksempel på at alle muslimer er debatmæssige
untermensch og bør udvises

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-11-05 09:25

> [...]
> som utroværdige og fjender af ærlig debat.
> At de / deres forældre har fået asyl, giver dem forpligtelse til at få

Hvorfor skulle HUT bestride et autentisk brev sendt til muhamedanske
friskoler m.v, som de intet havde med at gøre?

Du er måske gået i mediefælden med at udnævne de åbenmundede til syndebukke.
En gruppe som aldrig udtaler sig, eksempelvis dem som er aktuelle i
forbindelse med et arrangeret mord på en libanesisk politiker, er sikkert
betydeligt farligere.

Din lokale A-kandidat ved kommunalvalget, den 19-årige Siddique, er ret
sikkert knyttet til Hizb-ut-Tahrir, se
http://www.sappho.dk/Den%20loebende/bydel2.htm
Det gør ham ikke farlig, men da han dyrker kampsport, kan det godt alligevel
være farligt at provokere ham ved personligt møde. Bare underligt at han
stiller op, når nu Befrielsespartiet ved valgkampens største møde i
Nørrebrohallen sagde at det var uislamisk at stemme.

> At Naser Khader næsten er eneste muslim her, der har kritiseret
> Rusdie-dødsdom er også eksempel på at alle muslimer er debatmæssige
> untermensch og bør udvises

De opfatter sig selv som übermenschen. Netop de sufier som skrev brevet om
danskerfrit Nørrebro skriver på deres hjemmeside om deres åndelige bedreværd
i forhold til Vestens judeosekulære samfund. De bruger en hel side med
Nietzsche-citater til støtte for deres sag
http://islamidag.dk/nietzsche.html

--
Sura 47:36 "Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er
overlegne. Allah er med jer og vil ikke berøve jer frugten af jeres

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 10:50

> [...]
> bedreværd i forhold til Vestens judeosekulære samfund. De bruger en
> hel side med Nietzsche-citater til støtte for deres sag

Nietzsche bruger ti gange så meget plads på dybtgående og positiv
analyse af buddhismen som hans vrængende få provokationer om at
muhamedanismen har en mandighed som han savner hos kristendommen - før
WW1

Nietzsche er en brainstormer der understreger FØLG IKKE MIG - og
studer mig som en mærkelig plante, søg inspiration.

Han ved godt at han er så grænsesøgende at der er selvmodsigelser -
ikke en samlet helhed af filosofi som hos Glistrup, Kant og i mindre
grad Schopenhauer

Muhamedanismen var så magtesløs som en afrikanerstamme dengang -
"Eropas syge mand" som UK holdt i live for at hindre russerne adgang
til Middelhavet. Nu har USA boostet Tyrkiet til uhyggelig og helt
anderledes position.

Rasmus Modsat danskere der ikke går efter sammenhæng, flirter
overfladisk med Islam, evt konverterer - men sætter ikke deres liv på
spil, for de er svæklinge uden stærk tro på den ny mini-mode

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 21:33

On Tue, 15 Nov 2005 09:25:26 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

> Befrielsespartiet ved valgkampens største møde i
>Nørrebrohallen sagde at det var uislamisk at stemme.

ja det kan jeg faktisk godt huske at have set på tv hvis devicen der
af er at de mest ekstreme muslimer kort og godt ikke går ind for
demokrati og der med at gøre sig politisk gældene i et demokrati som
vores - så har jeg svært ved at se det fremtids problem som Warming
kæmper med ...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 21:14

On Tue, 15 Nov 2005 04:24:18 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>For en uge siden under emnet "Ophæv demokratiet før islam snupper det".(Både
>i dk.politik og dk.snak.mudderkastning). Analysen af løbesedlen er kopieret
>på nettet fra Dialogcentrets tidsskrift.

ja det er jo noget trist noget - men jeg tror ikke der er grund til
panik fordi nogen forhåbentligt få rabiate muslimske invandre kommer
med en eller anden obskøn udtalse.

Selvføligt skal man være opmærksom - specilt når de begynder at
udklægge terrorist redder - men det tror jeg et eller andet sted at
pet har meget godt styr på.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 06:29

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> dem der valgte at tro mig og der kun som en tanke form og ikke en
> faktisk dynamik der indvirker på livets gang her.

