Quiz
Fra : Ralph

Dato : 06-12-05 23:52

Jeg er ofte imponeret over jeres viden, derfor vil jeg gerne invitere til en
lille musikqiuz, jeg kender godt selv svaret, men lad os se hvor få
oplysninger I kan nøjes med:

Jeg søger en sang jeg KUN har hørt på P3 (måske min fejl, jeg hører højest
2-3 timer om ugen andre stationer).

Sangen er blevet spillet 5-6 gange de sidste par uger, et beat som Safri Duo
garanteret er trætte af ikke at have komponeret, lidt rap af en dyb stemme,
og lidt skønsang af en lys herrestemme.

--
venligst
Ralph

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 07-12-05 00:32

Ralph wrote:
> [...]
> garanteret er trætte af ikke at have komponeret, lidt rap af en dyb stemme,

Jeg kan ik lige svare dig på det, men så kan du få en mod-udfordring af
mig:

Jeg hørte et nummer igår, lidt rap, rnb agtigt, hvor de i starten synger
"Ghetto, Ghetto, Ghettttttto"
Nogen der kender artist og navn på nummeret?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-12-05 03:08

> Jeg hørte et nummer igår, lidt rap, rnb agtigt, hvor de i starten synger
> "Ghetto, Ghetto, Ghettttttto"
> Nogen der kender artist og navn på nummeret?

eller denne:

hvem har lavet den der "nananananana yeaaaa" nananananana yeaaa" ... dj
et eller andet .. de kører som reklame .. for en cd der hedder summer hitz

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as