Smokie vs Cue
Fra : Paw Jensen

Dato : 11-12-05 17:40

Hej.

Findes der nogle Smokie entusiaster her ??

En gang i starten af halvfemserne fik jeg en maxi cd med noget smokie mix.
Den hed "out of the blue" The smokie connection.
Og var vist lavet af en gut der kaldte sig Cue.
Denne CD er gået tabt, og jeg har desværre kun coveret tilbage.
Jeg har ikke i nogle pladeforretninger, eller på nettet kunne finde den.
Nogen der kender den/har den/ved hvor den kan købes eller downloades ???

På forhånd tak for al hjælp.

Paw

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-05 17:49

Paw Jensen skrev:

>Den hed "out of the blue" The smokie connection.

Gør den stadig

>Nogen der har den

Ja, men vil desværre ikke sælge den.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 11-12-05 17:50

Hej
Paw Jensen wrote:
> Findes der nogle Smokie entusiaster her ??

Tjoeh.

> [...]
> Jeg har ikke i nogle pladeforretninger, eller på nettet kunne finde
> den. Nogen der kender den/har den/ved hvor den kan købes eller

Jeg har den i hvert fald på CD et sted på lageret, skriv direkte hvis det
har interesse, fjern CUT i adressen.

Mvh hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051211165032@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.