Hvilken film med Arnold Schwarzenegger?
Fra : JYH

Dato : 19-01-06 17:35

Den er med en muskelsvulmende Arnold Schwarzenegger, så den er altså ikke helt ny
Der er en scene, hvor man ser AS i et fly ud af vinduet i en skyskraber.
Flyet "hænger" bumstille i luften.
Nogen der kan hjælpe?

Fra : René Lønstrup

Dato : 19-01-06 17:46

True Lies - http://www.imdb.com/title/tt0111503/

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-01-06 18:51

JYH wrote:
> [...]
> Der er en scene, hvor man ser AS i et fly ud af vinduet i en skyskraber.

Som nævnt True Lies...og flyet han "hænger" I er en AV-8B Harrier

-Rune Jensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-01-06 21:28

> Som nævnt True Lies...og flyet han "hænger" I er en AV-8B Harrier

fantastisk film - undervurderet imo... harrier scenen er fantastisk... well
hele filmen er en fryd. Ufatteligt at en 'ordentlig' dvd udgave ikke findes.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-01-06 10:09

sniper_Nolight wrote:

> fantastisk film - undervurderet imo... harrier scenen er fantastisk... well
> hele filmen er en fryd. Ufatteligt at en 'ordentlig' dvd udgave ikke findes.

Altså du mener med DTS eller hvad?
Jeg synes også det er en god film, ærgeligt der aldrig blev lavet nogle
efterfølgere.

-Rune Jensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-01-06 14:27

> Altså du mener med DTS eller hvad?

bla. så vidt jeg ved findes det kun på en jap udgave der ikke fås mere,
desuden er der cuttede versioner af den ude osse...
> Jeg synes også det er en god film, ærgeligt der aldrig blev lavet nogle
> efterfølgere.

enig - der var længe snak om 2'eren men der sker ikke meget.

Fra : Thomas

Dato : 20-01-06 17:57

> [...]
> desuden er der cuttede versioner af den ude osse...
>
> enig - der var længe snak om 2'eren men der sker ikke meget.

Jeg syntes da ikke det var så længe siden, Tom Arnold sagde noget om,
at de alle gerne ville lave den - Men 'The Guvernator' vil vel ikke lave
film,
mens han sidder på den post - så det kan vel tidligst blive når han engang
er blevet smidt på porten...

..Thomas