HibzUtTahrir får lov at bruge Nørrebrohallen, men afvise visse
journalister - de er en magtfaktor, og det var vist ikke sådanne der
erklærede Nørrebro for muslimsk - og ingen dementerede

Igår bragte Politiken artikel om at DF bør formenes adgang til
bydelen. Politiet gider ikke beskytte men nedprioriterer voldssager
for at skabe billede af etnisk harmoni - har undladt at skrive rapport
om 6 knivstik og røveri mod en af mine lejere.
Din greve-sammenligning dur ikke

> [...]
> vidt
> jeg ved ?
>
> ok der døde en del amerikaner i Vitnam - som var en af de ting 68

Oprør i Paris er emnet. Jeg husker ikke at nogen døde af
studenteroprøret i 1968 - udover måske en betjent eller to, der
brugtes som kanonføde og var betalt for det

> krigen i xjugoslavien

Nej - Milosovic sku ha haft lov at udsmide voldelige muslimerobrere og
straffe kollektivt. Vi ejer ikke Serbien - de ved hvilke love er de
rette for dem.
MEn de er nu hjernevasket af bombning.Men deres tidligere folkekære
leder står stærkt i krigsforbryderproces i HAag.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 21:05

On Tue, 15 Nov 2005 06:28:40 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>HibzUtTahrir får lov at bruge Nørrebrohallen, men afvise visse
>journalister

ja det er jo trist !

> - de er en magtfaktor,

over for hvem ?

> og det var vist ikke sådanne der
>erklærede Nørrebro for muslimsk - og ingen dementerede

nej der var well ingen der tog det alvorligt - og hvorfor skulle man ?

>Igår bragte Politiken artikel om at DF bør formenes adgang til
>bydelen.

Nahh nu læser jeg selv politiken fra tid til anden - det kan jeg ikke
forestille mig at de ordret har skrevt

>Politiet gider ikke beskytte men nedprioriterer voldssager
>for at skabe billede af etnisk harmoni

Nå jeg mener ellers det er offentligt kendskab at 80 % af alle
forbrydelser i Danmark begåes af Muhameddaner ?

>- har undladt at skrive rapport
>om 6 knivstik og røveri mod en af mine lejere.

ja det lyder utroligt !
min søster havde også fat i en ung muhameddaner der havde hånden i
hendes taske - det var dog dagens dumhed for ham - min søster klare en
trialtlon - løber 15 km hver morgen og svømmer 5 - hun brækkede såmænd
bare håndledet på ham og sagde og det var MEGET forkert af ham at gå i
hendes taske :)
men de kan sådan et trix hvor den der er under den kriminelle lavalder
vælter et eller andet foran en eller anden også kommer de mere garvede
og ældre tyve og stjæler hvad der er at stjæle.

>Din greve-sammenligning dur ikke

jow mht at tage nogen få rabiate muhameddaner alvorligt som en
national trussel der gør den - det er jo ikke munchen i var det ikke
1937 hvor man skød en eller anden så det udløste anden verdens krig.

>Oprør i Paris er emnet. Jeg husker ikke at nogen døde af
>studenteroprøret i 1968 - udover måske en betjent eller to, der
>brugtes som kanonføde og var betalt for det

du mener de gik i graven for penge - der kan man da ikke bruge dem ?

>Nej - Milosovic sku ha haft lov at udsmide voldelige muslimerobrere

de havde levet i fredelig sameksistens i 50 år - indrømmet at
muslimerne i xjugoslaven havde hjulpet nazi tyskland under krigen -
men den samme logik byder jo at man begynder at bompe tyskland igen
her i 2005 for krigs forbrydelser i mod menskeheden.

Der har du foriøvrigt noget til fælles med din ven Bertel - han er
også tysker liderlig så det skriger til Himlen.

> og
>straffe kollektivt. Vi ejer ikke Serbien

hvem er vi ?

> - de ved hvilke love er de
>rette for dem.

ja der må ha været en tvil på et tidspunkt ellers var der well næppe
kommet en krig

>MEn de er nu hjernevasket af bombning.

ja det er sgu da meget sympatisk at den ledene del af verdens
samfundet siger nej til etniske udrensninger tortur og andre krigs
forbrydelser - det er da på mange måder en fantastisk tid vi lever i
hvor man føre krig for at værene om menskelige tarv og ikke for at
erobere land og skabe profit.

>Men deres tidligere folkekære
>leder står stærkt i krigsforbryderproces i HAag.

ja de bliver forhåbentligt hængt

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 00:45

> ja det er jo trist !

Det afslører dem som udanske og antidemokratiske - udvis dem alle0

> Nå jeg mener ellers det er offentligt kendskab at 80 % af alle
> forbrydelser i Danmark begåes af Muhameddaner ?

Og sandheden er meget værre, men skjules

> ja det lyder utroligt !

