El Mariachi til en 10'er
Fra : Dan

Dato : 17-01-06 20:43

Hvis nogen skulle være interesseret, så har jeg set El Mariachi på DVD til
en sølle 10'er.

Filmen er bl.a. kendt for at være Robert Rodriguez' første, indspillet for
5.000-7.000 USD og en ekstremt energisk actionfilm.

Hilsen

Dan

Fra : Dan

Dato : 17-01-06 20:45

glemte at nævne hvor...Bilka Tilst v/ Århus !

Hilsen

Dan

Fra : Claus

Dato : 17-01-06 20:56

Mern hvorhenne?

Fra : Jesper

Dato : 18-01-06 02:26

Dan <no@spam.thankyou.com> wrote:

> [...]
>
> Filmen er bl.a. kendt for at være Robert Rodriguez' første, indspillet for
> 5.000-7.000 USD og en ekstremt energisk actionfilm.

Nåja, er tilgængelig i triple-box med Desperado og Once Upon A Time In
Mexico for den relativt beskedne pris af £14,99 fra Play.com

http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=718074&p=57&g=72&pa=sr
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 18-01-06 03:12

Jesper skrev:

> Nåja, er tilgængelig i triple-box med Desperado og Once Upon A Time In
> Mexico for den relativt beskedne pris af £14,99 fra Play.com

Boksen har fyldigt ekstramateriale. Her får man kommentarspor til alle
tre film.

Jeg købte bokssættet meget billigt hos CDON:
http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml#mariachi

Men de sætter prisen op og ned hele tiden. Lige nu er den ret dyr, kan
jeg se.

Mikkel

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-01-06 15:13

"Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in

> [...]
>
> Filmen er bl.a. kendt for at være Robert Rodriguez' første, indspillet
> for 5.000-7.000 USD og en ekstremt energisk actionfilm.

og det skal da lige siges at det på trods af det beskedne budget
og de ukendte skuespillere (for mig ihf.) er en helt igennem
suveræn film. Jeg var _meget_ overrasket da jeg så den første
gang. Den er så godt klippet, filmet og skuespillet er faktisk
i topklasse - så værs'go :D

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-01-06 13:52

Fedt film!

Købte selv bokssættet på cdon da det var helt nede i pris.

Men kunne da være man skulle tjekke bilka - da en af mine venner nu har haft
den lånt ret længe...

/morten