Arven med engelske undertekster?
Fra : Marianne

Dato : 15-01-06 16:17

Hej

Er der nogen der ved, om Per Fly's 'Arven' eksisterer i DVD-udgave med
engelske undertekster? Den version, der findes i butikkerne, har kun danske,
svenske og norske tekster.

Hvor kan man i givet fald købe den?

mvh
marianne

Fra : Holst

Dato : 15-01-06 16:26

Marianne wrote:

> [...]
> engelske undertekster? Den version, der findes i butikkerne, har kun danske,

En hurtig søgninger giver:

<http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0009JJY54/qid=1137338727/sr=2-2/ref=sr_2_11_2/202-5825133-8550265>

Fra : Marianne

Dato : 15-01-06 16:57

> En hurtig søgninger giver:
>
> <http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0009JJY54/qid=1137338727/sr=2-2/ref=sr_2_11_2/202-5825133-8550265>

Åh - tak. Jeg havde - dumt nok - slet ikke overvejet, at filmens titel
selvfølgelig også er oversat.

mvh
marianne

Fra : Jesper

Dato : 15-01-06 18:45

Holst <newsjan06@shelter.dk> wrote:

> En hurtig søgninger giver:
>
> <http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0009JJY54/qid=1137338727/sr=2-2
> /ref=sr_2_11_2/202-5825133-8550265>

Koster over det dobbelte af hvad Play.com tager for den.
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Jesper

Dato : 15-01-06 16:29

Marianne <handelfjerndette@lundbak.dk> wrote:

> [...]
> engelske undertekster? Den version, der findes i butikkerne, har kun danske,

Lige her:
http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=646554&p=57&g=72&pa=sr

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 15-01-06 21:19

> [...]

> Er der nogen der ved, om Per Fly's 'Arven' eksisterer i DVD-udgave med
> engelske undertekster? Den version, der findes i butikkerne, har kun

Se og Hør havde engang Arven gratis med bladet, og den udgave har engelske
tekster. Disse kan vælges inde i menuen, men underligt nok vises denne
valgmulighed ikke bag på coveret. Sandsynligvis er købeversionen præcis den
samme, så selv om engelsk ikke er anført på coveret, er de der nok
alligevel. Det skal dog siges, at menuerne kun kan vises på dansk, svensk
og norsk.

Måske kender du én, der ligger inde med Arven fra Se og Hør?

Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-01-06 01:04

Vinnie Boombatz skrev:

> [...]
> valgmulighed ikke bag på coveret. Sandsynligvis er købeversionen præcis den
> samme, så selv om engelsk ikke er anført på coveret, er de der nok

Jeg prøvede lige efter.
Der er ganske rigtigt engelske undertekster på den danske købeversion af
Arven selvom det ikke fremgår af coveret.

-Rune