Musik og Bøgetræer - fra Skanderborg Festi~
Fra : Zoner

Dato : 07-01-06 16:15

Hej

Jeg så udsendelsen "Musik og Bøgetræer" fra Skanderborg Festivalens 25 års
jubilæum på DR1 nytårsnat. Det var en genudsendelse - sendt første gang
lørdag den 28. august og lørdag den 4. september 2005 (se
http://www.dr.dk/musik/rock/artikel/040825_musik_bogetraer.asp )

Jeg leder efter en der har en god optagelse af udsendelse på HD eller DVD.
Der er en flaske vin på højkant.

Jeg har set indlægget fra Henrik Nielsen i dk.medier.tv den 1. januar og
håber at nogen har seriøs feedback.

Mvh
Ole

Fra : Søren Blom

Dato : 07-01-06 16:47

"Zoner" <ole_walldo@hotmail.com> skrev i
> [...]
> http://www.dr.dk/musik/rock/artikel/040825_musik_bogetraer.asp )
>
> Jeg leder efter en der har en god optagelse af udsendelse på HD eller DVD.

jeg har det på dvd, du kan lige kontakte mig på mail, så kan vi finde ud af
at jeg sender en kopi til dig.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Claus Smith

Dato : 07-01-06 17:50

Jeg har lige et tillægsspørgsmål:

Hvem er hende, som spiller guitar og synger vokal sammen med TV-2 under
deres optræden.

Claus Smith

Fra : Karina

Dato : 07-01-06 21:33

> Hvem er hende, som spiller guitar og synger vokal sammen med TV-2 under
> deres optræden.

Det er Stine Birch... Hun var med på tour i en periode - jeg mener ikke,
hun
er med længere, men det vil jeg ikke hænges op på.

Mvh
Karina

Fra : Claus Smith

Dato : 07-01-06 21:47