Hvem er kvinden?
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 18:34

Beklager meget hvis det ikke er det rigtige sted at spørge, men jeg
prøver alligevel.

Hvem er kvinden der åbner døren for George Clooney i Martini reklamen
på bla TV2?
Jeg er sikker på at det også er en kendis, men jeg kan baaaare ikke
komme i tanke om det.

mvh Falcon

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 19:26

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse
> Hvem er kvinden der åbner døren for George Clooney i Martini reklamen
> på bla TV2?
> Jeg er sikker på at det også er en kendis, men jeg kan baaaare ikke
> komme i tanke om det.

Lisa Snowdon?

http://groups.google.dk/group/alt.fan.george-clooney/browse_thread/thread/ceb95acb4443a5d9/259a5c1e967aea97?lnk=st&q=George+Clooney+Martini&rnum=3&hl=da#259a5c1e967aea97

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 21:58

On Sat, 10 Dec 2005 19:25:42 +0100, "Trekroner" <xx> wrote:

>"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

> [...]

Takker, det må det næsten være, selvom det ikke lige var hende jeg
troede det var.

Falcon