Der var en gang en miniserie der hed noget~
Fra : Cifly

Dato : 19-01-06 21:41

Hej NG

For længe siden blev der sendt en miniserie på dansk tv, der hed noget i
stil med "The Echo" eller "The Ecco".

Mener den var engelsk og var i to dele og handlede om en politibetjent der
skal efterforske en række mord.

Hvad var det nu titlen helt nøjagtig var og hvad hed skuespilleren i
hovedrollen?

--
Venlig hilsen
www.flygenrings.dk

"Sometimes when you lose, you win" - Robin Williams "What dreams may come"

Fra : Holst

Dato : 19-01-06 22:01

Cifly wrote:

> [...]
> stil med "The Echo" eller "The Ecco".
>
> Mener den var engelsk og var i to dele og handlede om en politibetjent der

Det her er vist det tætteste du kommer titlen:

http://www.imdb.com/title/tt0182065/

Men om det er den, vil jeg lade være op til dig at bestemme.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-01-06 22:31

"Cifly" <flygenring@SLETpostkasse.net> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> For længe siden blev der sendt en miniserie på dansk tv, der hed noget i
> stil med "The Echo" eller "The Ecco".

Tænker du på Ecco the Dolphin ? Som man også kunne købe som et Sega spil ?

Hovedrollen blev selvklart spillet af en delfin.

Fra : Cifly

Dato : 20-01-06 11:26

Peter Heide skrev:

> Tænker du på Ecco the Dolphin ? Som man også kunne købe som et Sega spil ?
>
> Hovedrollen blev selvklart spillet af en delfin.

Nej. Jeg tror Holst er tættere på. Syntes bare ikke det var Clive Owen der
spillede hovedrollen i den jeg tænker på.