Fik alle deres Sin City Extended? - og hva~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-01-06 15:23

personligt synes jeg ikke de ekstra 20 mins tilføjer det helt store, selvom
jeg nu er ret vild med Marv og hans mor - desuden var det rart at få et
ansigt på Hartigans kone, derudover tilføjede det ikke det helt store til en
i forvejen PERFEKT film.

Flot DVD udgave uanset og lige tilpas nok extras til at man er mættet.. men
heller ikke mere.

Roberts engagement i hans dvd udgivelser - og film i det hele taget - er
beundringsværdigt.. dog finder jeg madlavningen irrelevant, men et sjovt
indslag.. og de så fakker talt ret lækre ud

mon den manglende dts på de extendede udgaver skyldes plads på skiven? -
hvis ikke er det dvd udgivelsens største, måske eneste, minus.

Udgivelsen er allerede en favorit i min samling.
Sin City er for mig 2005s bedste film og der var mange gode, af yderligere
personlige favoritter nævnes i tilfældig rækkefølge:

Land of the Dead
War of the Worlds
SW III
.... og sikkert nogle flere jeg ikke lige kan huske, men INGEN 'ramte' mig
som Sin City gjorde og det skyldes forskellige forhold bl.a.

Jeg kendte INTET til Sin City eller Frank Miller overhovedet da jeg satte
mig i biografsædet.
Jeg havde intet set af trailers eller teasers eller noget - dels undgår jeg
den slags og yderligere gik jeg ubevidst udenom alle filmnyheder ang. Sin
City da titlen intet sagde mig...

de forhold resulterede i en WOW oplevelse af de helt store - ikke siden 2001
og lotr fotr har jeg oplevet det (samme forudsætninger dengang - så kun
'lortet' for at underholde en ven... nu har jeg læst bøgerne, set filmene et
par gange og købt mig fattig i sideshow weta statuer )

Sin Citys stil var velkendt og sej.... når Hartigan afslutter med følgende
bemærkning:
An old man dies, a young woman lives. Fair trade..... I love tou Nancy - ja,
så får jeg sgu kuldegysninger. Fantastisk.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : JYH

Dato : 09-01-06 16:38

sniper_Nolight wrote:
> mon den manglende dts på de extendede udgaver skyldes plads på
> skiven? - hvis ikke er det dvd udgivelsens største, måske eneste,
> minus.

Sikkert.
Der er en region 3 udgivelse med DTS med 3 dvd'ere.
"Sin City the Ultimatte Box Set" som CD-WOW kalder den
Overvejer selv at bestille denne udgave.