Min lejer lå og stønnede og forblødte to døgn indtil jeg hørte ham og
hjalp ham at politianmelde

Politiet gad ikke skrive nummeret på den røvede mobiltelefonned,
HAvde de pejlet den, kunne de måske have pågrebet muslimbanden, men
det er jo politiets venner....

> [...]
> forbrydelser - det er da på mange måder en fantastisk tid vi lever i
> hvor man føre krig for at værene om menskelige tarv og ikke for at

Det var ikke udrensning men generobring og sætten barbarer på gaden

> ja de bliver forhåbentligt hængt

Heldigvis henretter man ikke gode folkekære muslimbekæmpere

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 03:54

On Wed, 16 Nov 2005 00:44:36 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Og sandheden er meget værre, men skjules

Nahh jeg mener 80 % er meget når det bliver begået af mindre ind 10 %
af befolkningen - jeg tror roligt du kan forholde dig til fakta her og
få det muslim skræk scenarie som du agitere for.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-05 10:36

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

Sføli ikke. Koranen siger at når muslimmindretallet er stort nok og de
oprindelige indbyggere er passive nok, så er det muslimsk land

"Hvor Islam en gang har sat sin fod, skal man aldrig trække sig
tilbage igen" - se hvor svært palæstinenserne der vare fæstebønder
under tyrkisk adel indtil 1918 har ved at godtage at Islam i WW1
tabte Tel Aviv regionen til Vestmagterne og dermed Israels "vantro"

At de oplever ejerskab over os, når de er bogstavtro dvs
fundamentalister, betyder ikke at de er 100% eller 51%

I alliance med godhedsindustrien har et muslimmindretal let total og
endelig magt over Danmark

Der er ikke """tvangstanke""" i det - hvad du end mener med dette
våseord. Det er en vurdering. En holdning. Politik er ikke matematik ,
hvor alt er sandt eller usandt - ikke alt kan bevises med statistik,
- man må bruge intuition og livserfaring

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-11-05 10:50

Bo Warming wrote:
> [...]
> hvor alt er sandt eller usandt - ikke alt kan bevises med statistik,
> - man må bruge intuition og livserfaring

Så mange tabletter skulle du heller ikke tage, at du tror Bo er mig og jeg
er Bo. Snak med lægen, han vil sikkert kunne anbefale, at en sygeplejerske
portionsinddeler din medicin.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:12

Ejvind Kruse wrote:

> Så mange tabletter skulle du heller ikke tage, at du tror Bo er mig
> og jeg er Bo.

det er da ikke helt forkert ejvind ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-05 21:31

On Mon, 14 Nov 2005 10:35:40 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Sføli ikke. Koranen siger at når muslimmindretallet er stort nok og de
>oprindelige indbyggere er passive nok, så er det muslimsk land

Hvor står det i koranen ? - kan du ikke give et eksakt skift af hvad
der står om dette ?

>"Hvor Islam en gang har sat sin fod, skal man aldrig trække sig
>tilbage igen" - se hvor svært palæstinenserne der vare fæstebønder

Til den bedre del af min ointering - fordrev emigrene jøder dem efter
WW2 og de var også muslimer før det

hvem var palistineænserne fæster bønder for før ?

>under tyrkisk adel indtil 1918 har ved at godtage at Islam i WW1
>tabte Tel Aviv regionen til Vestmagterne og dermed Israels "vantro"

siger du at palestine - var tyrkisk op til WW1 ?

>At de oplever ejerskab over os, når de er bogstavtro dvs
>fundamentalister, betyder ikke at de er 100% eller 51%

Nahh men det er nu en gang forudsætningen for reelt at gøre sig
gældene i et demokrati.

jeg skal ikke kunne udelukke man har det syn på sig selv men det
betyder ikke noget i praksis

>I alliance med godhedsindustrien har et muslimmindretal let total og
>endelig magt over Danmark

du mener simpelthend at vi er indvaderet og det demokratiske flertal
har kapituleret for den muslimske virklighed - alt hvad man beslutter
i folketinget er underlagt dette - de styrre hvad Hr & Fru Danmark og
derrres poder for at spise hvor de bor arbejder og går i skole - hvad
de mener føler tænker handler ALT dette er nu undertrygt en overordnet
Dansk muslimsk herre dømme ?

>Der er ikke """tvangstanke""" i det

så du mener simpelthænd at det er virkeligt ?
Det erjo et karekteristika ved en der leder i af tvangs tanker at de
rent faktisk tror at det i praksis forholder sig som de tænker - det
kan faktisk være meget smerte fuldt for den der er ramt.

