Nicole Sullivan
Fra : Mr. D

Dato : 23-01-06 00:26

Jeg kan kun tage to tv kanaler og der er derfor mange ting, jeg ikke får
set. Jeg fandt dog ved en tilfældighed nogle klip fra MAD TV på nettet, og
så Nicole Sullivan i aktion. Hold da op for en sjov dame.

Nuvel, blandt klippene var også et klip af hendes farvel til showet. Altså
har jeg først opdaget hende efter hun er stoppet!!!

Men hvad har hun lavet siden? Det eneste jeg har kunnet finde er nogen
stemmer til noget Disney samt vistnok en birolle gennem et stykke tid i King
of Queens. Hvis hun ikke har lavet andet, så er det da spild af et talent,
der virkelig vil noget.

Hun er jo intet ringere end USAs Mette Lisby, og det er da ikke at kimse ad.

simon

Fra : HC

Dato : 23-01-06 04:17

> Hun er jo intet ringere end USAs Mette Lisby, og det er da ikke at kimse
> ad.

Mette Lisby er da ikke sjov?

HC

Fra : Mr. D

Dato : 23-01-06 17:17

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> Mette Lisby er da ikke sjov?

Lad os nu ikke tale om Mette. Mit nye store kvindelige humoridol er Nicole
Sullivan.

simon

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 25-01-06 00:58

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> Mette Lisby er da ikke sjov?

Joooo - har du set One Woman Comedy Show ?

Ulrik Chr.
nettet@uacxx.dk ( Fjern xx efter uac )
www.uac.dk

Fra : HC

Dato : 25-01-06 01:16

> Joooo - har du set One Woman Comedy Show ?

Ja.

HC

Fra : Mr. D

Dato : 23-01-06 22:29

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun tage to tv kanaler og der er derfor mange ting, jeg ikke får
> set. Jeg fandt dog ved en tilfældighed nogle klip fra MAD TV på nettet, og
> så Nicole Sullivan i aktion. Hold da op for en sjov dame.

vancomelady er genial. Hun må da have lavet nogen film eller noget comedy,
hvor hun har været ledende dame

simon

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 25-01-06 00:55

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun tage to tv kanaler og der er derfor mange ting,
> jeg ikke får set.

Puha, ville ikke kunne nøjes med 2 kanaler.....!!!¨

Hun har vist bl.a. en rolle i "Guess Who" ( http://kortlink.dk/2ckk )

> De eneste jeg har kunnet finde er nogen stemmer til noget Disney

Jep, bl.a. Buzz Lightyear Of Star Command: Eventyret begynder
( http://kortlink.dk/2ckm )

Fra : Mr. D

Dato : 29-01-06 20:28

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> skrev i en meddelelse

> Puha, ville ikke kunne nøjes med 2 kanaler.....!!!¨

Jeg har desværre ikke tid til alt for mange kanaler. Så jeg udvælger med
omhu det jeg vil se. Og det er som regel en film.

> Hun har vist bl.a. en rolle i "Guess Who" ( http://kortlink.dk/2ckk )

Så må hun stå langt nede på listen, for jeg ser ikke hendes navn af den
link, du sendte

> Jep, bl.a. Buzz Lightyear Of Star Command: Eventyret begynder
> ( http://kortlink.dk/2ckm )

Det er synd. Hun er både cute og sjov

simon