Repulsion/Chok
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-01-06 19:35

Roman Polanskis klassiker kommer i dag fra SV1 kl. 23:10.

http://imdb.com/title/tt0059646/

Det er mange år siden, jeg har set den, men jeg husker den som ret
ubehagelig.

Vi får se, om den holder.

Mark

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-01-06 20:01

On Sat, 21 Jan 2006 19:35:00 +0100, Mark Thomas Gazel wrote:

> Vi får se, om den holder.

Tak for tippet. Jeg synes stadig den holder, det er ikke andet nogle få år
siden jeg så den sidst.

--
Now Playing:
Charlie Byrd, Barney Kessel, Herb Ellis - Change Partners

Fra : Cleo

Dato : 21-01-06 21:49

> Det er mange år siden, jeg har set den, men jeg husker den som ret
> ubehagelig.

Me too, men jeg husker Catherine Deneuve som særdeles behagelig

/ Cleo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-01-06 23:51

Den 21-01-06 21.48 skrev Cleo følgende:

> Me too, men jeg husker Catherine Deneuve som særdeles behagelig

Det er lidt af en familieaften. Filmen efter er Cul-de-sac (Blind vej),
hvor storesøster har den kvindelige hovedrolle.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-01-06 02:11

On Sat, 21 Jan 2006 21:48:53 +0100, "Cleo" <nospam@invalidmail.dk>
wrote:

>Me too, men jeg husker Catherine Deneuve som særdeles behagelig

Behagelig? Hendes udseende kan man jo altid nyde, men ellers er der
intet behageligt ved den rolle. Det er en af de mest modbydelige film,
jeg kender - positivt ment, altså. Den er fremragende, men ekstremt
ubehagelig.

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : Mr. D

Dato : 22-01-06 09:29

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> intet behageligt ved den rolle. Det er en af de mest modbydelige film,
> jeg kender - positivt ment, altså. Den er fremragende, men ekstremt

Nu har den ene efter den anden skrevet om hvor enige de er i, at denne film
er ubehagelig. Kunne vi andre, der ikke kender få et lille indblik i,
hvorfor den er det?

simon

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-01-06 16:22

On Sun, 22 Jan 2006 09:29:04 +0100, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu har den ene efter den anden skrevet om hvor enige de er i, at denne film
>er ubehagelig. Kunne vi andre, der ikke kender få et lille indblik i,

Fordi den skildrer et menneske i opløsning og gør det meget
overbevisende.

Fra : Mr. D

Dato : 22-01-06 18:08

> On Sun, 22 Jan 2006 09:29:04 +0100, "Mr. D"
> <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Fordi den skildrer et menneske i opløsning og gør det meget
> overbevisende.

Sådan død, begravet og forrådnende kind-of opløsning med reality-camera i
kisten? Adv-ja, det lyder da ganske ubehageligt

simon

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-01-06 22:31

On Sun, 22 Jan 2006 18:08:04 +0100, "Mr. D"
> [...]

>Sådan død, begravet og forrådnende kind-of opløsning med reality-camera i
>kisten? Adv-ja, det lyder da ganske ubehageligt

Big Brother for one? Nej, du. Filmen viser os en ung, sindslidende
piges sygdomsforløb.

Fra : ML-78

Dato : 22-01-06 20:57

Niels Søndergaard skrev:

> [...]
> intet behageligt ved den rolle. Det er en af de mest modbydelige film,
> jeg kender - positivt ment, altså. Den er fremragende, men ekstremt

Jeg er helt enig i udsagnene om filmen. Men jeg forstår ikke hvorfor
folk falder sådan i svime over Catherine Deneuve frem for Yvonne
Furneaux, der spiller hendes søster.

ML-78