Problemer med en access database 2000
Fra : sasa

Dato : 12-06-01 21:44

Jeg er gået igang med at rode lidt med database, og er stødt ind i et
problem.
Hvis jeg laver en datacontrol, og vælger en access 2000 database, så kommer
VB med en fejlmelding. Er VB6.0 ikke istand til at arbejde med access 2000,
og i givet fald, hvordan får jeg den så til det

Allan

Fra : RoadRunner

Dato : 13-06-01 07:45

"sasa" <sasa@sasa.dk> wrote in message
> [...]
2000,
> og i givet fald, hvordan får jeg den så til det

Download denne og husk of lave en reference til den i dit project
http://microsoft.com/data/download_260rtm.htm

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 13-06-01 07:13

> Download denne og husk of lave en reference til den i dit project
> http://microsoft.com/data/download_260rtm.htm

At bruge ADO er naturligvis den seriøse vej
at gå.. Men vil man gerne bruge en datakontrol
kan man også vælge at bruge den ADO kontrol
der følger med VB5/6 .. Vælg Project > Components
og sæt et hak i Microsoft ADO data kontrol. Denne
virker stort set som den i VB.

Hilsen/Best Regards
Kim Pedersen, vbCode Magician
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : Rayman

Dato : 27-06-01 15:47

Jeg skal lige nævne at hvis man i sin ADO Connection string skriver
Jet.OLEDB, så husk at det skal være version 4.0