Downloads - Nanna?
Fra : -V-

Dato : 10-01-06 20:00

Leder efter 'Nanna' med Sebastian.

Har prøvet CDON.com, TDC-musik og iTunes - uden held.

Findes den andetsteds, om overhovedet?

-V-

Fra : Max

Dato : 10-01-06 20:41

Hej

> Leder efter 'Nanna' med Sebastian.

Er du sikker på at den hedder sådan ?

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 10-01-06 20:39

Max wrote:

> Er du sikker på at den hedder sådan ?

Det er nemlig rigtig. Den hedder ikke "Nanna". Derimod hedder den "Nana".

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-01-06 20:37

-V- wrote:
> Leder efter 'Nanna' med Sebastian.
>
> Har prøvet CDON.com, TDC-musik og iTunes - uden held.
>
> Findes den andetsteds, om overhovedet?

http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product_id=681&category_id=120
Her kan du købe en CD med forskellige børnehits (incl. Nana)
Jeg ved ikke om det vil hjælpe på en ny søgning, men sangen hedder Nana (kun
med ét N i midten).
Den er i øvrigt også at finde på Sebastians "opsamlingsalbum" Dejavu.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : -V-

Dato : 10-01-06 20:44

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:
> Leder efter 'Nanna' med Sebastian.
>
> Har prøvet CDON.com, TDC-musik og iTunes - uden held.
>
> Findes den andetsteds, om overhovedet?

Hvor kan man finde en tidsmaskine, så jeg kan trække mit indlæg tilbage?

(Den hedder 'Nana' og ikke 'Nanna'....)

Tak til alle.

-V-

Fra : Max

Dato : 10-01-06 20:59

Hej

> Hvor kan man finde en tidsmaskine, så jeg kan trække mit indlæg
> tilbage?
>
> (Den hedder 'Nana' og ikke 'Nanna'....)

Helt ok, du kan jo sende en mail.

Mvh Max

Fra : -V-

Dato : 10-01-06 21:14

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Helt ok, du kan jo sende en mail.

Du har en tidsmaskine?

Interessant.

-V-

Fra : Max

Dato : 10-01-06 21:28

Hej V

> Du har en tidsmaskine?

Ja, den var her da på fredag, men det er en hemlighed :)

Fjern invalid ved mail.

Mvh Max

Fra : -V-

Dato : 10-01-06 21:25

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Ja, den var her da på fredag, men det er en hemlighed :)
>
> Fjern invalid ved mail.

Tak, men jeg fandt den på CDON.com, og så må jeg jo bare nøjes med den i
WMA-format.

-V-

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 10-01-06 22:30

On Tue, 10 Jan 2006 19:59:39 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Leder efter 'Nanna' med Sebastian.
>
>Har prøvet CDON.com, TDC-musik og iTunes - uden held.
>
>Findes den andetsteds, om overhovedet?

Den findes på flere af Sebastians CD'er.
Sebastian - 26 Hits (1988)
Sebastian - Dejavu (1995)
Sebastian - På Vulkaner (1987)
Sebastian - Romeo Serenader (1999)
Sebastian - Roser (Disc 3 á 4 i boksen Hjerter, Sange, Roser og Torne)

Den var oprindeligt på "På Vulkasner", men den er nok umulig at skaffe
fra ny, men kan sikkert downloades.
Ellers kan en af de andre sikkert.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Max

Dato : 10-01-06 23:19

Hej Poul

> Den var oprindeligt på "På Vulkasner", men den er nok umulig at skaffe
> fra ny, men kan sikkert downloades.

Sebastian har ikke indspillet en sang der hedder Nanna :)

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 10-01-06 23:19

Max wrote:

> Sebastian har ikke indspillet en sang der hedder Nanna :)

Men mon ikke Max' indlæg alligevel var en hjælp for -V-?

Fra : -V-

Dato : 10-01-06 23:26

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> wrote:

> Men mon ikke Max' indlæg alligevel var en hjælp for -V-?

I allerhøjeste grad, ligesom flere af de andre indlæg i tråden.

-V-

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-01-06 23:22

On Tue, 10 Jan 2006 23:18:43 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Poul

>Sebastian har ikke indspillet en sang der hedder Nanna :)
>
>Mvh Max

Nej, det er gået op for os i alle de andre indlæg der er skrevet om
dette. Det var blot for at give flere muligheder for at finde det.
Skulle jeg bruge det, gik jeg blot ind og hentede det på en af mine
Cd'er eller LP'er.