> - hvad du end mener med dette
>våseord.

Det er der da ikke noget vås i det begreb det er der da mange der
lider af - ja man kunne sige de fleste i mere eller mindre grad lider
af det - bare ved forestillingen om at man selv ligger inde med den
endegyldige sandhed på et eller andet område og modstridene tanker og
ytringer fra anden part er vandvid eller løgn !

> Det er en vurdering. En holdning.

jow men du bliver jo nød til at underbygge dine vuderinger og
holdninger hvis de skal virke valide f.eks som jeg skrev for oven hvor
står det i koranen som du omtaler

hvilke muslimske overhoverhovder erklærede nørrebro for muhameddansk

hvor mange Muhhamedaner er der i Danmark

hvor mange børn for de pr par

osv osv.

Det er meget godt at komme med følses udbrud - men i sprg. om politik
og virkligheden bliver man nød til at holde sig til håndgribelige
fakta for at gøre et seriøst indtryg !

> Politik er ikke matematik ,
>hvor alt er sandt eller usandt

jow det er det primært - hvis man skal forholde sig til virkligheden
og træffe beslutninger der om på et sagligt grundlag så må man holde
sig reele tal

> - ikke alt kan bevises med statistik,

nej men det er muligt at redegøre for hvad der eksakt står i koranen
når man refere til den

at sætte tal på antalet af muslimer i Danmark når man taler om dem som
en politisk faktor i et demokrati

>- man må bruge intuition og livserfaring

Det er i sig selv meget smukt når man taler om sex samliv og ny
forelskelse -

men hvis man ønsker at have saglig omgang med virkligheden i
demokratiske spørgsmål - hvor meningen er at en tanke skal bevæge sig
fra ide til praksis / virklighed er man bundet af at forholde sig til
fakta.

på samme måde som når du referrer til Koranen - så er der jo også en
væsentlig forskel på om det er noget du har har en følse om eller det
rent faktisk står der !

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-05 22:09

> Til den bedre del af min ointering - fordrev emigrene jøder dem
> efter
> WW2 og de var også muslimer før det

Under WW1 var UK tæt ved at tabe, så de købte sig finansiel og militær
støtte hos USA og jøder i USA ved pr Balfour-erklæring at love jødisk
stat i Israel. Dvs palæstinensiske muslimer tabte landet i krig - fair
play.

> hvem var palistineænserne fæster bønder for før ?

Osmanner-rigets overklasse i Tyrkiet

> siger du at palestine - var tyrkisk op til WW1 ?

ja

> Nahh men det er nu en gang forudsætningen for reelt at gøre sig
> gældene i et demokrati.

Modne folk med demokratisk tradition tager hensyn til mindretal. Det
vil musimer aldrig gøre, for det er ikke hvad koranen kræver af dem.
Jeg ber dig selv læse både koran og tilknyttede muslmskrifter(hadid
mm) hvis du ikke tror det

> [...]
> hvad
> de mener føler tænker handler ALT dette er nu undertrygt en

Helt så slemt er det ikke ENDNU

> [...]
> og
> ytringer fra anden part er vandvid eller løgn !

TVANGSTANKE ER VÅSEORD, og betyder blot hvad nogen er uenig i, og
læger våser helt som andre
Hvis der hallucineres om små blå mænd, kan du godt bruge skældsordet,
men ellers drop det

> hvor mange Muhhamedaner er der i Danmark
>
> hvor mange børn for de pr par

Ca 9% og antal børn pr kvinde er cirka 2 gange hvad gælder danskere,
hvis ikke mere

> jow det er det primært - hvis man skal forholde sig til virkligheden
> og træffe beslutninger der om på et sagligt grundlag så må man holde
> sig reele tal

Drop emnet, vis du betvivler mine talmæssige skøn
Eller lad os håbe at dygtigere skriftkloge fx Per Hagemann kan hjælpe

> [...]
> sig
> fra ide til praksis / virklighed er man bundet af at forholde sig

Hvis tal fremkommer er det fint - ellers drop emnet
og se frem mod bedre debatemner
Gå forbi - det er ikke om at vinde en konkurrence-

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 06:09

On Mon, 14 Nov 2005 22:08:56 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>støtte hos USA og jøder i USA ved pr Balfour-erklæring at love jødisk
>stat i Israel. Dvs palæstinensiske muslimer tabte landet i krig - fair

findes der noget eksakt kilde materiale der beviser at forudsætningen
for at USA skulle gå ind i ww2 var at jørderne fik derres egen stat ?

