Diskofil ?
Fra : Thomas H.

Dato : 06-12-05 10:27

Jeg har lige købt den nyeste med Diskofil, med et par nye numre og en del
nye versioner af deres gamle, og synes stadig de er skide gode til at lave
beats, nogle fede basser og god synth/dance.

Jeg ved at der er blevet spurgt om det før, men hvem er de egentlig når de
tager parykker og grimt tøj af?
Er der nogle af dem der laver andet musik ved siden af under andre navne?

"Dario Von Slutty" var jo et Onkel Finn projekt, men er der andre ting i
gang - anyone?

PS. gider ikke starte en tråd med hvor talentløse de er osv. .mmmh ...
skat.

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 17:52

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt den nyeste med Diskofil, med et par nye numre og en del
> nye versioner af deres gamle, og synes stadig de er skide gode til at lave
> beats, nogle fede basser og god synth/dance.

Helt enig.
De har deres helt egen unikke sound, som flere
burde misunde dem.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 06-12-05 18:17

Thomas H. wrote:
> Jeg ved at der er blevet spurgt om det før, men hvem er de egentlig
> når de tager parykker og grimt tøj af?
> Er der nogle af dem der laver andet musik ved siden af under andre
> navne?

Jeg ved ikke om ham Ronnie Weiler stadig er deres bagmand/producer. Men han
arbejder da i hvert fald som dj på hans kones diskotek i Kolding hehe. Han
er sgu noget af en klaphat!

/ole

Fra : FLEMMING

Dato : 06-12-05 20:43

On Tue, 6 Dec 2005 10:26:45 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> wrote:

>Er der nogle af dem der laver andet musik ved siden af under andre navne?

Så vidt jeg ved hedder Disko Lydia IRL Rikke Buch Bendtsen, og jeg
fandt bl.a. dette om hende og hendes arbejde på nettet:

http://www.vaerket.dk/arrangement.asp?id=1681&parent=388

Mvh,
--
Flemming

Fra : Thomas H.

Dato : 06-12-05 21:05

"FLEMMING" <CULTURExxx@POST.CYBERCITY.DK> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved hedder Disko Lydia IRL Rikke Buch Bendtsen, og jeg
> fandt bl.a. dette om hende og hendes arbejde på nettet:
>
> http://www.vaerket.dk/arrangement.asp?id=1681&parent=388

Du har sgu ret:
http://www.malmo.se/kultur/teater/friateatergrupper/teaterkarlek.4.33aee30d103b8f15916800081661.html

" och är i Danmark även känd som Disco-Lydia från popgruppen Diskofil "

Så hun laver altså noget, un har også en ok stemme synes jeg

....i øvrigt spændende at hun er med i en forstilling der hedder "Avklädd"