Firefly-fans, se her!
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-01-06 12:53

http://www.fireflyseason2.com/

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : Christian Sparre

Dato : 25-01-06 13:53

Ville da ikke være så dårligt hvis det skete, men synes det er underligt at
der ikke er NOGEN som helst information om hvem der står bag.

Er Josh Whedon med på den? Hvad med skuespillerne? Eller er det bare et
eller andet fan projekt som vi har set så mange gange før (Firefly, Star
Trek: Enterprise osv).

Hvis det bare er mig der ikke her det godt nok efter så send mig lige i den
rigtige retning...

--
Sparre

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-01-06 15:13

"Christian Sparre" <sparrez@gmail.com> wrote in

> [...]
> Star Trek: Enterprise osv).
>
> Hvis det bare er mig der ikke her det godt nok efter så send mig lige

De skriver selv at det er et fanprojekt - de kalder sig selv "browncoats".
Og et produktionsselskab er enhver der har et filmredigeringsprogram på
computeren jo :) Hjemmesiden har efter eget udsagn til formål at:

We are an independent production company and core group of Browncoats. We
are not affiliated with 20th Century Fox or Universal Pictures.

We are currently pursuing the rights to continue the series from Fox and
make it available to the fans, either directly or via another broadcaster.

The optional information collected at this site is simply used to determine
where and how the series should be marketed to consumers. (that's you!)

This site is NOT a solicitation for funds. If anyone claiming to represent
this site, or any other site for that matter, asks you for money or
sensitive personal information, you should report it immediately.

Ideen er da god men jeg tror det bliver svært at gennemføre :)

Men nøøjj hvor ville det da være fedt :D Jeg har da skrevet mig på listen.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
"Do you know what the chain of command is here?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-01-06 16:28

> http://www.fireflyseason2.com/

Sådan. Det burde få nogle pengemænd til at lugte guld og
fortsætte serien.

Mark

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 25-01-06 17:40

"Mark Thomas Gazel" <cafesletmig@kulturhuset.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan. Det burde få nogle pengemænd til at lugte guld og
> fortsætte serien.

Ja jeg har sateme også skrevet mig på!

Fra : Christian Sparre

Dato : 25-01-06 18:00

Også her, det er en ret så anerledes Sci-fi rum agtig cowboy serie, det
kunne vi godt bruge noget mere af...

--
Sparre

Fra : HC

Dato : 25-01-06 21:37

Dét bliver aldrig til noget, det vil jeg godt æde min hat på.

Men jeg skal nok få skrevet mig på alligevel - der sker jo ikke noget ved at
håbe.

HC

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 26-01-06 16:08

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse
> Dét bliver aldrig til noget, det vil jeg godt æde min hat på.

Har sendt min tilsagn afsted. Men det bliver mærkeligt at se hele casted
igen når man tænker på slutningen af "Serenity" (intet spoiled).

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Mogens L

Dato : 26-01-06 21:34

yehaa....de har fået min stemme..så er det bare om at krydse fingre..

Mvh.

Mogens L.
"live long and prosper"

Fra : PerX ...

Dato : 07-02-06 21:28

In article <vjpet1dijmh08o39ehos0n1r7q937qcpjn@4ax.com>,
Niels.Sondergaard@gmail.com says...
> http://www.fireflyseason2.com/

Smart, "skip Intro" knappen er i flashen, så hvis man ikke kan se
flash... oh well.

Jeg tvivler på det lykkedes, men nogen skal selvfølgelig være de første.
Så kunne de sælget det via http://video.google.com/