>Modne folk med demokratisk tradition tager hensyn til mindretal. Det
>vil musimer aldrig gøre, for det er ikke hvad koranen kræver af dem.

jo jo men nu skal de jo lige først blive et demokratisk flertal før de
har noget at skulle have sagt .... og det tror jeg ikke sker.

>Jeg ber dig selv læse både koran og tilknyttede muslmskrifter(hadid
>mm) hvis du ikke tror det

jamen jeg vil da læse koranen ved lejlighed - jeg går ud fra at du har
læst den - hvorfor svarede du så ikke på den referance du havde fra
koranen den anden dag - der sagde noget i retning af at når et bestemt
kreterie var opfyldt så var det muslimsk land - jeg husker det ikke
præcist - men jeg kan finde det hvis du ikke kan huske det ?

>Helt så slemt er det ikke ENDNU

men det mener du at dte bliver ?

>TVANGSTANKE ER VÅSEORD, og betyder blot hvad nogen er uenig i, og
>læger våser helt som andre

hvis man er besat af noget der ikke har nogen faktuel balast så lider
man af tvangs tanker / besætelse om du vil anyway noget patologisk

>Hvis der hallucineres om små blå mænd, kan du godt bruge skældsordet,
>men ellers drop det

jeg kan ikke se det er et skælds ord det kan da lige så godt være et
udtryg for en overdreven kreativ fantasi

>Ca 9% og antal børn pr kvinde er cirka 2 gange hvad gælder danskere,
>hvis ikke mere

ok så 9 % der formere sig dobelt så meget som den kaukasiske skandinav
så er der da afligevel et stykke vej til de når op over spære grænsen
ved de 50 % ?
og med den nye 24 år regl invandre stop osv så ser det da ikke så sort
ud ?

>Drop emnet, vis du betvivler mine talmæssige skøn

jamen det er da ikke et urigmeligt krav at stille til dig at du under
bygger dine holdninger med fakta ?

>Eller lad os håbe at dygtigere skriftkloge fx Per Hagemann kan hjælpe

jamen det kan jeg se han har gjort som jeg svare på dette - et
fremragende indlæg indrømmer jeg jeg skal lige tænke det igenem.

>Hvis tal fremkommer er det fint - ellers drop emnet
>og se frem mod bedre debatemner

du lægger mere eller mindre en hel etnisk race -& tros retning for had
fair nok - men så er det da også skønt at vide om du ved hvad du taler
om - eller du bare rapler noget af fordi du er paranoid over for
muhamed danner ? ja jeg kan heller ikke lide dem , men jeg har ikke
nok imod dme til at føle for et holocaust imod dem

>Gå forbi - det er ikke om at vinde en konkurrence-

emnet inetressere mig ellers ville jeg ikke svare.

har du foriøvrigt læst salemander krigen af capek mener jeg han heder
?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 07:21

> findes der noget eksakt kilde materiale der beviser at
> forudsætningen
> for at USA skulle gå ind i ww2 var at jørderne fik derres egen stat
> ?

Balfour-erklæringen er god at læse - og ubestridt i alle historiebøger
om den tid.
"Zimmerman-telegrammet" hedder fin bog af B Tuckwell der beviser , at
USA var sikker på at gå ind i WW1 såsnart lejlighed bød sig
Måske de fik WW1+2 igang for at oprette Israel

> [...]
>
> jeg kan ikke se det er et skælds ord det kan da lige så godt være et
> udtryg for en overdreven kreativ fantasi

Uden hallucinationer er det våse- og skælds-ord - smagdommerpjat der
bør foragtes og ikke indgå i diagnoser.

Mudderkastning er også mudderkastning når hvid kittel på kasteren

Hvem generes af at en landsbytosse taler sort? Det er ikke sygdom men
hobby

> har du foriøvrigt læst salemander krigen af capek mener jeg han
> heder

Jeg vil gerne læse dit korte referat - jeg har læst næsten al politisk
ScienceFiction fra den tid - altså FAgreNyVErden og 1984 tiden

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 21:28

On Tue, 15 Nov 2005 07:21:01 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Uden hallucinationer er det våse- og skælds-ord - smagdommerpjat der
>bør foragtes og ikke indgå i diagnoser.

Nå jeg mener ellers du har skrevet et sted at 75 % af befolkningen er
sindsyge dte meste af tiden ?

>Mudderkastning er også mudderkastning når hvid kittel på kasteren

jeg skal da ikke kunne udelukker man føler sig mere rask hvis man
benægter dignosen - min farfar døde af kræft og benægtede han havde
det fra han fik det konstateret til sin død - jeg skal ikke udelukke
det gav ham livs kvalitet til det sidste ?

