Tjek lige ham her ud
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 16:13

http://www.braintrash.biz/media/videos/pages/8/awesomeguitarist.html

Det er da godt nok så virtuost at hårene rejser sig på armene

/Alex

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-12-05 18:51

Alex Linaa wrote:
> http://www.braintrash.biz/media/videos/pages/8/awesomeguitarist.html
>
> Det er da godt nok så virtuost at hårene rejser sig på armene

Der er et utal af guitarister i verden, som kan spille den slags. Hvis
du kan lide det, så er det bare med at få købt nogle cder.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 21:22

On Fri, 23 Dec 2005 18:51:22 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Der er et utal af guitarister i verden, som kan spille den slags. Hvis
>du kan lide det, så er det bare med at få købt nogle cder.

Har masser med Van Halen, Blackmore, Malmsteeen m.m., men nyd dog
knægtens teknik :)

/Alex

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-12-05 22:10

Alex Linaa wrote:

> Har masser med Van Halen, Blackmore, Malmsteeen m.m., men nyd dog
> knægtens teknik :)

Hans teknik er fin nok, men der er utallige der har en sådan teknik,
både kendte og ukendte. Hvis du får gåsehud over god teknik, så er der
masser at tage af, det er ikke en sjælden mangelvare.

/David

Fra : Esben

Dato : 24-12-05 00:35

> Hans teknik er fin nok, men der er utallige der har en sådan teknik, både
> kendte og ukendte. Hvis du får gåsehud over god teknik, så er der masser
> at tage af, det er ikke en sjælden mangelvare.

Her er en til:
http://www.angelo.com/speed_lives_mab.wmv

--
Esben

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 24-12-05 08:50

Esben wrote:

> Her er en til:
> http://www.angelo.com/speed_lives_mab.wmv
>
> --
> Esben

Ham her udemærker sig da vist også ved at være lynhurtig til at skifte
guitar :)

--
/Sv-e
Zero Phase / Jossh

Fra : -V-

Dato : 25-12-05 16:41

"Esben" <esben@gruf.LAND> wrote:

> http://www.angelo.com/speed_lives_mab.wmv

Det der er sgudda Christoper Guest.

-V-

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-12-05 19:41

Alex Linaa wrote:
> http://www.braintrash.biz/media/videos/pages/8/awesomeguitarist.html
>
> Det er da godt nok så virtuost at hårene rejser sig på armene
>
> /Alex

Det er jo stort set ligesom at se sig selv spille luftguitar efter 20
fadbamser :)

Søren

Fra : Dopedog

Dato : 24-12-05 11:53

http://www.braintrash.biz/media/videos/pages/8/awesomeguitarist.html

> Det er jo stort set ligesom at se sig selv spille luftguitar efter 20
> fadbamser :)
>
> Søren

Den tilslutter jeg mig ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-12-05 22:02

> http://www.braintrash.biz/media/videos/pages/8/awesomeguitarist.html
>
> Det er da godt nok så virtuost at hårene rejser sig på armene
>
> /Alex

____

SV: Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om

Hilsen Åge