King Kong's kampråb ?
Fra : Peter Heide

Dato : 07-01-06 02:42

Sad og så King Kong forleden sammen med en ven
der er kommet hjem fra østen.

Det blev ret sent inden vi fik set 2005 udgaven ,men vi
var begge enige i at der mangler noget. Som jeg husker
det har Kong et kampråb når han slår sig på brystet :

"Bon-du-lu, Bon-du-lu"

Mener også at have læst det i et Tarzan-blad hvor han
( Tarzan ) møder Kong Kong .

Vi mener at have ret. Har vi det ?

Fra : B. Nice

Dato : 07-01-06 09:39

On Sat, 7 Jan 2006 02:41:45 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>det har Kong et kampråb når han slår sig på brystet :
>
>"Bon-du-lu, Bon-du-lu"
>
>Mener også at have læst det i et Tarzan-blad hvor han

Er det ikke Tarzans kampråb?

B. Nice

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-01-06 10:17

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote in message

> Er det ikke Tarzans kampråb?

"Bundolo" betyder "Jeg dræber" på de store abers sprog, som Tarzan voksede
op med.

Per V.

Fra : Jan Bravo

Dato : 07-01-06 17:41

> "Bundolo" betyder "Jeg dræber" på de store abers sprog, som Tarzan voksede
> op med.

Nåh, for pokker. Vi tog vist fejl dér. Tak for opklaringen. Men det var en
abe
der siger "Bundolo" så vi var *lidt* inde på det rigtige.

Fra : Kim2000

Dato : 07-01-06 19:32

> "B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote in message

> "Bundolo" betyder "Jeg dræber" på de store abers sprog, som Tarzan voksede
> op med.

Var det ikke kæmpen aben Bonga han mødte? Et rødt 100 siders hæfte udgivet
af Williams i ´77?

mvh
Kim