Evita
Fra : Allan Kürbis

Dato : 07-12-05 08:30

Hjælp, min datter skal til Audition til Evita på Mandag og hun skal synge
"Folket Elsker Hende" eng.: She's a diamond.
Jeg kan ikke finde den hverken på biblioteket eller eller i
pladeforretningerne.
Jeg ved at den findes på dansk med Sanne Salomonsen fra 2001.
Er der en venlig sjæl, som evt. kan sende den til min som MP3-fil - Jeg ved
godt det er forbudt, men dette er et nødtilfælde.
På forhånd tak for hjælpen, (fjern lige de 5x'er i min mailadresse)

xallanx@x9qx.dkx

m.v.h. Allan Kürbis

Har postet i flere grupper, håber at jeg har ramt den rigtige.

Fra : Holst

Dato : 07-12-05 10:12

Allan Kürbis wrote:

> Hjælp, min datter skal til Audition til Evita på Mandag og hun skal synge
> "Folket Elsker Hende" eng.: She's a diamond.
> Jeg kan ikke finde den hverken på biblioteket eller eller i
> pladeforretningerne.

Den fås ellers på biblioteket:

<http://bibliotek.dk/vis.php?PHPSESSID=e315b62ab7f893cdb31673a1c37bc4b2&origin=sogning&field1=forfatter&term1=&field2=titel&term2=&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=folket+elsker+hende&cclbuf=&divbuf=Alle+typer&field_mat=&term_mat=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa>

og ellers kan din pladeforretning jo forsøge at bestille den hjem til dig.

> Har postet i flere grupper, håber at jeg har ramt den rigtige.

Ja, skyder man med spredehagl, er der jo en chance for at ramme et eller
andet.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 15-12-05 17:20

"Allan Kürbis" <allan@9q.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> xallanx@x9qx.dkx
>

> m.v.h. Allan Kürbis
>
> Har postet i flere grupper, håber at jeg har ramt den rigtige.

Du kunne ikke have postet meget mere forkert, denne gruppe er til
at poste filer i når du har fundet dem.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-12-05 17:42

Hans M. Pedersen skrev:
>Du kunne ikke have postet meget mere forkert, denne gruppe er til
>at poste filer i når du har fundet dem.

Hverken dk.kultur,dk.kultur.musik,dk.marked.privat eller
dk.marked.privat.musik er til at poste filer i.

FUT: dk.admin.netikette hvor du kan forklare hvorfor du mener at
ovenstående 4 grupper er til at poste filer i.

FUT http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut dvs. svar på denne meddelelse
bør havne i dk.admin.netikette, så lad venligst være med at vedhæfte noget.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 15-12-05 17:55

Hans M. Pedersen wrote:

> Du kunne ikke have postet meget mere forkert, denne gruppe er til
> at poste filer i når du har fundet dem.

Han skyder med spredehagl. Hovedparten af de grupper, som han sendte sit
indlæg i, er ikke til at poste binære filer i.