Krønniken
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-01-06 21:13

er der nogen der ved hvor mange fler afsnit der er planlagt ?
jeg samler dem som dvd er og der skal jo gøres plas til dem i min -
dvd mappe :)
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Peter Heide

Dato : 18-01-06 13:54

Den slutter i 2010. Hvor sidste afsnit er nået til år 2008. Mener
at vide fra en insider i DR at der planlagt 78 afsnit. Hvis succen
fortsætter
muligvis 118 afsnit med afslutning år 2015.

Så det giver 59 DVDer. Aldi har tilbud på en DVD-mappe i næste uge.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-01-06 20:59

On Wed, 18 Jan 2006 13:54:27 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Den slutter i 2010.

du tar da pis på mig ?

> Hvor sidste afsnit er nået til år 2008. Mener
>at vide fra en insider i DR at der planlagt 78 afsnit. Hvis succen
>fortsætter
>muligvis 118 afsnit med afslutning år 2015.

Nahh mon dog så skulle den køre længer ind matador - taxa - hotelet -
og landsbyen nogen sinde kørte

>Så det giver 59 DVDer. Aldi har tilbud på en DVD-mappe i næste uge.

ja dem for jeg fra tyskland

Fra : Peter Heide

Dato : 18-01-06 21:23

prøv i : dk.medier.tv

dér får du sikkert et et svar du kan bruge til noget.