Peter Falk
Fra : Mr. D

Dato : 14-01-06 22:34

Troede han var død for længst og troede faktisk også hans filmkarriere var
ovre for længst, men nu ser jeg lige ...

http://www.imdb.com/name/nm0000393/

.... at han rent faktisk har været - og er - meget aktiv. Herunder også med
Columbo-indspilninger i halvfemserne.

Det ka' da ikk' pass'

simon

Fra : Thomas S

Dato : 14-01-06 22:46

Mr. D wrote:
> [...]
>
> http://www.imdb.com/name/nm0000393/
>
> ... at han rent faktisk har været - og er - meget aktiv. Herunder også med

Jo da. Undisputed fra 2002 blev vist på en dansk tv-kanal i julen og
de nyere Columbo-produktioenr mener jeg også har været sendt på DR:

Thomas S

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-01-06 13:53

"Mr. D" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.imdb.com/name/nm0000393/
>
> ... at han rent faktisk har været - og er - meget aktiv. Herunder også med

"Just one more thing Sir"

http://www.peterfalk.com/
http://www.columbo-site.freeuk.com/

Den her skal man ikke gå glip af
http://www.rottentomatoes.com/m/brinks_job/

og den her er sku meget sjov
http://www.rottentomatoes.com/m/murder_by_death/

Jo han er still going strong ....
http://peterfalk.com/ThingAboutMyFolks.htm

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mr. D

Dato : 17-01-06 22:46

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:43ca4592$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Just one more thing Sir"

Yes - og jammmern dog til alle besvarelserne. Det må da undersøges nærmere.

Og Måske har jeg set Columbo i DR uden at være opmærksom på at det faktisk
har været en produktion af nyere dato

simon

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-01-06 14:34

> [...]
>
> ... at han rent faktisk har været - og er - meget aktiv. Herunder
> også med Columbo-indspilninger i halvfemserne.

Jo, har du ikke set dem? Har været vist fra DR.

Mark