Jokeren
Fra : MJ-23

Dato : 29-12-05 13:42

Hey!

Jokeren har lavet en rimelig pervers nummer. Er der nogle der ved hvad det
hedder???

/MJ

Fra : Ralph

Dato : 29-12-05 17:10

"MJ-23" <martin-mjFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jokeren har lavet en rimelig pervers nummer. Er der nogle der ved hvad det
> hedder???

Hans sidste single indeholder ordet "pikken" hvis det er perverst, så hedder
nummeret Mænds Ruin, det gør det iøvrigt også hvis det ikke er perverst.

--
venligst
Ralph

Fra : MJ-23

Dato : 30-12-05 21:37

> [...]
>
> Hans sidste single indeholder ordet "pikken" hvis det er perverst, så
> hedder nummeret Mænds Ruin, det gør det iøvrigt også hvis det ikke er

Jeps, det er Mænds Ruin. TAKKER!!

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 30-12-05 18:29

"MJ-23" <martin-mjFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!
>
> Jokeren har lavet en rimelig pervers nummer. Er der nogle der ved hvad det
> hedder???

Hmmm måske tænker du på nummeret "flere ho's" tror jeg det hedder, fra Den
Gales første album...det var vist lidt sexfikseret mener jeg Tror dog
egentligt ikke det er særlig "pervers" i dag.

Mvh. Brian