>Hvem generes af at en landsbytosse taler sort? Det er ikke sygdom men
>hobby

ja det kommer jo an på landsby tossens formåen hvis han ikke kan andet
ind snakke sort - så er hanjo klinisk vandvitig.

>Jeg vil gerne læse dit korte referat

Ohh gud den læste jeg jo i 80 erne jeg tror ikke en gang jeg har et
kopi af den hvor i mine noter og under stregninger plejer at være.

men den handler til den bedre del af min hukomelse om man kan få de
her salamander til hvad som helst og man har meget gavn af dem som
arbejder og de er vist også en udsøgt spise.
men en dag udvikler de egen vilje og efter som de er yderst
reproduktive så er der kommet en del af dem - der er ikke plads til
flere på jorden - hvorfor de behøves noget mere haw til at leve i de
forslår så selv at de kan begynde at skilde nogen af kontinenterne af
for at skabe mere leben raum også mener jeg fortællingen standser og
forfateren begynder at diskutere med sig selv hvad slutningen på denne
historie skal være.
der er meget mere i den men det er som sagt en 20-25 år siden jeg
læste den.

> - jeg har læst næsten al politisk
>ScienceFiction fra den tid - altså FAgreNyVErden og 1984 tiden

fortrinelig læsning - huxly har for i øvrigt skrevet en bog der er
endnu bedre ind fager ny verden der kort og godt heder Ø - den er
desvære uopdrivelig !

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 23:42

> [...]
> det fra han fik det konstateret til sin død - jeg skal ikke udelukke
> det gav ham livs kvalitet til det sidste ?

Kræft kan konstateres objektivt. Sindsyge er de hvidkitledes rablende
smagsdommeri hvor ALTING ER RELATIVT,
Intet kan måles og vejes - der er en sag om MOBNING (evt forpinte
outsidees søgen opmærksomhed - men vinderen Anja Andersen er ikke
forpint, selvom JEns Bruun fører nazihetz som om hun var jøde, og
tankelæser uden argumenter, ligesom han gør sig til dommer over etik i
min familie, som han intet ved om.
Døm ikke at du ikke selv skal dømmes, siger JEsus klogt.

> ja det kommer jo an på landsby tossens formåen hvis han ikke kan
> andet
> ind snakke sort - så er hanjo klinisk vandvitig.

Sludder. Der er intet vanvittigt ved at snakke sort. Hvis man hygger
sig med det, så er al fejl hos dem der gider lytte til og fordømme den
sorttalende.
Vær dog tolerant - søg inspiration hos vor fælles ven Albert Camus,
der idag overstråler Sartre og alt andet fransk

"Uafhængighed har ingen regler. Albert Camus

"Freedom is nothing else but a chance to be better. Albert Camus

Du kan ikke lære erfaring. Du må gennemleve den. Albert
Camus

"Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

"Hvad skulle jeg gøre? Smadre hans fjæs? Fyren er for lille."(om
Sartre)

"Det er kun uheld ikke at være elsket, men det er en ulykke ikke at
kunne elske. Albert Camus

"An intellectual is someone whose mind watches itself.Albert Camus

"Every act of rebelling expresses a nostalgia for innocence.(Jeg gør
oprør, altså er jeg til - var hans parallel til Descartes "Jeg tænker,
altså er jeg til")Albert Camus

"For enden af mørket er der uundgåeligt et lys. Camus

"How many crimes committed because their authors could not end being
wrong! Mange forbrydelser begås, fordi gerningsmanden ikke kunne
affinde sig med at have taget fejl. Albert Camus

"There is only one truly philosophical problem, and that is
sucicide.Albert Camus

"Jeg gør oprør, altså er vi til.Albert Camus

"Sisyphus was basically a happy man.Albert Camus

"Without work, all life goes rotten.Albert Camus

Camus indså at "Vi er alle skyldige i 2. verdenskrigs ulykker!

