Sterling/The beautifuls/Brian Eno
Fra : Henrik

Dato : 02-01-06 00:24

Jeg hørte for nylig i P3 at Sterling havde lavet et cover på et The
Beautifuls (TV2's "sommerprojekt" fra 1982) nummer som igen var et cover af
et Brian Eno nummer.

Nå jeg ser på Sterlings hjemmeside ( http://www.sterlingnet.dk/ ) kan jeg se
at teksten til "Ubesvaret opkald" er Steffen Brandts. Men ser jeg på lablen
på "Om sommeren er alting anderledes" er det på nummeret "Hvor er du nu" at
Eno krediteres.

Min pladespiller er desværre udu, så er der en behjertet sjæl der kan hjælpe
på vej - og så vil jeg da gerne høre om nogen kender Eno's titel, lp m.v.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-01-06 01:12

On Mon, 2 Jan 2006 00:23:58 +0100, Henrik wrote:

> Min pladespiller er desværre udu, så er der en behjertet sjæl der kan hjælpe
> på vej - og så vil jeg da gerne høre om nogen kender Eno's titel, lp m.v.

Jeg er selv Brian Eno fan, men jeg kender ikke det covernummer du snakker
om, men hvis der er en der kan lægge en lydbid ud på dk.binaer skal jeg
gerne lytte til det.

Fra : Henrik

Dato : 02-01-06 21:58

"Thomas Jespersen" skrev i en meddelelse

> Jeg er selv Brian Eno fan, men jeg kender ikke det covernummer du snakker
> om, men hvis der er en der kan lægge en lydbid ud på dk.binaer skal jeg
> gerne lytte til det.

Jeg kan desværre kun give dig et link til Sterlings version - men hører
gerne nærmere
http://www.makeashorterlink.dk/68758de1

Fra : Svend Erik Nathan

Dato : 02-01-06 10:24

Henrik <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev:
>Jeg hørte for nylig i P3 at Sterling
> [...]

Nummeret er vist Needles in the Camel`s Eye fra here Come the
Warm Jets.

Fra : Henrik

Dato : 03-01-06 21:38

Nu er pladespilleren fikset og sørme kan jeg høre at Sterlings "Ubesvarede
opkald" er en "pumpet" version af The Beautifuls "Hvor er du nu"...

Efter at have rodet lidt mere på Sterlings hjemmeside, fandt jeg ud af at
originalen var Brian Eno's "Needles in the Camel`s Eye" - tak til Svend Erik
for hjælp Nu mangler jeg bare lige at høre Eno's udgave. Kolding
bibliotek er lukket pt, så er der en der kender et sted på nettet?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-01-06 22:18

On Tue, 3 Jan 2006 21:37:46 +0100, Henrik wrote:

> [...]
> for hjælp Nu mangler jeg bare lige at høre Eno's udgave. Kolding
> bibliotek er lukket pt, så er der en der kender et sted på nettet?

Ikke lovligt :)

Men du kan høre uddrag her:
http://kortlink.dk/2aun