Nogen der kender sangen?
Fra : Christoffer

Dato : 13-12-05 17:25

Det er muligt jeg gået forkert, men leder efter titel eller kunster til en
speciel-sang som jeg hørte engang imorges i radioen.
Et omkvæd som lyder noget af "when iboy meets igirl ..." så kan jeg ikke
meget mere.
...hjælp.. den god og vil meget gerne have den.

--
Christoffer

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 13-12-05 17:51

"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget mere.
> ..hjælp.. den god og vil meget gerne have den.

Forslag: Avril Lavigne - Sk8ter Boy?

Mvh

Carsten

Fra : Marianne Agger

Dato : 13-12-05 18:29

Kan det være Moi Caprice: "Artboy Meets Artgirl"?

Fra : Christoffer

Dato : 13-12-05 19:03

"Marianne Agger" <ma@marianneagger.dk> skrev i en meddelelse
> "Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse

> Kan det være Moi Caprice: "Artboy Meets Artgirl"?
Det er det ihvertfald! Tusind tak!!
Nu kan jeg synge med igen =)

--
Christoffer

Fra : Patrick

Dato : 13-12-05 18:30

> [...]
> meget mere.
> ..hjælp.. den god og vil meget gerne have den.

Det kunne være U2 - "boy girl"

Omkvædet går noget i stil med:

Boy-girl, boy-girl
When a boy meets a girl
Boy-girl

Når a synges hurtigt kan det godt lyde som I.

En evt. hjælp til at hjælpe os med at hjælpe dig (lyder vildt (o;)) kunne
være at beskrive sangen lidt mere.
Er det en sjæler?
Mandlig, kvindelig sanger?
etc.