Når manden ikke begærer kvinden, er hun uinteressant for ham" Camus

"Vi undrede os over, hvor krigen kom fra, og hvad der gjorde den så
modbydelig. Og nu ved vi det, den er inden i os selv.Albert Camus
Fordi krige begynder i menneskers sind, er det i menneskers sind,
forsvaret for fred skal opbygges. UNESCO Wars start in the mind
of men ant this is where the defence of peace should start. UNESCO

"We used to wonder where war lived, what it was that made it so vile.
And now we realize that we know where it lives, that it is inside
ourselves. Albert Camus

"Hinsides nihilismen og midt i ruinerne forbereder vi alle en
genfødsel

og som vi blot skal kæmpe for at nå ,som vi allerede kan skimte Men
det er ikke mange der ved det Albert Camus

"Der findes kun et alvorligt filosofisk problem - selvmordet"Camus

"At gøre sig det absurde levende, er først at fremmest at holde sig
det for øje"Camus

"Selvmord modnes i hjertets hemmelige dyb, på samme måde som et stort
værk"Camus

"Enhver lemlestelse af mennesket, er uigenkaldelig" Camus

"I enhver skyldig er der også uskyld - det gør enhver dødsdom
oprørende". Camus

"Lad os kalde dødsstraf ved sit rette navn og anderkende den for hvad
den er, en hævn" Camus

:KVINDER

"You know what charm is: a way getting the answer yes without having
asked any clear question. Albert Camus

"Det gælder blot om at være tro mod kampens regler. Denne tanke er
tilstrækkelig til at give ånden næring: den har båret og bærer stadig
hele kulturer. Albert Camus

"Beauty is unbearable, drives us to despair, offering us for a
minute the glimpse of an eternity that we should like to stretch out
over the whole of time.Albert Camus

"No man is a hypocrite in his pleasure. Albert Camus

"Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening. Alt,
hvad de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har om sig
selv.Albert Camus

At elske et menneske vil sige at indvillige i at blive
gammel med vedkommende. Albert Camus

Al tro og håb på noget udenfor mennesket er en form for flugt - et
filosofisk selvmord.

Tanken er altid forud. Den ser for vidt, længere end kroppen, som er i
nutiden.

At undertrykke håbet er at føre tanken tilbage til kroppen. Og kroppen
skal rådne.

Regel: først at søge det værdifulde i ethvert menneske. Camus

En meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større dyd,
der består i at afbalancere dem. Camus

Det er fordi Frankrig er en militær nation, at kommunismen har sine
muligheder der. Camus.

Jeg har et fædreland. Det franske sprog.

Fejltagelser er fornøjelige. Sandheden er helvede. Camus

Jeg egner mig ikke til politik, eftersom jeg ikke er i stand til at
ønske eller acceptere modstanderens død.

Livet er fuldt af begivenheder, der får os til at ønske at blive
ældre.

Den absurde verden har kun en berettigelse æstetisk. Camus

Overalt hvor man kan leve, kan man leve godt+Det, der standser et
planlagt arbejde, bliver til arbejdet selv+ Det, der spærrer vejen,
får en til at gå viderefrem. Marcus Aurelius/Camus

"Alle er delvis glade, når nogen de stod nær dør".

Men bør vedr politik tilstræbe en fornuftig, beskeden tænkemåde,
befriet for enhver messiaslære og for længslen efter det jordiske
paradis. Camus

I vor kultur risikerer en mand dødsstraf, hvis han ikke græder ved sin
mors begravelse. Camus

Europa bør lægge nihilismen bag sig og vælge oprør, det sande oprør,
mådeholdets oprør. Camus

At berøve sig livet, er at bekende, at man er overvundet af livet
eller ikke forstår det. Albert Camus

I vor kultur vil en mand der ikke græder ved sin mors begravelse blive
idømt dødsstraf Camus

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 01:13

On Tue, 15 Nov 2005 23:41:49 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kræft kan konstateres objektivt.

ja det skulle man mene

> Sindsyge er de hvidkitledes rablende
>smagsdommeri hvor ALTING ER RELATIVT,

det er rigtigt sindet er en sær størelse som man ikke sådan kan sætte
market på - specilet ikke fordi de læger og behandler der sider på de
psykiatriske afdelinger på hospitalerne er simpelthen dem man ikke tør
plasere andre steder fordi de er for inkompetente.

Når det så er sagt så kan man jo godt være så karekter afvigende at
man skilder sig så væsentligt ud fra hvad man forstår ved normalt at
der ikke er nogen bro i mellem alm konsencus og det pågældene sind -

Det kan i sig selv være fint nok - men hvis det forhindre den
pågældene i at indgå i sociale relationer bestride et erhverv tage
vare på sig selv - så er der tale om en sinds lidelse !

>Intet kan måles og vejes - der er en sag om MOBNING

nej det er bare digd er tillæger det den værdi - det er et sprg om
hvor vidt man kan og ikke kan fungere.

>(evt forpinte
>outsidees søgen opmærksomhed - men vinderen Anja Andersen er ikke
>forpint, selvom JEns Bruun fører nazihetz som om hun var jøde,

Øhh ....jow !

