T.A.T.U + Rammstein
Fra : Thomas

Dato : 23-12-05 23:22

Hejsa

Jeg har fået fat i en ret obskur CD, med Mash-ups / Bastard-pop numre,
med T.A.T.U mixet sammen med Rammstein... (plus et par bonus numre
hvor de er blandet med Limp Bizkit og Clawfinger.

Er der nogen her der kender numrene, eller er stærk ud i det russiske?
Så kunne jeg godt tænke mig at nogen ville give mig titlerne på numrene
(Oversat til Engelsk altså)

Her er der et billede af bagsiden af coveret

http://brokenface.dk/images/BACK.jpg

Mvh. Thomas

Fra : Dopedog

Dato : 23-12-05 23:36

> [...]
> (Oversat til Engelsk altså)
>
> Her er der et billede af bagsiden af coveret

Min kæreste er fra Rusland, så jeg kan nok få hende til det næste gang hun
er på besøg (hun ELSKER TaTu så burde slet ikke være noget problem ;))

Fra : The Nameless Dude

Dato : 24-12-05 11:43

A short time ago on a server far far away, Thomas wrote

> [...]
> (Oversat til Engelsk altså)
>
> Her er der et billede af bagsiden af coveret

Ikke lige noget af det men jeg har et mash-up af arabisk musik og
Rammstein: Indira Radic vs Rammstein - Heavy Remix
Hun synger på Arabisk og i bagrunden kører Du Hast.
Ganske interesant nummer må jeg nok sige.
--
The Nameless Dude

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-12-05 13:27

The Nameless Dude <nom@ial.adress> wrote:

> jeg har et mash-up af arabisk musik og
> Rammstein: Indira Radic vs Rammstein - Heavy Remix

Er det noget man kan høre på nettet?

Fra : The Nameless Dude

Dato : 25-12-05 00:31

A short time ago on a server far far away, Steen Jensen wrote

Har du adgang til dk.binaer.musik ?
Så kan jeg smide den op der til dig.
--
The Nameless Dude

Fra : Steen Jensen

Dato : 25-12-05 02:29

The Nameless Dude <nom@ial.adress> wrote:

> Har du adgang til dk.binaer.musik ?

Nej det har jeg ikke, men tak for buddet.
Jeg nappede den mp3 der blev omtalt tidligere i tråden, så jeg er inde
på det rigtige spor. Det der fangede min interesse, var omtalen er
mashup med arabisk tilsætning - det er noget jeg lytter til ind imellem
(arabisk influeret musik), Ofra Haza har bla. medvirket i en del fede
mixes, det samme har flere skandinaviske rap-artister.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 25-12-05 18:41

> [...]

> (arabisk influeret musik), Ofra Haza har bla. medvirket i en del fede
> mixes, det samme har flere skandinaviske rap-artister.

Jeg har smidt den Rammstein/Indira Radic mashup op på Rapidshare, så kan
du/i bare hente den ned derfra. Bare klik på Free for at få adgang.
http://rapidshare.de/files/9808241/mashup.zip.html
--
The Nameless Dude

Fra : Steen Jensen

Dato : 25-12-05 19:32

The Nameless Dude <nom@ial.adress> wrote:

> Jeg har smidt den Rammstein/Indira Radic mashup op på Rapidshare,

Tak for det - længe leve rapidshare

Fra : Dopedog

Dato : 25-12-05 20:33

> Tak for det - længe leve rapidshare

Længe leve indeed ;)

Fra : The Nameless Dude

Dato : 25-12-05 22:31

A short time ago on a server far far away, Dopedog wrote

> Længe leve indeed ;)

Nummeret lydder ret interesant ikke ?
Det jeg dog undrer mig over er hvordan pokker at den DJ der har lavet
den har fået dem begge til at synge i duet på nogle af tidspunkterne.
De må være noget af en audio program han arbejder med siden det er lykkedes
ham at lave det nummer.
--
The Nameless Dude

Fra : The Nameless Dude

Dato : 24-12-05 11:54

> [...]

> (Oversat til Engelsk altså)
>
> Her er der et billede af bagsiden af coveret

Google lige lidt og skvattede over den her:
http://tatuvsrammstein.ytmnd.com/
En Mp3 loader automatisk så man kan høre hvordan at det lydder.
--
The Nameless Dude

Fra : Thomas

Dato : 24-12-05 15:08

"The Nameless Dude" <nom@ial.adress> skrev i en meddelelse

> Google lige lidt og skvattede over den her:
> http://tatuvsrammstein.ytmnd.com/
> En Mp3 loader automatisk så man kan høre hvordan at det lydder.
> --
> The Nameless Dude

Eller man kan bruge den direkte URL til MP3'en:
http://content.ytmnd.com/content/2/f/2f2e9b57a1de2679ffefcb098623ff94.mp3

..Thomas