"Til fest på havet"
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-01-06 17:02

Er der nogen som kan fortælle noget om en ret ny cd, som hedder "TIL FEST PÅ
HAVET" ?

Jeg kan ikke finde noget om den på nettet.

Hørte et par numre fra den, på "Radio Midtfjord". Der blev spillet to
genudindspilninger er af et par gedigne slagere, nenlig Jan og Keld`s "Banjo
Boy" og Nicole`s "En smule fred". De var begge på den cd.

"Radio Midtfjord"" kunne kun fortælle dette. Måske cd-omslaget var blevet
væk. Det ved jeg ikke. Jeg vil gerne vide hvem der sang. Det var to piger
som sang og de sang og spillede i stil med "Jimi og Rene".

Men hvem filen var det? - Er der ved at blive lanceret en ny
børne-dansktopgruppe eller hvad pokker er det.

Det undrer mig lidt. Ved nogen noget om det

Hilsen Åge

Fra : Lars Rindsig

Dato : 17-01-06 18:03

Åge Halldorsson wrote:

> Jan og Keld`s "Banjo Boy"

Jeg ved godt de øretæveindbydende knægte Jan og K(j?)eld også
indspillede den, men det var da så vidt jeg ved George Formby der først
gjorde den kendt.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-01-06 19:26

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt de øretæveindbydende knægte Jan og K(j?)eld også
> indspillede den, men det var da så vidt jeg ved George Formby der først
> gjorde den kendt.
>
> Lars

_______

...........ja, men det er mærkeligt hvad det er for en ny cd

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-01-06 15:08

> [...]
>
> Jeg ved godt de øretæveindbydende knægte Jan og K(j?)eld også
> indspillede den, men det var da så vidt jeg ved George Formby der først

Efter som Jan & Kjeld's version er fra 1959, og George Formby's først er fra
1960, så vil jeg da umiddelbart sige, at Jan & Kjeld kom først. I Europa er
det vel egentligt også Jan & Kjelds der er den mest kendte.... Det kan så
godt være, at George Formby også hittede med den, det skal jeg ikke kunne
sige, for jeg har aldrig hørt den med George Formby.

M.V.H....Benny..