> og
>tankelæser uden argumenter, ligesom han gør sig til dommer over etik i
>min familie, som han intet ved om.

din famillie ?

>Døm ikke at du ikke selv skal dømmes, siger JEsus klogt.

når du taler om sindslidelser tager du pr automatik på vej som der er
tale om en form for forfølgelse - det er jo langt fra altid tilfældet
- der findes såre enkelt skæbner - der bare ikke fungere.

>Sludder. Der er intet vanvittigt ved at snakke sort. Hvis man hygger
>sig med det, så er al fejl hos dem der gider lytte til og fordømme den
>sorttalende.

ja men det må man da selv om eller det er i sig selv harmløst det er
en folke ret at snakke sort Steen Johansen har angiveligt gjort det
hele sit liv og han har det da fint !

problemet er bare som jeg har skrevet 3 gange når man ikke længer kan
tage vare på sig selv ...så er man ikke rask længer ... er det noget
du på nogen måde kan forstå ?

>Vær dog tolerant - søg inspiration hos vor fælles ven Albert Camus,
>der idag overstråler Sartre og alt andet fransk

Camus har altid været Sartre overlegen

>"Uafhængighed har ingen regler. Albert Camus
>
>"Freedom is nothing else but a chance to be better. Albert Camus
>
> Du kan ikke lære erfaring. Du må gennemleve den. Albert
>Camus

when the mind it self attack ( Lou Reed )

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 02:22

> On Tue, 15 Nov 2005 23:41:49 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
> wrote:
> nej det er bare digd er tillæger det den værdi - det er et sprg om
> hvor vidt man kan og ikke kan fungere.

Fungere kan alle der ikke er voldsmænd eller selvmordere og det sidste
er måske sund adfærd for disse

> [...]
> tilfældet
> - der findes såre enkelt skæbner - der bare ikke fungere.

Som selvbestaltet advokat for tvangsindlagte er det nærliggende at
betegne overgrebene som forfølgelse - men nogle påkalder sig
opmærksomhed og nyderegentligt bæltefixering. De nuancer kan jeg ikke
få med i hvert indlæg

> ja men det må man da selv om eller det er i sig selv harmløst det er
> en folke ret at snakke sort Steen Johansen har angiveligt gjort det
> hele sit liv og han har det da fint !

Hvis du ikke evner at forstå Johansens humor, er det ikke ham der er
syg i hovedet

> problemet er bare som jeg har skrevet 3 gange når man ikke længer
> kan
> tage vare på sig selv ...så er man ikke rask længer ...

Hvem kan tage vare på sig selv i et moderne specialiseret samfund.
JEg har mødt een - en skovfoged i Fremskridtspartiet der skaffede sig
brændsel selv og kunne have dyrket korn

Over en million voksne danske er lige så snyltende på staten som Sct
HAns patienterne - enten på overføringsindkomst eller i unyttigt
statsjob

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 04:11

On Wed, 16 Nov 2005 02:21:49 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Fungere kan alle der ikke er voldsmænd eller selvmordere og det sidste
>er måske sund adfærd for disse

jeg synes lige du har talt for at de ældere de handicappede ikke fik
hjælp nok ?

menjeg har nu kørt i bus med nogen mongoler og spastikker og de kunne
bestemt ikke klare sig selv.

>Som selvbestaltet advokat for tvangsindlagte er det nærliggende at
>betegne overgrebene som forfølgelse

der er wll ikke nogen der bliver tvangs indlagt med mindre de er til
fare for sig selv eller andre

> - men nogle påkalder sig
>opmærksomhed og nyderegentligt bæltefixering. De nuancer kan jeg ikke
>få med i hvert indlæg

det lyder også fælt men det kan være nødvendigt om end det er meget
sjældent man bruger bælte fixsering ved jeg fra en der arbejder på
sct.hans

>Hvis du ikke evner at forstå Johansens humor, er det ikke ham der er
>syg i hovedet

du mener simpelthen at Stenn Johasen har et element af humor i sit
sort snak ?
skal jeg poste en messe id til et indlæg hvor han postede de samme 3
sætninger 68 gange i et indlæg ?

>Hvem kan tage vare på sig selv i et moderne specialiseret samfund.

dem der har en erhvevs evne og praktisere den !

>JEg har mødt een - en skovfoged i Fremskridtspartiet der skaffede sig
>brændsel selv og kunne have dyrket korn

jamen det var da flot

>Over en million voksne danske er lige så snyltende på staten som Sct
>HAns patienterne - enten på overføringsindkomst

og dem er du jo en af

> eller i unyttigt
>statsjob

ja det er tåbeligt