Gøngehøvdingen den findes da på dvd ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-06 20:13

Ikke ... ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Lars Rindsig

Dato : 06-01-06 20:48

Bo M Mogensen wrote:

> Ikke ... ?

Jo - både den forfærdelige tv-serie med Pallesen og Pilmark:
http://dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=133362

- og også den endnu mere rædderlige biograffilm med Dirch Passer, der
blev vist på TV i juledagene: http://dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=95773

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : HC

Dato : 06-01-06 21:34

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=133362
>
> - og også den endnu mere rædderlige biograffilm med Dirch Passer, der blev

TV-Serien er fin nok - det eneste der er forfærdeligt er Pallesen og så
musikken, som lyder helt af helvede til.

HC

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 00:21

On Fri, 6 Jan 2006 21:33:54 +0100, "HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk>
wrote:

>TV-Serien er fin nok - det eneste der er forfærdeligt er Pallesen og så
>musikken, som lyder helt af helvede til.

Nå ok så husker du mere ind jeg gør jeg samler slet og ret bare
specilt på danske serier

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Kim2000

Dato : 08-01-06 16:01

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Jo - både den forfærdelige tv-serie med Pallesen og Pilmark:
> http://dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=133362

Den kunne jeg nu godt lide, men var det ikke den, der blev pillet af
plaketen og derfor kun er en "halv" serie, uden afslutning?

mvh
Kim

Fra : Lars Rindsig

Dato : 08-01-06 19:43

Kim2000 wrote:

> Den kunne jeg nu godt lide, men var det ikke den, der blev pillet af
> plaketen og derfor kun er en "halv" serie, uden afslutning?

Jeg kan ikke huske de enkelte afsnit, men at dømme efter
http://www.tvidanmark.dk/goengehoevdingen.htm er det ikke tilfældet.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-01-06 21:08

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> enriched usenet with:

> Den kunne jeg nu godt lide, men var det ikke den, der blev pillet af
> plaketen og derfor kun er en "halv" serie, uden afslutning?

Det var efterfølgeren til serien, Dronningen Vagtmester, der blev aflyst

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-06 20:53

On Fri, 06 Jan 2006 19:12:58 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

Nå jeg har fundet den 119 kr
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : The Nameless Dude

Dato : 07-01-06 14:59

A short time ago on a server far far away, Bo M Mogensen wrote

> On Fri, 06 Jan 2006 19:12:58 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
> wrote:
>
> Nå jeg har fundet den 119 kr

Hvis du kan undvære 39kr, så kan du desuden få en anden i serien
om Gøngehvdingen, kaldet Dronningens Vagtmester med Poul Reichhardt.
www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12952

Hvis du kan vente lidt, så kan du få Gøngehøvdingen for 39kr
på DVD, de har den bare ikke lige på lager lige nu:
www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12951

--
The Nameless Dude

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 19:04

On Sat, 07 Jan 2006 07:59:10 -0600, The Nameless Dude <nom@ial.adress>
wrote:

>Hvis du kan vente lidt, så kan du få Gøngehøvdingen for 39kr
>på DVD, de har den bare ikke lige på lager lige nu:
>www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12951

Ohh shit jeg har lige bestilt den til 119 nå ,,sådan kan det gå

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : The Nameless Dude

Dato : 08-01-06 13:11

A short time ago on a server far far away, Bo M Mogensen wrote

> Ohh shit jeg har lige bestilt den til 119 nå ,,sådan kan det gå

Den er heller ikke mere end højest 39kr værd, for kvaliteten er ikke
den bedste. On Air sætter ikke restaurering af gamle film særligt
højt, så derfor er deres udgivelser også i ringe kvalitet.
Lyd er ikke den bedste og billedet er lidt for mat, min mor købte
den hos Otto Duborg i November for kun 25kr, hun fandt den i deres
rodekasse der er lige ved indgangen.
--
The Nameless Dude

Fra : HC

Dato : 08-01-06 13:29

> [...]
> Lyd er ikke den bedste og billedet er lidt for mat, min mor købte
> den hos Otto Duborg i November for kun 25kr, hun fandt den i deres

Ja, On-Air's DVD udgivelser er ikke pengene værd - ikke engang 25,- vil jeg
give for en on-air film.

Det er jo bare VHS bånd kopieret til DVD format - og så er der tilføjet en
menu... Det er s'gu ikke et selskab der ligefrem forstår fordelene ved DVD
formatet.

HC

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-01-06 22:38

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> writes:

> Det er jo bare VHS bånd kopieret til DVD format - og så er der tilføjet en
> menu...

Nåja, så har de da oppet sig. Den "Busters Verden" jeg har liggende i
on-air version er så elendigt komprimeret, at der er store plamager i
de mørke dele af billedet ca. hele tiden. 3. generation VHS er bedre.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : The Nameless Dude

Dato : 09-01-06 14:21

A short time ago on a server far far away, Peter B. Juul wrote

> Nåja, så har de da oppet sig. Den "Busters Verden" jeg har liggende i
> on-air version er så elendigt komprimeret, at der er store plamager i
> de mørke dele af billedet ca. hele tiden. 3. generation VHS er bedre.

Bare se de der Golden Collection udgivelser, der er situationen desværre
den samme. Men i det tilfælde, så er det godt der er andre firmaer som
restaurerer de samme film og smider dem ud på DVD også.
Tyske Kinowelt er bla en af dem. Der har jeg nok de første 30 DVD'ere
stående allerede med Laurel & Hardy film fra deres bedste epoke som
var ved Hal Roach i 20'erne og 30'erne.
--
The Nameless Dude

Fra : HC

Dato : 23-01-06 12:10

> Nåja, så har de da oppet sig. Den "Busters Verden" jeg har liggende i
> on-air version er så elendigt komprimeret, at der er store plamager i
> de mørke dele af billedet ca. hele tiden. 3. generation VHS er bedre.

Og så deres FÆLE dvd-covers? De er simpelthen så pissegrimme... Og hvorfor i
alverden deres 'grafiker' hele tiden bliver ved med at bruge det der
åndssvage 'guld' dvd video logo.... Ja, det er over min forstand.

Grimmere kan det ikke gøres =)

HC