Rolling Stones Support
Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 04-01-06 21:36

Tjaah, rygterne går i Horsens, og har efterhånden gjort det er pænt stykke
tid.
Har fra en kilde som oplyste mig om koncerterne med REM, Elton John og Paul
McCartney før disse blev offentliggjort, men som samtidig også tog fejl da
vedkommende lovede U2 til Horsens fået at vide at koncerten d. 8. Juni i
Horsens med The Rolling Stones bliver med Metallica som support.

Frank Panduro har selv udtalt at supportbandet alene kunne trække det samme
antal som The Rolling Stones, og Metallica har jo i November måned 2005
været support for netop Rolling Stones ved to koncerter i San Fransisco.
Disse facts kan udfra mine beregninger kun spæde mere benzin til bålet
omkring dette rygte.
For min skyld må dette bål gerne forblive tændt.......

Fra : Jan Pedersen

Dato : 04-01-06 22:51

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bnz@fjern.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring dette rygte.
> For min skyld må dette bål gerne forblive tændt.......

Ja så ville jeg nøjes med at nyde supporten og daffe når rullestenene blev
rullet ind på scenen :)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-01-06 00:19

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja så ville jeg nøjes med at nyde supporten og daffe når rullestenene blev
> rullet ind på scenen :)

Hvor mange koncerter med hver af de 2 nævnte bands har du været til?
Hvornår har Metallica sidst lavet et album der er værd at huske? Og hvornår
har de sidst været indstillet til en Grammy for årets bedste rockudgivelse?

Fra : Max

Dato : 05-01-06 00:33

Hej Allan

> [...]
hvornår
> har de sidst været indstillet til en Grammy for årets bedste

Er alt det fis ikke fløjtene ligegyldigt hvis man bedre kan lide Metallica
end Rolling Stones ?

Mvh Max

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-01-06 00:34

> [...]
> rockudgivelse?
>
> Er alt det fis ikke fløjtene ligegyldigt hvis man bedre kan lide Metallica

Spøg til side....Stones er da fede....numre som Angie, As Tears Go By,
Satisfaction, Beast Of Burden, Honky Tonk Woman.....ja kan man lide rock er
de bare en del af opdragelsen :)
Men jo skulle jeg vælge en koncert med stones og en med metalica blev
det...metalica ....

Fra : Max

Dato : 05-01-06 00:52

Hej

> Spøg til side....Stones er da fede....numre som Angie, As Tears Go By,
> Satisfaction, Beast Of Burden, Honky Tonk Woman.....ja kan man lide rock
er
> de bare en del af opdragelsen :)

Jeg voksede op i en tid hvor man blev tvunget til at vælge side, Beatles
eller
Rolling Stones, og jeg valgte dengang nok Beatles, men jeg kan da også
godt lide Rolling Stones, specielt numre som 2000 light years from home
og Have you seen your mother standing in the shadow.

> Men jo skulle jeg vælge en koncert med stones og en med metalica blev
> det...metalica ....

Og sådan skal det jo bare være, Rolling Stones spiller forøvrigt i min
baghave,
så jeg slipper under ingen omstændigheder :)

Mvh Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-01-06 01:09

> [...]
> baghave,
> så jeg slipper under ingen omstændigheder :)

Ja jeg valgte sgu da også Beatles...men det udelukkede absolut ikke Stones.
Mener klart Beatles har lavet de største blivende klassikere...men det
forandrer ikke det faktum, at Rolling Stones har lavet en mængde klassikere
også og derudover en masse god gedigen rockmusik...senest deres nye
studioalbum, der er blevet kåret som deres bedste i mere end 20 år.
Dertil kommer en del myte-dannelse og det faktum at deres omrejsende
rockcirkus er det største på kloden no matter what
Skal nok vinke til dig i baghaven

Allan

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 05-01-06 08:52

Max wrote:
> Rolling Stones spiller forøvrigt i min
> baghave,
> så jeg slipper under ingen omstændigheder :)
>
> Mvh Max

Hej Max
Jamen jeg giver da gerne kaffen og kagen, hvis du lægger haven til :)

/Sv-e

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-01-06 15:51

On Thu, 05 Jan 2006 08:52:23 +0100, Svend-Erik Kjær Madsen
<sv-erik@stofanet.dk> wrote:

>Hej Max
>Jamen jeg giver da gerne kaffen og kagen, hvis du lægger haven til :)

Mon ikke Max hurtigt kan få samlet sammen til et ordentlig party?

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 05-01-06 16:22

Poul Erik Lindaa wrote:

> Mon ikke Max hurtigt kan få samlet sammen til et ordentlig party?

Jow jow, så må man jo håbe han har en stor have :)

/Sv-e

Fra : Dopedog

Dato : 05-01-06 20:05

> Jow jow, så må man jo håbe han har en stor have :)

Tjae, siden at Rolling Stones spiller i hans baghave, så er den umidlbart
ikke helt lille :)

Fra : Brian

Dato : 05-01-06 20:16

Dopedog wrote:

> Tjae, siden at Rolling Stones spiller i hans baghave, så er den
> umidlbart ikke helt lille :)

Nææ... er det ikke 6 fodboldbaner de rydder til projektet - og
hvis man fjerner lidt træer, er der endda udsigt til fjorden

/Brian

Fra : Max

Dato : 05-01-06 20:27

Hej

> Nææ... er det ikke 6 fodboldbaner de rydder til projektet - og
> hvis man fjerner lidt træer, er der endda udsigt til fjorden

Nej, ikke til fjorden, men til et nor der hedder nørrestrand,
forøvrigt et fuglereservat. Fjorden ligger på den anden side
af den bakke jeg bor på, min front vender ned mod fjorden
og bagsiden ned mod stadion.

Mvh Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-01-06 01:13

> [...]
er
> de bare en del af opdragelsen :)
> Men jo skulle jeg vælge en koncert med stones og en med metalica blev

Jamen håber da også rygtet taler sandt...vil klart foretrække Metallica frem
for det der finske punk band fra sidst ´Stones var i Danmark
Og det kunne sgu da virkelig give valuta for billetprisen...

Fra : Lars Rindsig

Dato : 05-01-06 01:25

Allan Krautwald wrote:

> det der finske punk band fra sidst ´Stones var i Danmark

Hrm? Hvem var det da?

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-01-06 01:39

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Hrm? Hvem var det da?
>
> Lars

Det har jeg lykkeligt glemt

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-01-06 10:06

Claus "BonZo" Jakobsen wrote:
> [...]
> også tog fejl da vedkommende lovede U2 til Horsens fået at vide at
> koncerten d. 8. Juni i Horsens med The Rolling Stones bliver med

Tja, hvis det er rigtigt, så burde man vel kigge sig om efter en billet.
Nogen der ved, hvornår det bliver offentligtgjort hvem der spiller?

Søren

Fra : Dopedog

Dato : 05-01-06 11:24

> [...]
> omkring dette rygte.
> For min skyld må dette bål gerne forblive tændt.......

Åh nej

Fra : McMurphy

Dato : 05-01-06 20:49

Jeg er ret glad for at jeg ikke købte billet (undskyld Allan *S*) til den
koncert hvis det er Metalica der er opvarming. De sidste 2 koncerter jeg har
været til med dem (Metalica) har været ualmindelig ringe!! Og som Allan
skriver er det mange år siden at de har lavet en ordentlig skive. Der var
engang hvor du kunne løfte ethvert koncertsted men den tid er ovre for længe
siden....

Jeg håber dog trods alt et jer der har fået billet får en fed oplevelse med
Stones uanset hvem der er opvarming!!