Gode actionfilm
Fra : Steen F.

Dato : 14-01-06 00:37

Min mor er vild med actionfilm!
I stil med Terminator-filmene - dvs. ikke for meget dødsvold og blod, men
gerne massedestruktion! Geeez...
Og måske med et strejf af humor eller glimt i øjet. Nogle af Eddie Murphys
actionfilm faldt vist i god jord.

Hun ser ikke ret mange leje/købe/bif-film, så selv de helt banale film må
gerne medtages.

Nå, men har I nogle bud på nye(re) film som hun bør tjekke ud?

MVH Steen

Fra : Jesper

Dato : 14-01-06 02:17

Steen F. <steen.kolding@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> gerne medtages.
>
> Nå, men har I nogle bud på nye(re) film som hun bør tjekke ud?

The Rock er et sikkert hit
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 14-01-06 11:25

On Sat, 14 Jan 2006 02:17:18 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>The Rock er et sikkert hit

Ja, især Welcome to the Jungle. Det er jo ikke just humoren, der
præger Walking Tall.

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : Per

Dato : 16-01-06 17:56

> Ja, især Welcome to the Jungle. Det er jo ikke just humoren, der
> præger Walking Tall.
>
> --
> mvh Niels Søndergaard

LoL godt fanget mester ;P

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-06 12:44

Niels Søndergaard wrote:

> Ja, især Welcome to the Jungle. Det er jo ikke just humoren, der
> præger Walking Tall.

Filmen, ikke manden.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 14-01-06 20:17

On 14 Jan 2006 03:44:17 -0800, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Filmen, ikke manden.

Nååååh! Okay, men Welcome to the Jungle AKA The Rundown AKA Helldorado
er nu også en god actionifilm med et glimt i øjet.

Fra : Kim2000

Dato : 14-01-06 12:56

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne medtages.
>
> Nå, men har I nogle bud på nye(re) film som hun bør tjekke ud?

Elitepædagogen er fin fin

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 14-01-06 22:28

De første her er lidt gamle .
Rigtige title er ukendt, Men husker den som "Krudt, kugler og bleer"
Ellers er der Bad Boys, MI 2, Hamilton, Top Gun.

Af nyere:
Mr and Mrs Smith, Stealth og Sahara (samt parodien over alle Team
American).

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-01-06 14:13

klaro@mailcircuit.com wrote:

> Mr and Mrs Smith, Stealth og Sahara (samt parodien over alle Team
> American).

Er "Stealth" noget ved? Titlen lyder lidt b-films agtig, men jeg er da
lidt tiltfrykket af den aligevel.

Fra : Kim2000

Dato : 15-01-06 14:32

> Er "Stealth" noget ved? Titlen lyder lidt b-films agtig, men jeg er da
> lidt tiltfrykket af den aligevel.

Den handler om at man bygger et føreløst fly der skal arbejde sammen med de
rigtige piloter, det går naturligvis galt. Ja, den er ganske udemærket, og
det måske bedste er at specieleffekterne er særdeles veludførte, man tror på
dem. Vi spiller for de store kærlighedsdramaer, jeg tror faktisk ikke der er
eet eneste kys i den Den kan du roligt se.

Fra : John Hinge

Dato : 16-01-06 11:18

On 15 jan 2006 Kim2000 was heard to say:

> [...]
> er særdeles veludførte, man tror på dem. Vi spiller for de store
> kærlighedsdramaer, jeg tror faktisk ikke der er eet eneste kys i

Her må jeg jo så nok sige, at efter min mening så er Stealth noget
af det argeste afføring jeg længe har set.
Plottet er enddog særdeles tyndt, effekterne er, må jeg indrømme,
ganske nydelige sine steder, skuespillet.. Uhadada..
Og søde Jessica Biel skal på den ene side spille hård jagerpilot,
men vi skal da endelig ikke snydes for hende i slowmotion scener
i bikini og hendes gymnastiksidden på en stor bold så vi rigtig
kan nyde hendes mås.. Selv en plat kommentar til hendes BH størrelse
får filmen plads til.
Nej, jeg syntes ikke Stealth var nogen god film.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Morten Steen

Dato : 16-01-06 12:21

> [...]
> i bikini og hendes gymnastiksidden på en stor bold så vi rigtig
> kan nyde hendes mås.. Selv en plat kommentar til hendes BH størrelse

Den skal jeg HELT sikkert se. :P

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 21:39

John Hinge wrote:
> Her må jeg jo så nok sige, at efter min mening så er Stealth noget
> af det argeste afføring jeg længe har set.

Enig. En tynd kop te.
Og så er DVD'en endda kopibeskyttet of hårdeste skuffe (som om nogen gider
ha' en kopi af den!) tsk
hehe

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-01-06 16:19

Kim2000 wrote:

[Stealth]
> Den kan du roligt se.

Fino, den ryger i indkøbskurven næste gang jeg shopper DVD.

Fra : Per

Dato : 16-01-06 17:58

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in message
> Min mor er vild med actionfilm!
> I stil med Terminator-filmene - dvs. ikke for meget dødsvold og blod, men
> gerne massedestruktion! Geeez...

War of the Worlds har ikke så megen humor, men masser af destruktion.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 16-01-06 23:43

Det ER en B film men jeg mangler så lidt, for den er absolut i den
bedre ende af B om du vil . Det er ikke kun sødsukker pop og da der
blev spurgt om ødelæggelses film, så er den rimeligt top-up.

Ikke at man ville gøre brug af en sådan maskine, men udfra hvad du
kan i dag og med lidt forudseenhed, så er der kun 2 store hovsaer (og
et par små, men det har alle film sgi idag).

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 16-01-06 23:45

Det er nogle elendige skuffer du har, kan jeg så sige .

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 19:43

klaro@mailcircuit.com wrote:
> Det er nogle elendige skuffer du har, kan jeg så sige .

Seriøst?
Hmm tja det er et Pioneer DVR-107D som selvf ikke er af nyeste dato.
Hvad bruger du selv som kan kopiere DVD'en?

/Peter

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-01-06 12:15

Steen F. skrev:
> [...]
> film må gerne medtages.
>
> Nå, men har I nogle bud på nye(re) film som hun bør tjekke ud?

Både Dødbringende våben og Die Hard må nævnes, selvom de ikke ligefrem
er nye.

Min mor var i hvert fald ret glad for Die Hard-filmene, da tv sendte
dem for nylig!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk